כיום ניתן למצוא מגוון אביזרי מין לשימוש אישי, אביזרים אלה יכולים להעניק לכם רגעים קסומים ואינטימיים עם האדם האהוב עליכם – אתם, אך לפני שנתחיל להמליץ לכם על כמה אביזרים ננסה לנפץ מספר מיתוסים מטרידים אשר פוגעים ביכולת ההנאה של נשים רבות.

3 מיתוסים שצריך לנפץ:

1. לנשים יש פחות דחף מיני מאשר לגברים – נוו באמת.. מה אנחנו בימי הביניים? למה להכליל? לחלק מהנשים יש דחף מיני גבוה כמו שיש לגברים ולחלק פחות, וכך גם לגברים –חלק מהגברים חושבים על מין כל דקה וחלק חושבים על מין רק בחגים.

2. נשים מכירות את הגוף שלהן – במהלך השנים האחרונות התעוררה הפתיחות בנושא המין וחלק מהנשים (ראו סמנתה מסקס והעיר הגדולה) מכירות את גופן ויודעות בדיוק כיצד ניתן לשמח אותו, יחד עם זאת יש נשים שלא מכירות את גופן.

3. נשים עם דחף מיני גבוה הן נימפומניות – מסר שגוי ביותר אשר מדכא את הנשיות, גם לנשים – כמו לגברים מגיע ליהנות ממין, הדבר טבעי ורצוי.

בחדר האינטימי שלי – צעצועים שיעשו לכם טוב

להלן 3 צעצועים שישמחו אותה:

ויברטורים. בהתחלה זה נשמע מפחיד.. אולי קצת מאיים אבל היכרות עם הצעצוע עשויה לגלות לך עולמות חדשים. בתחילת הדרך מומלץ לבחור בויברטור דק וחביב, לסגור את הדלת ולהתמכר לתחושה. ניתן למצוא מגוון סוגים של ויברטורים, ביניהם: ויברטור לנקודת הג'י והנרתיק עם רמות רטט משתנות, ויברטור ריאליסטי, ויברטור מסתובב עם רטט ועוד.

ביצת רטט – ניתן למצוא ביצת רטט שמכילה 7 מקצבי רטט שונים ועשויה מסיליקון, באמצעות הביצה הרוטטת תוכלי לגרות את הדגדגן, הפטמות ועוד.

רוקט פוקטהרוקט פוקט הוא צעצוע קטן אך אין לזלזל בו משום שהוא יודע מה לעשות. הרוקט פוקט יכול להוביל לאורגזמות נפלאות והוא מתאים גם לנשים שרוצות ליהנות בלי לאמץ את האצבעות ולהכיר את מר דגדגן.

רוקט פוקט

3 צעצועים שישמחו אותך:

 (מיותר לציין שכשההיא מלמעלה שמחה גם אתה שמח)

בובת אהבה – גברים רבים אוהבים בלונדיניות אך מה לעשות.. לא תמיד הן עונות להודעה: "ערה?". באמצעות בובה בלונדינית ניתן להתפשר על המחסור לזמן מה ולשרוד את הלילה. הבובה נעימה למגע וניתן לגרום לה לגנוח על ידי לחיצה על שלט.

ביצת טנגה לגברים - מדובר על מאונן קטן ונעים שמתמתח בהתאם לגודל איבר המין. בפנים ישנם גלי הנאה מענגים והסוף מעוגל. הביצה מגיעה עם נוזל סיכה שמשפר את השימוש.

נוטי בוי – הנוטי בוי הינו אביזר אנאלי שעשוי מסיליקון ומגיע עם רטט חזק. הצעצוע מגיע הישר אל הפרוסטטה ויכול להעניק לך אורגזמה מדהימה.

שיהיה לכם המשך ערב נעים!