אם רק נכנסתם לעולם אביזרי המין ייתכן ואתם חשים בלבול קל, ניתן להבין זאת- המילים "דילדו", "ויברטור" ו"רוקט פוקט" למשל עשויות לבלבל אז כדי לעשות סדר בדברים וכדי שנוכל להסביר לכם באופן מדויק יותר כיצד יש לבחור דילדו נספר לכם על החבר הנחמד הזה.

המושג "דילדו" התגלגל מהמילה האיטלקית עונג (DILETTO), סברה נוספת היא שהמושג הגיעה מהצירוף "DIL DOUL" שמשמעותו- פין זקור. הדעות חלוקות בנוגע להגדרה של הדילדו- חלק מהאנשים סבורים שמדובר על אביזר שדומה לאיבר המין הגברי אך אינו רוטט וחלק סבורים שמדובר על אביזר רוטט שמתאים גם למין אנאלי. מעניין לדעת כי הדילדו הקדום נמצא כבר לפני 30,000 שנה וקיימים שרידים לדילדואים מסין מהמאה ה-15, הדילדואים הללו היו עשויים מעץ. ממצאים אלה מרשימים ביותר.

בכל אופן, אין ספק שמאז הימים ההם ועד היום שואפות נשות העולם (וחלק מגברי העולם) להתענג על פין זקור, אבל מה עושים כשאותו חבר אינו בנמצא? נכון מאוד. מדפיסים את המדריך ויוצאים אל הדרך.

יאללה הבנו.. עכשיו איך מוצאים את הדילדו המתאים?

להלן 4 בדיקות חשובות שיש לבצע כאשר בוחרים דילדו

בחירת דילדו

1.הכירו את השוק- כיום, ניתן למצוא מגוון סוגי דילדואים ובאמצעות חנויות מקוונות, אתרי אינטרנט וכו' ניתן לבחון את האפשרויות בזמן הפנוי ובאופן דיסקרטי לחלוטין.

2. גודל- הפרמטר החשוב ביותר בבחירת הדילדו הוא הגודל, נסו לחשוב מהו הגודל ממנו הכי נהניתם בעבר (כמובן שההנאה תלויה גם בביצועים, הקשר בין הצדדים וכו') אבל בדיקה זו תוכל לסייע לכם. בהתאם לכך תוכלו לבצע את הבחירה אשר יכולה לנוע בין דילדו קטן וחביב עד לדילדו ענק.

3. חומר- החומרים העיקריים מהם מיוצרים הדילדואים הינם- סיליקון, ג'ל, זכוכית וסייבר סקין.

להלן הסבר קצר על ארבעת הסוגים:

* דילדו מסיליקון- דילדו מסיליקון ניחן בגמישות ומתאים את עצמו לטמפרטורת הגוף. כדי לנקות את הדילדו יש להשתמש במים פושרים וסבון.

* דילדו מג'ל- דילדו מג'ל הינו גמיש ורך אבל קשה לנקות אותו ולכן כדאי להלביש עליו קונדום, מעבר לכך הוא לא נוח לכולן ולא מחזיק מעמד למשך הרבה זמן.

* דילדו מזכוכית- דילדו מזכוכית הינו קשה מאוד והוא יכול לגרום להנאה רבה גם אם הוא קטן. את דילדו הזכוכית קל מאוד לנקות- כל מה שצריך לעשות זה לשטוף אותו בסבון וומים פושרים.

* דילדו סייבר סקין- דילדו סייבר סקין נותן תחושה של גוף אמיתי אך קשה לנקות אותו ולכן רצוי להלביש עליו קונדום. לאחר ששוטפים ומייבשים אותו הוא מרגיש קצת דביק ולכן רצוי להניח אותו בתוך שקית מפלסטיק.

4. צורה- לצורה של הדילדו יש חשיבות רבה. דילדו מפותל למשל יכול לגעת בדיוק במקומות החשובים- בנקודת הג'י או בערמונית.

4 הבדיקות הללו יסייעו לכם למצוא את הדילדו המתאים ביותר. בהצלחה!