מין אנאלי יכול להיות מזעזע, מלוכלך ואפילו טראומטי. הוא גם יכול להיות לוהט, מדהים, רטוב ומלא זיקוקים. בשביל שזה יקרה, צריך קודם לקרוא את המדריך שלנו למין אנאלי למתחילים ואחר-כך להצטייד באביזרי מין שיקחו את העניינים כמה צעדים ענקיים קדימה.

 

שאלנו את הצוות בחנות הסקס "סופר טויס" מה האביזר המומלץ שלהם וריכזנו עבורכם במסמך אחד את צעצועי המין שאתם פשוט חייבים להוסיף למגירה אם אתם רוצים מין אנאלי כמו שחלמתם עליו.

 

דניאל - פלאג אנאלי רוטט Ainia

 

כל פלאג הוא טוב, אבל כשהוא רוטט הוא הרבה יותר טוב. זוהי האג'נדה של דניאל, שעובד בחנות המין כבר מעל 5 שנים.

 

"בסופר טויס יש כמה פלאגים רוטטים, כולם טובים. יש לי העדפה לפלאג אנאלי Ainia שהוא עובד פשוט מעולה. יש לו 7 רמות רטט, הוא עמיד למים, ידית האחיזה שלו מאד נוחה והוא עשוי מסיליקון רפואי שזה החומר המועדף עליי כשזה נוגע לאנאלי.

 

זו לחלוטין ההמלצה שלי לעונג אנאלי ובת זוגי, שתחיה, מצטרפת גם היא להמלצה. שנינו משתמשים למקרה שמישהו תוהה. מה שטוב ברטט, זה שתמיד אפשר לכבות אותו אם הפרטנר/ית לא מעוניין".

 

פלאג אנאלי Ainia עולה 199 ש"ח, האורך הכולל שלו הוא 10 ס"מ והרוחב 3.5 ס"מ.

 

מורן - דילדו קריסטל "דיוניסוס"

 

לטענתה של מורן, שעובדת בחנות כבר מאז הקמתה, דילדואים מזכוכית לא מוערכים מספיק - וחבל שכך. ההמלצה שלה היא על דילדו קריסטל "דיוניסוס" שמתאים לוגנילי ולטענתה - בעיקר לאנאלי.

מחיר רגיל ‏189.00 ₪ מחיר מבצע ‏99.00 ₪

אחרי שדילדו הזכוכית החלקלק הזה יכנס היישר לתוכך את לא תרצי שהוא יצא לעולם

לחץ כאן לפרטים נוספים

"נתחיל עם זה שדילדו מזכוכית אפשר לחמם ולקרר וכך ליצור תחושות מגוונות יותר. אני לרוב מעדיפה לקרר, אבל זה משתנה. גם למין וגינלי אני ממליצה על דילדואים מזכוכית, והדילדו של "דיוניסוס" הוא פשוט מושלם לשניהם. זה שניים באחד.

 

מעבר לזה, הוא פשוט יפהפה. בכללי, דילדואים מזכוכית הרבה יותר יפים ואסתטיים. גם קל יותר להחדיר ולנקות אותם. רוב הלקוחות קונים ישר את מה שהם מכירים - דילדו ריאליסטי והם מפסידים עולם שלם של תחושות בגלל זה".

 

דילדו "דיוניסוס" עולה 239 ש"ח, אורך 17 ס"מ, עשוי מזכוכית מחוסמת חזקה ומגיע עם אחריות של 10 שנים לרוכשים בסופר טויס.

 

יעל - חרוזים אנאליים מסיליקון רפואי של Hebe

 

יעל היא אחת מכותבות הבלוג שלנו והיא מגשימה פנטזיות על בסיס יום יומי. לדבריה, חרוזים אנאליים Hebe מושלמים גם לאלו שהם הארד קור וגם לאלו שמעדיפים את זה מעודן.

 

"יש לי המון מוצרים להמליץ עליהם, אבל הפעם רציתי להמליץ על משהו שיפנה לכולם והחרוזים האלו ידידותיים למשתמש והם עושים את העבודה בדיוק כמו שצריך. עיקר ההנאה היא כשמוציאים את החרוזים. ואז כמובן מכניסים ומוציאים שוב.

דירוג:
76%
מחיר רגיל ‏129.00 ₪ מחיר מבצע ‏79.00 ₪


חרוזים אנאליים איכותיים מסיליקון משובח.

לחויה אנאלית מענגת.

קלים במיוחד להחדרה בגודל ההולך וגדל.

הגיינים - קלים לניקוי.

מוצר מצויין שישרת אתכם לזמן רב.


לחץ כאן לפרטים נוספים

אני ממליצה גם להשתמש בחרוזים ביחד עם ויברטור למי שרוצה גירוי כפול. בכל מקרה, החרוזים האלה הם רכישה חכמה".

 

חרוזים אנאליים Hebe עולים 129 ש"ח, הם קלים לניקוי ועמידים לאורך זמן.

 

עמוס - מעסה פרוסטטה Vance

 

למעסי פרוסטטה יש מטרה אחת בחיים - עינוג הגבר ע"י עיסוי בלוטת הערמונית. עמוס אומנם נמנע מאנאלי במשך שנים, אבל אז הוא החל לעבוד בסופר טויס.

 

"אני לא הסכמתי לאישתי להחדיר לי אפילו אצבע, אבל ברגע שנתתי צ'אנס - התמכרתי. אין מה לעשות, נקודת הערמונית עושה פלאים בגוף של כל גבר ומעסה פרוסטטה עושה את הכל הרבה יותר קל. הוא מגיע בדיוק לנקודה ללא מאמץ.

‏579.00 ₪

חוויה מטריפת חושים השמורה לגברים שלא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר

לחץ כאן לפרטים נוספים

מי שרוצה יש גם מעסים עם רטט, שהם מעולים למי שעוד לא מכיר את הגוף שלו מספיק. אני המלצתי על מעסה פרוסטטה Vance הזה כי הוא נוח לשימוש - אפשר להשתמש בו גם בזמן קיום יחסי מין (שילוב מטורף) ואני אוהב את ידית האחיזה שלו שמגיעה גם לאיזור האשכים ומעלה הישבן".

 

מעסה פרוסטטה Vance מגיע באורך כולל של 11.5 ס"מ.

 

רפאלה - פלאג אנאלי כסוף

 

לטענתה של רפאלה, מדובר במוצר שהוא מאד משתלם כשמשווים מחיר לתמורה. לדבריה, הוא מתאים גם למתחילים שעוד לא מוכנים להחדיר אביזרים בקוטר רחב יותר, אבל גם לא רוצים משהו צר מדי.

דירוג:
97%
מחיר רגיל ‏149.00 ₪ מחיר מבצע ‏79.00 ₪

פלאג אנאלי יפהפה, מעוצב ומרשים למגוון רחב של שימושים

לחץ כאן לפרטים נוספים

"פלאג אנאלי כסוף הוא יחסית פשוט, אבל הוא עושה את העבודה באופן מדוייק. החלק הכי טוב בו זה שאפשר להסתובב איתו במהלך היום והתחושה הזו פשוט ממכרת. יש לי עוד הרבה פלאגים בבית, אבל לפלאג הזה יש לי מקום חם בלב. ובישבן כמובן".

 

פלאג כסוף עולה 99 ש"ח, מגיע באורך חדירה של 7 ס"מ ורוחב של 3 ס"מ.



לדילדו "דיוניסוס" יש אחריות של 10 שנים ולכל השאר יש אחריות של שנה במידה ורכשתם את המוצר בסופר טויס - חנות הסקס המקצועית בישראל.