מסיבת רווקות היא אירוע של פעם אחת בחיים. טוב, זה לא כזה מדוייק. זה יכול להיות גם 4 פעמים, אבל בואו נגיד ונקווה שזה לא אירוע שיתרחש אחת לשנה בחייך.

 

בכל מקרה, בשביל שמסיבת רווקות תהיה מושלמת ושכולן יהנו ממנה, אי-אפשר לוותר על אביזרי סקס. ולא, עוגה בצורת בולבול זה לא מספיק בשביל שכל אחת תצא עם מתנה בלתי נשכחת. אה, וגם מחושי בולבול זה לא כזה להיט.

 

אז אילו אביזרי מין אידיאליים למסיבת רווקות? במקום להתחיל לשבור את הראש מבין המבחר הבלתי נתפס שקיים (לפחות אצלנו, בסופר טויס. מה לעשות, יש לנו עיניים גדולות), ריכזנו עבורכן 6 אביזרי מין שיהפכו את מסיבה הרוקות הבאה למושלמת. שנתחיל?

 

פעמון סקס

 

אי-אפשר בלי קצת פאן והומור במסיבת רווקות. צעצועי מין פשוטים וזולים שמוסיפים צבע למיטה הם חובה ופעמון סקס הוא בדיוק אחד מהם.

 

כל פעם שאת רוצה/דורשת סקס, צלצול קטן זה כל מה שצריך והוא ירוץ אליך כמו עכבר לגבינה. סליחה, זה היה דימוי גרוע. דבורה לצוף? פרפר לאש?

 

תחתונים סקסיים

 

בחנות סקס מקצועית אפשר למצוא הלבשה תחתונה איכותית שלא תבייש את הבוטיקים הגדולים ביותר. עכשיו, כולנו לובשות תחתונים. או רובנו, לפחות. ואם כבר תחתונים - אז שיהיו בסטייל "מהרס".

בסופר טויס יש מגוון רחב של תחתונים סקסיים ממנו תוכלו לבחור. זה אמנם עניין של טעם, אבל השלישיה שנמצאת בטופ של הצוות שלנו היא:

 

3. תחתוני חוטיני פרפרים מדהימים עם שני יהלומים.

 

2. תחתונים רוטטים (כן, מה שקראת).

 

1. תחתוני חרוזים "מונה" יפהפיים שתמיד עובדים.

 

אזיקי פרווה לוהטים

 

אי-אפשר בלי ריסון וחווית שליטה מינימליים בשביל הנאה רטובה ואינטנסיבית. אזיקים זה זה אביזר מין שמתאים גם למי שנרתע מעולם הסאדו. קצת קשירה לא תזיק לאף-אחד.

אז אם כבר במסיבת רווקות עסקינן, אזיקי פרווה תמיד ישארו קלאסיים וקינקיים, ואזיקי פרווה "Avisa" זה בדיוק מה שצריך בשביל להגשים את מה שיש לכן בראש. הם אדומים, סופר-פרוותים והם מתאימים למתחילים שהתנהגו לא יפה היום.

 

טבעת רטט

 

טבעת רטט זה אביזר מין פשוט, לא יקר והוא משדרג את החדירה. אפשר לומר שגבר שעונד טבעת רטט מקבל אוטומטית כוחות על והופך לגבר אלפא ואותך למלכה.

דירוג:
100%
מחיר רגיל ‏269.00 ₪ מחיר מבצע ‏249.00 ₪

טבעת רטט "אולרו" עם שלט נטענת ועשויה סיליקון רפואי בדרגת פרימיום בעלת 9 מצבי רטט שונים עמידה במים.

לחץ כאן לפרטים נוספים

בסופר טויס יש הרבה טבעות רטט - עם בטריות, עם מטען, כאלו שמתאימות למספר שימושים ללא אפשרות הטענה והמחירים בהתאם. אם אתן מחפשות משהו איכותי ללא פשרות, אז טבעת רטט של "Iram" היא אופציה מענגת בהחלט.

 

רוקט פוקט

 

כולן שמעו על רוקט פוקט ולא בכדי. מדובר באביזר מין קלאסי, קטן ושובב שכל אישה חייבת בתיק. רוקט פוקט ירטיט את הדגדגן שלך ויעשה את העבודה בדיוק כמו שאת אוהבת. לא משנה אם אתן מתחילות או מנוסות - מדובר במוצר שכל אחת חייבת.

דירוג:
95%
מחיר רגיל ‏129.00 ₪ מחיר מבצע ‏69.00 ₪
לחץ כאן לפרטים נוספים

ההמלצה שלנו למסיבת רווקות הוא ויברטור שפתון, שאין ספק שהוא אחד המדליקים. אם אתן מעוניינות בחלופה יותר משוכללת, אז רוקט פוקט "לאב מי" נותן בראש.

 

ויברטור אלוין

 

אם אתן רוצות להפתיע את הכלה במתנה שתהיה רק שלה (וקצת שלו) ויברטור אלוין זה בדיוק מה שצריך. הויברטור הזה הוא אלוהי. הוא משיחי. הוא מורכב מסיליקון רפואי, סוללת ליתיום, שני מנועים ופאקינג אבקת פיות. מדובר על שלמות של ויברטור שישלח אותך לעולם שכולו אורגזמות מתפוצצות.

דירוג:
97%
מחיר רגיל ‏890.00 ₪ מחיר מבצע ‏499.00 ₪
לחץ כאן לפרטים נוספים

האיבר שלו מתפתל בתוכך ונוגע בכל הנקודות שלא ידעת על קיומן בזמן שהארנבון שלו רוטט על הדגדגן ועושה בו פלאים. ש-ל-מ-ו-ת-.