מתישהו זה פשוט קורה – הסקס כבר הרבה פחות מלהיב אותנו. אצל חלק מהזוגות זה קורה מוקדם יותר, אצל חלק מהזוגות זה קורה מאוחר יותר ובאופן פרדוקסלי לרוב זה מתרחש דווקא כשאנחנו מתקרבים לבן הזוג שלנו.

בין אם זהו חוסר הזמן ושפע המטלות שיש לבצע בכל יום, בין אם זה בגלל הילדים שדורשים השקעה עצומה של זמן ואנרגיות ובין אם זה שינויים הורמונליים או כל סיבה אחרת חשוב לדעת שיש מה לעשות ולמען האמת יש הרבה דברים שאפשר לנסות כדי לחדש את התשוקה ולהשיב את הלהט. בין הדרכים הרבות בהן ניתן לבחור אפשר לנסות להשתמש באביזרי מין או להתחפש. אם הרעיונות הללו נשמעים לכם מתאימים נוכל לספר לכם על מספר אפשרויות מדליקות.

על תחפושות סקסיות, אביזרי מין ומה שביניהם (אולי אתם?)

תחפושות לא צריכות להופיע רק בפורים ולמרות שהיום רוב התחפושות חושפניות, הסקסיות האמיתית מורגשת כאשר תחפושת סקסית מיועדת אך ורק לבן הזוג כשהתחפושת היא מעין מופע פרטי שניתן רק לו ונעשה בדלתיים סגורות.

היום אפשר לבחור בין תחפושות רבות כמו: אחות השובבה - תחפושת זו יכולה לכלול שמלת מיני לבנה, כובע תואם, חוטיני וביריות. לזוגות שאוהבים לצאת אל היער יכולה להתאים תחפושת של כיפה אדומה סקסית, התחפושת יכולה לכלול: שמלה אדומה עם שכבות, שכמייה אדומה, חגורה מתאימה וחוטיני. לאלו שנמשכים לתרבויות אחרות נוכל להמליץ על תחפושת של גיישה סקסית שכוללת: שמלת מיני מטריפה וחגורה רקומה ולמשוגעי משחקי הכס תתאים תחפושת של "נערת משחקי הכס", התחפושת יכולה לכלול: שמלה סקסית בסגנון ימי הביניים, קפוצ'ון, מגן, חרב (מומלץ להניח בצד) וחוטיני מתאים.

אלו הן רק חלק מהתחפושות הסקסיות שיכולות לגרום לכם לשכוח מעצמכם ושיהיה לכם ברור – כולנו - גם אנשים בעלי ביטחון עצמי גבוה מעוניינים להיות לפעמים מישהו אחר. את זה התחפושות יכולות לעשות.

כפי שאמרנו -  גם לאביזרי מין יש כוח ויכולת לשבור שגרה – דילדואים צבעוניים, ויברטורים מרטיטים, ביצי רטט, טבעות רטט, פלאג אנאלי, סט קשירות ועוד שפע אביזרי מין איכותיים שמאפשרים היסחפות בין השמיכות הם דרך נפלאה לצבור חוויות חדשות.

נו, אז מה עדיף?

לבישת תחפושות סקסיות או שימוש באביזרי מין יכולים שניהם לשנות את חיי השגרה שלכם. נסו לדמיין את עצמכם לבושים בתחפושת סקסית ומשתמשים באביזר מין מדליק ולהבין מה אתם מעדיפים, בסופו של דבר מדובר על שני משחקים מנצחים.

לשמחתנו, אינכם צריכים לבחור משום שהיום אפשר למצוא את כל האביזרים והתחפושות במחירים משתלמים וליהנות מכל העולמות, כך שהתשובה לשאלה: "מה עדיף?" היא שאין עדיף – אפשר לנסות צעצוע מין ולראות מהי התגובה שלכם, אפשר להתחפש ואפשר לשלב בין השניים. תוכלו להזמין את התחפושות ואת אביזרי המין ישירות מחנויות ווירטואליות ולהיות בטוחים שהסודות שלכם נשארים אתכם.