כמו אנשים - דילדואים מגיעים במגוון עצום, צבעוני ואינסופי. לפעמים מרוב השפע, אנחנו מוצאות את עצמנו מבולבלות. אבל אין מה להתבלבל, כל מה שצריך זה מעט ידע בסיסי שיסייע לך בבחירת הדילדו שהכי מתאים לך. כן, זה שיעשה לך אורגזמות חזקות ומתמשכות. לא סתם אומרים שידע זה כח.

 

כשאת במצוד אחר הדילדו המושלם, חשוב שתשימי לב לכל הפרטים שיש לך על המוצר לפני הרכישה. בגדול את צריכה להתייחס לכמה פרמטרים: גודל, צורה וחומר - לשלושתם יש אפקט מהותי על האורגזמה וההנאה שאת מחפשת.

 

 

נתחיל עם צורה

 

כשאת רוכשת את הדילדו הראשון, עדיף להתחיל עם דילדו ריאליסטי שמרגיש מה שיותר אמיתי ומוכר. אבל אם את מחפשת משהו קצת יותר אירוטי את יכולה למצוא דילדואים עם עיקול לנקודת הג'י או עם בליטות אסטרטגיות לתוספת גירוי שאיבר אמיתי לא יכול לתת.

 

 

גודל והיקף

 

בחנות סקס אפשר למצוא דילדואים קטנים למתחילות שיגרמו לך להרגיש בנוח. יש כמובן גם דילדואים עצומים, אבל זה רק בהמשך.

 

 

 

אם את אוהבת תחושת מלאות של איבר גדול אבל לא יכולה להחדיר ישר משהו גדול, מומלץ שתנסי דילדו מתנפח, אותו תוכלי להגדיל ברגע שהוא בפנים.

 

 

 

חשוב שתמיד תבדקי את המידות של הדילדו כשאת רוכשת באינטרנט, שלא תמצאי את עצמך עם אביזר מין שלא מדגדג לך אפילו או אחד כזה שלא תצליחי להכניס בחיים. בחנות הסקס סופר טויס יש אמנם אחריות לשנה, אבל עדיף לרכוש מלכתחילה את המוצר הנכון לך ולהמנע מאכזבות מיותרות.

 

דירוג:
100%
‏520.00 ₪

דילדו ויקינג יקח אותך לשיאים חדשים ולתחושה עילאית בעיצוב ריאליסטי מגרה שטרם נראה כמותו לתחושה אמיתית שטרם היכרת. טקסטורה מחוספסת להגדלת הגירוי עשוי מסופר סייבר סקין איכותי רך ונעים למגע באורך פנטסטי של 35 סנטימטר קל לניקוי ותחזוקה

לחץ כאן לפרטים נוספים

 

חומר וגמישות

 

לחומר ולגמישות יש חשיבות מאד גדולה וההעדפה משתנה מאישה לאישה. דילדואים קשיחים העשויים מזכוכית מעולים לנקודת הג'י. הם גם חלקים יותר מדילדואים מגומי או סייבר סקין וקל יותר להחדיר אותם. אז אם את מתקמצנת על חומר הסיכה, עדיף לך דילדו חלקלק. מה גם שדילדואים מזכוכית אפשר לחמם ולקרר בשביל מגוון רחב יותר של תחושות.

 

 

 

דילדואים מסיליקון הם קשיחים אך עם זאת גמישים. הם מגיעים מהר לטמפרטורת הגוף וקל לנקות אותם. אם את מחפשת הנאה אנאלית, דילדו מסיליקון הוא אידיאלי עבורך.

 

 

דילדואים ריאליסטיים נועדו להרגיש כמה שיותר כמו הדבר האמיתי. אם את מחפשת תחושה של איבר אמיתי דילדו מסייבר סקין יכול להיות הפתרון עבורך.

 

 

 

זה רק בנוגע לשילוש הקדוש של גודל, צורה וחומר. אבל זה ממש לא הכל. בחנות סקס את יכולה למצוא שפע של דילדואים שעונים על פרמטרים נוספים. מוכנה להמשיך? אז ככה:

 

 

 

דילדו אנאלי

 

דילדו אנאלי יכול להיות סוג של פלאג אנאלי או דילדו מעוקל שיכול להגיע לנקודת הערמונית אצל גברים. אפשר למצוא דילדואים אנאליים צרים במיוחד המתאימים למתחילים.

 

דילדו כפול

 

דילדו כפול יכול לשמש למשחק משותף עם הפרטנר/ית או לחדירה כפולה. לדילדו עצמו יש ראש מכל צד וניתן להחדיר אותו לפי הטבעת ולנרתיק. הוא מספיק גמיש בשביל להחדיר אותו לשניהם בו-זמנית.

דירוג:
100%
מחיר רגיל ‏249.00 ₪ מחיר מבצע ‏149.00 ₪
לחץ כאן לפרטים נוספים

דילדו לנקודת הג'י

 

דילדואים לנקודת הג'י מעוצבים עם עיקול המסייע לגירוי נקודת הג'י - עיצוב מוצר מינימליסטי שהופך את האורגזמה להרבה יותר מושלמת.

 

דילדואים ענקיים

 

דילדו ענק מיועד למשתמשות שרוצים לחוות את זה ובגדול. כשאנחנו אומרים גדול אנחנו לא מדברים על גודל אנושי ובטח שלא ישראלי.

דילדואים ריאליסטיים

 

נכון, כבר דיברנו על דילדו ריאליסטי, אבל חשוב לחדד. דילדו ריאליסטי מעוצב כמו איבר מין אמיתי עד הפרטים הקטנים (ורידים, שקערויות וכו') מבחינה ויזואלית ומבחינת התחושה. בדומה לפלאשלייט לגבר, לעיתים מפסלים דילדו על-פי תבנית של איברי מין של כוכבי פורנו אמיתיים.

 

 

 

דילדואים רוטטים

 

בדיוק כמו ויברטור - יש גם דילדואים עם תוספת של רטט למי שלא מסתפקת בחדירה בלי אפקטים מיוחדים.

 

דילדו עם בסיס ואקום

 

דילדו עם בסיס ואקום הוא דילדו שאפשר להצמיד בעזרת ואקום למשטח חלק. ועל כך נאמר - "אמא, תראי! בלי ידיים!"

 

שונות

 

בחנות סקס עם מבחר גדול, אפשר למצוא גם דילדו מתנפח, עליו דיברנו. אם תפשפשו היטב, תוכלו למצוא גם דילדו משפריץ. כן, כן מה ששמעתם. הוא משפריץ מים.

 

בקיצור, כמו בחיים, לכל אחת יש לא רק את האחד שלה. יש דילדואים שונים עם אופי שונה ותחושות שונות שיתאימו לך ברגעים שונים במיטה. אם את עדיין לא יודעת במה לבחור, תעשי דבר פשוט - עצמי עיניים, דמייני את עצמך מחדירה דילדו וחשבי מה הכי מדליק אותך - חומר קשיח? רך? בא לך רטט? רוצה גדול יותר? מעוקל יותר?

 

לכי עם הפנטזיה והגשימי אותה.