כולם אוהבים סקס וכמה שיותר ממנו. יש שמעדיפים תנוחה אחת ויש שמעדיפים תנוחה אחרת. כך או כך, חשוב לגוון בתנוחות במיטה על מנת להעשיר את חיי המין ולגלות עולמות שונים ומגוונים של גירויים.

 

ברגע שמשלבים תנוחות עם אביזרי מין, העונג יכול להגיע למקסימום. סיור קטן בחנות מין יגלה לכם שפע של צעצועים למבוגרים שישדרגו כל תנוחה. אבל באיזו תנוחה? ועם איזה צעצוע? גללו מטה ל-5 תנוחות שאתם חייבים לשלב עם אביזרי מין.

 

תנוחת 69 עם ויברטור ומאונן לגבר

תנוחת 69 היא תנוחה מדליקה שלעצמה והיא מאפשרת הנאה משותפת לשני הצדדים, אבל יש בעיה אחת עיקרית עם התנוחה האקזוטית הזאת - אם אתם נותנים תשומת לב לפרטנר שאתכם, קשה יותר להתרכז במה שהולך בין הרגליים שלכם ולהיפך. מזל שיש צעצועי מין שיכולים לפתור את הבעיה הזו ולהוציא מהתנוחה הזו את מיטב העונג, לשני הצדדים.

 

התנוחה עצמה תישאר כפי שהיא, כששניכם שוכבים אחד על השני הפוכים, רק שבמקום להשתמש בפה, תשתמשו באביזרי מין.

 

האביזר שלה – פלאשלייט

את יכולה לענג אותו בעזרת פלאשלייט (flesh light). הפלאשלייט מדמה איבר מין נשי והוא מאפשר לך להסב לגבר שלך עונג מחשמל. אם הפרטנר שלך מעולם לא ניסה פלאשלייט, הוא יהיה מאד מופתע מתחושת היניקה והעונג שיעבור בגופו. הפלאשלייט מתאים גם לשימוש פרטי בעת אוננות וגם לשימוש זוגי.

 

האביזר שלו – ויברטור לנקודת הג'י

זה הזמן לשלוף ויברטור שידאג לעשות את כל העבודה בדיוק כמו שהיא אוהבת. בחנות מין ניתן למצוא שפע של ויברטורים לעינוג נקודת הג'י והדגדגן – ויברטור פנינים פראי, ויברטור מג'יק וונד לגירוי עמוק, ויברטור פרפר... בחרו את הויברטור שהכי עושה לכם את זה והכניסו אותו לחדר המיטות.

 

כפיות עם רוקט פוקט

תנוחת כפיות היא מאד אינטימית, אפילו יותר מתנוחות שהן פנים אל מול פנים. החיבוק וההיצמדות מוסיפים לתחושת הקירבה וניתן לשלוט בקלות בעומק החדירה, אך אין זה אומר שצריך להשאיר את הדגדגן מיותם. ועוד דבר - למה להשתמש באצבע כשאפשר להשתמש במשהו טוב יותר?

 

צעצוע מין חובה לכל אישה

רוקט פוקט הוא צעצוע מין קלאסי שכל אישה חייבת, בין אם היא מנוסה בעולם אביזרי המין ובין אם היא חדשה. שילוב של רוקט פוקט עם תנוחת כפיות יוסיף עונג ורטטים בלתי נשלטים כשבסופם האורגזמה מובטחת. תנוחת כפיות אידיאלית לשימוש ברוקט פוקט, אך ניתן לשלבו גם בתנוחות נוספות שמאפשרות גישה נוחה לדגדגן.

 

בחנות סקס ניתן למצוא מגוון של רוקט פוקטים בעיצובים, רמות רטט וגדלים שונים, כך שיתאפשר לכם להתאים בקלות את הצעצוע לתקציב ולחשקים שלכם.

 

דוגי עם דילדו אנאלי

חדירה כפולה היא בהחלט משהו לסמן עליו וי בחיים, גם אם זה נשמע מרתיע. מי שמתרגלת לזה ופתוחה לנסות, תתמכר לתחושת המלאות הרבה יותר בקלות ממה שנשמע.

למרבה הצער, לגבר הממוצע יש רק איבר מין אחד ולאישה יש שני חורים לחדור אליהם. אך אל דאגה, ניתן לבצע חדירה כפולה בקלות בתנוחת דוגי.

 

תכירו את החבר החדש שלכם - דילדו אנאלי

בתנוחת דוגי יש לך גישה נוחה לפי הטבעת שלה. בזמן שאתה חודר אליה ונהנה מהמראה של הישבן הרוטט שלה, תעסה את פי הטבעת שלה ותחדיר לה בעדינות דילדו אנאלי. רק לא לשכוח להשתמש בהרבה חומר סיכה.

 

ברגע שהדילדו יושב בפנים, תמשיך לענג אותה עם איבר המין שלך ועם הדילדו במקביל. נכון, זה דורש מעט יכולות מוטוריות, אבל עם קצת תרגול כל אחד יכול. התוצאה משתלמת – עונג לשני הצדדים. אתה נהנה מהנוף והשליטה והיא בכלל תהיה בעולמות אחרים של אורגזמות מתמשכות ומרטיטות.

 

למי שאינו מנוסה במין אנאלי, לא מומלץ לקפוץ ישר למים העמוקים. עדיף להתרגל קודם לחדירה אנאלית, דבר שיכול לדרוש סבלנות וזמן, אבל בסוף זה ישתלם.

 

מיסיונרי עם טבעת רטט

לפעמים אין כוח או יכולות אקרובטיות לתנוחות אקזוטיות ומורכבות ותנוחה מיסיונרית היא בדיוק מה שצריך בשביל להגיע לאורגזמה המיוחלת. אבל זה לא אומר שאי-אפשר לשדרג קצת, נכון? עם טבעת רטט תוכלו לעשות זאת בקלות. טבעת רטט היא אביזר מין שמתלבש על איבר המין הגברי במטרה לענג את האישה בזמן האקט.

 

טבעת הרטט לגירוי הדגדגן

בזמן שאתה חודר אליה, טבעת הרטט דואגת לדגדגן שלה ומבטיחה לכם סקס עוצמתי יותר ומענג יותר. תוכלו לשלוט ברטט ובמידת ההנאה בקלות, כך ששניכם תגיעו לפורקן מספק ועוצמתי במיוחד. בחנות מין תוכלו למצוא היצע מרשים של טבעות רטט שיתאימו לכם.

 

צעצוע המין שהולך עם כל תנוחה

נכון, הכותרת הזאת נשמעת מחייבת, אבל זה בהחלט אפשרי עם  ויברטור זוגי משוכלל. בחנות סקס ישנן כמה סוגים של ויברטוריים זוגיים, אבל אנחנו נדבר על אחד.

 

ויברטור זוגי של "WE VIBE"

הויברטור הזוגי הזה גמיש במיוחד ולכן ניתן להשתמש בו כמעט בכל תנוחה שתעלה לכם על הדעת. הויברטור חודר לאיבר המין הנשי ביחד עם איבר המין הגברי, כאשר את מתענגת מגירוי ישיר של נקודת הג'י והדגדגן ושניכם נהנים מהרטט בתוכך וחווים סקס מטריף במיוחד.

 

זה משתפר. הויברטור מגיע עם שלט שפועל למרחק של עד 3 מטרים וניתן להוריד אפליקציה ייעודית שבאמצעותה ניתן לשלוט ברטט מכל מקום אחר בעולם. בקיצור - מוצר חובה לכל זוג.