חוקי העולם החדש

חלק מהאנשים שמתנסים במין אנאלי מגלים עולם חדש ומרגש ולומדים רבות על עצמם ועל בני הזוג שלהם. כדי ליהנות מהמגע באזור הרקטום יש להיות רגועים ונינוחים ולבצע את החדירה רק לאחר גירוי איבר המין – לרוגע יש חשיבות רבה משום שבמידה ואחד מבני הזוג יהיה מתוח הוא עשוי לחוש חוסר נוחות ולא ירצה להתנסות פעם נוספת.

כמו כן, יש לשמור על הניקיון – כדי למנוע מצבים לא נעימים ומביכים יש לוודא כי היציאה הייתה מלאה ולאכול מאכלים שלא יגרמו ללחצים (מי אמר שמין זה דבר ספונטני?), מעבר לכך, רצוי להשתמש בקונדום – גם אם מדובר על בני זוג קבועים – הרי אף אחד לא מעוניין לסבול מדלקת כתוצאה מחיידקי מעיים.

איננו רוצים להציק אבל עלינו לציין עניין נוסף - אין לבצע מין אורלי או וגינאלי לאחר מין אנאלי בלי חיטוי או החלפת קונדום. כאן אנו מגיעים ( החזקתם מעמד?) לנושא צעצועי המין  (גם במקרה זה, מומלץ להשתמש בקונדום). כיום, ניתן למצוא מגוון צעצועי מין שמגבירים את ההנאה ממין אנאלי, כעת נציג בפניכם מספר אביזרים מוצלחים ומומלצים.

מספר אביזרי מין מומלצים למין אנאלי

כלל חשוב! לפני שיוצאים לדרך יש להשתמש בנוזל סיכה שאושר על ידי משרד הבריאות. כמו כן, יש לנהוג בזהירות בבן או בת הזוג ולהתחיל בעדינות ובאיטיות.

להלן 4 אביזרים מומלצים למין אנאלי:

1.חרוזיםחרוזים אנאליים שמיועדים לחדירה אנאלית הינם מגוונים ביותר, ניתן לרכוש חרוזים רוטטים מג'ל, מוט חרוזים שעשוי מסיליקון, פלאג כדורים שעשוי מסיליקון ומכיל כדורים סיניים עם משקולות שיוצרות ויברציות מענגות ועוד. כדי להגביר את ההנאה מומלץ להוציא את החרוזים לפני ההגעה לפורקן.

 

2. פלאג אנאלי – ברוב המקרים יהיה הפלאג בצורת קונוס כך שקצהו העליון יהיה צר ויתרחב לאורכו, באמצעות הפלאג האנאלי ניתן להרחיב את פי הטבעת ולגרות אל בלוטת הערמונית. את הפלאגים ניתן למצוא בשפע גדלים וצורות, את חלקם ניתן לנפח ולהגביר את הגירוי. כמו כן, ניתן למצוא פלאג רוטט מסיליקון, פלאג אנאלי מסיליקון עם קצה מוטה לגירוי ועיסוי הפרוסטטה, פלאג ממתכת ועוד. פלאגים אנאליים תמצאו כאן.

3. מעסה אנאלי  – המעסה האנאלי מעסה את בלוטת הערמונית והוא דומה לאצבע, לרוב יהיה קצה המעסה מעוגל ונטוי כך שהוא ייצור את הלחץ הנחוץ. יש להניע את המעסה בתנועה סיבובית או פנימה והחוצה.

 

4. דילדו אנאלי– דילדו מיוחד שמעוצב בדיוק ל...כן, החור השני.

 

אלו היו 4 אביזרים שיכולים להפוך את המין האנאלי שלכם ליוצא דופן עוד יותר, כמובן שחקירת הנושא תגלה לכם מגוון צעצועים נוספים.