לאביזרי מין יש את היכולת המופלאה להעניק לגוף בדיוק את מה שהוא רוצה. שפע האביזרים שקיימים בימינו לא מפסיקים להתחדש ולהשתכלל והם הופכים להיות חלק מחיי המין של הרבה זוגות ויחידים.

 אם גם אתם מעוניינים לרכוש אביזרי מין חשוב שתדעו שכדי להפיק את המרב מכל אביזר וכדי שיהיה ניתן להשתמש בו למשך זמן רב יש לוודא שהוא איכותי. אביזר איכותי יעמוד לרשותכם בכל עת ולא יאכזב. כמובן שיהיה עליכם לשמור על ההיגיינה ולנקות את האביזר בהתאם לחומר ממנו הוא עשוי. כדי למצוא אביזר מין איכותי יש לבדוק בראש ובראשונה את החומר ממנו הוא עשוי.

בדיקת חומרים – ממה הצעצוע הזה עשוי?

צעצועי המין עשויים ממגוון חומרים וכפי שציינו – רמת החשיבות של החומר ממנו עשוי הצעצוע גבוהה ביותר משום שהחומר משפיע על התחושה. הכרת החומר תאפשר גם לדעת כיצד לשמור על האביזר ואיך לנקות אותו. לפניכם מספר חומרים פופולאריים מהם עשויים צעצועי מין:

1. פלסטיק – אביזרים שעשויים מפלסטיק יהיו חלקים, קשיחים ורק לפעמים מחוספסים. באופן כללי ניתן לומר על אביזרי הפלסטיק שהם מתאימים לגירוי הדגדגן. קל לנקות את הצעצועים וכל מה שצריך לעשות לשם כך זה לעבור עליהם עם מגבת לחה וקצת סבון או עם מגבון ולייבש.

2. ג'לי – חומר איכותי, ריאליסטי, קל לעיצוב, גמיש ורך אך חשוב לדעת שהוא נקבובי ולכן יש לנקות אותו בזהירות.

3. סופט סקין - חומר מאוד ריאליסטי שמזכיר מגע של אדם. החומר גמיש ורך אך גם נקבובי. כדי לשמור על צעצועים מסופט סקין יש לעטוף אותם בקונדום ועם סיום השימוש לנקות אותם במגבון לח ,לייבש ולאבק אותם עם קורנפלור. אם לא מתאים לכם לבצע את סשן ההיגיינה הזה אולי עדיף לכם לבחור בצעצוע מחומר אחד.

4. לטקס – הלטקס הוא חומר זול ורך אך לא כל כך גמיש ועמיד. כמו כן, לא קל לנקות אותו בשל מרקמו הספוגי ויש אנשים שאלרגיים אליו.

5. סיליקון – חומר ריאליסטי למדי. מכיוון שהסיליקון מתחמם במהלך מגע עם הגוף הוא נעים מאוד. הסיליקון מחזיק מעמד למשך זמן רב. כמו כן, הסיליקון חלק ולא דביק כך שניתן לנקות אותו בקלות באמצעות מים חמים וסבון. חלק מהמשתמשים סבורים שהסיליקון הוא החומר האיכותי והמתאים ביותר לצעצועי מין.

אלמנטים נוספים שיש לבדוק לפני רכישת המוצר

נוסף על איכות החומר והתאמתו להעדפות האישיות יש לוודא שהצעצוע עבר תהליך פיתוח מוקפד שיכול להבטיח שהוא בטיחותי ומסוגל לבצע את מטרתו בצורה הטובה ביותר. האיכות נמדדת גם לפי גודל המוצר וצורתו כאשר את הגודל והצורה יש להתאים לצרכים האישיים.

פרט נוסף ומשמעותי הוא הרטט – אם רוכשים צעצועי מין שמכילים רטט ( כמו למשל ביצת רטט או טבעת רטט) יש לוודא שקיימות מספר עוצמות רטט כך שיהיה ניתן לבחור בעוצמה המתאימה. אם האביזר מגיע עם רטט כדאי לבדוק גם את עוצמת הרעש שלו כך שיהיה ניתן למנוע מצבים מביכים. אביזר מין שעומד בכל הדרישות יהיה צעצוע מין איכותי ופעמים רבות עדיף לרכוש צעצוע מין יקר יותר שיחזיק מעמד למשך זמן רב ויעניק את הגירוי והעונג הרצויים.