הוא זרק אותך. אבל את רוצה אותו בחזרה. ואח, הלב. איה. לזכות בגבר מחדש אחרי שהוא נפרד ממך זו לא משימה פשוטה, אבל היי -  זה אפשרי.


זה דורש המון סבלנות, מחויבות וים של מוטיבציה. וגם זה בסופו של דבר לא מבטיח ב-100%, אבל מגדיל את הסיכויים משמעותית. כך או כך, על אהבה אמיתית שווה להילחם. בוודאי גם קשה לראות את טבעת הרטט או את סט הקשירות מיותמים.


אז אם את מרגישה שאת מוכנה להילחם, על כל המשתמע מכך, הכיני את עצמך וגללי מטה. אנחנו נלווה אותך בכל הטיפים והשלבים.


לפני הכל - הביני עם עצמך למה את רוצה אותו שוב בחייך?

למה? תשאלי, אבל באמת. חישבי על איך הוא גורם לך להרגיש עם עצמך. אם הוא גורם לך להרגיש רע עם עצמך, עדיף לך בלעדיו.


אם יש לו השפעה רעה עליך, הוא מתעלם מהמחויבות שלו כלפיך, בוחר בחירות גרועות… עדיף שתשאירי אותו בעבר. אם הוא גרם לך להרגיש טוב עם עצמך ואין שום מילה רעה להגיד, אז המשיכי לקרוא.


למה הוא נפרד ממך?

נסי להבין את הסיבות והנסיבות לפרידה. איך הוא התנהג בזמן הפרידה? אם הוא סיפר לך בדיוק למה, אז את יודעת מה הסיבה (אלא אם כן הוא סיכם את זה במעין "זו לא את, זה אני").


אם הוא לא נתן תשובה בזמן הפרידה, אז את תצטרכי להבין בעצמך. אם הייתה לכם מערכת יחסים כנה, אז את תוכלי לעשות זאת (ואם כנות לא הייתה שם, אז שוב - אין למה לחזור).


יכול להיות שכמו הרבה גברים צעירים, הוא מרגיש שהוא צריך להתנסות עם עוד נשים לפני שהוא מתחייב סופית. יכול להיות שהוא רוצה מישהי אחרת. לפעמים גם חוסר זמן הוא סיבה לפרידה.


שפרי את עצמך

אחרי שהבנת את הסיבות לפרידה, שני את מה שצריך לשנות. אם מדובר בשינוי שישפיע על חייך לרעה, אז אל תעשי זאת בשבילו ולא בשביל אף-אחד אחר. זכרי ששינוי זה דבר שלוקח זמן, אז היי סבלנית לפני שאת קופצת לשלב הבא.


צרי קשר

צרי איתו קשר במדיום איתו הייתם לרוב מדברים (וואצאפ, מסנג'ר, שיחת טלפון, מייל, פקס, מורס או אפליקציית We-vibe לויברטור זוגי…). התחילי עם לשאול לשלומו. אם את לא מצליחה ליצור איתו קשר, תוכלי לכתוב מכתב בו תסבירי גם את השינויים שעשית.


הציעי מפגש

מצאי מקום שבו שניכם תרגישו בו בנוח ושאת תוכלי לדבר בחופשיות על השינויים שעברת. עדיף להימנע ממקום המציע אלכוהול, חשוב שתשמרי על ראש צלול בעת השיחה. ועוד דבר - אל תהפכי את זה לדייט, זה צריך להיות קצר ולעניין. ואל תהפכי את זה בשום פנים ואופן ל"ברייק-אפ סקס". יש לך דילדו בבית שמחכה לך במגירה ע"י המיטה ואת פשוט תתאפקי.


הראי לו במה השתנית

לדבר על השינויים זה אחלה, אבל את צריכה גם לדבר באופן ספציפי על הבעיות שהיו במערכת היחסים. ספרי לו מה עשית ומה את צריכה לעשות ואל תעלי נושאים שליליים.


אל תעמידי אותו בפינה כאילו הוא חייב להיות איתך לא משנה מה. גברים שונאים את זה. ולא משנה מה - אל תכעסי, זה סתם מיותר.


תני לו לדעת שאת פנויה

זה טוב שהוא ידע שאת רוצה אותו בחזרה. זה טוב להיות ישירה וכנה, אבל לא באופן אגרסיבי מדי. אנחנו לא רוצים להבהיל אותו.


תשאלי אותו אם הוא ירצה לפגוש אותך שוב

וגם הפעם - אל תעמיד אותו בפינה מבלי להשאיר לו ברירה. אם צריך, תני לו זמן לחשוב על זה.


היי את

זה חשוב לשנות את עצמך אם מדובר בשינויים חיוביים, אבל חשוב יותר שתרגישי בנוח בעור של עצמך. אם אתם חוזרים (אנחנו מחזיקים אצבעות), אז אמורה לצפות ממנו שיעריך את השינויים שעשית. בכל זאת, זה לא תמיד קל.