למשחק המקדים יש חשיבות רבה – הוא יוצר תקשורת מרגיעה לפני האקט המיני והוא יכול לעורר את היצרים ולהוביל ליחסי מין ספונטניים. לפעמים די במגע עדין וקל כדי להכניס את בני הזוג לעניינים. אבל מה עושים כשחשים צורך לשפר את המשחק המקדים ולהפוך אותו לאיך לומר – קצת יותר "משחקי" ומעורר? אם השאלה הזו חלפה בראשכם נוכל להציע לכם דרך יעילה לשיפור המשחק.

משחק מקדים ב- 3 שלבים

בדומה לכל משחק שמכיל חוקים אפשר להיעזר בחוקים קלים שכמובן ניתנים לפריצה (אחרי הכל זה לא מונופול פה) במהלך המשחק המקדים. החוקים האלו קובעים שיש לחלק את המשחק המקדים לשלושה חלקים: החלק הראשון הוא שלב המגע האינטימי שכולל חיבוקים, מגע גוף בגוף, מבט בעיניים, ליטוף ידיים ושאר חלקי גוף, נשיפות קלות על הצוואר, נשיקה עדינה באוזן וכל מגע אחר שנותן תחושת ביטחון ונינוחות.

החלק השני של המשחק כולל מגע ארוטי כך שהמגע המחבק הופך לפלרטטן. בשלב זה יש לרפרף על האברים האינטימיים, להתמקד במגע חצוף בגוף ולגרום לצד השני לחכות במתח עד שהאיברים האינטימיים יקבלו את מבוקשם. החלק השלישי הוא שלב המגע המיני – בשלב זה הגוף כבר מתרגש וער. גם בשלב זה יש להישאר מודעים לכל חלקי הגוף, לשלב בין המגע האינטימי והארוטי וליצור קשר עין לפעמים.

מה עם לדבר במהלך הסקס? כדאי או לא כדאי?

דיבורים רבים במהלך הסקס אינם מומלצים משום שיש צורך לרכז ולמקד את הגוף בתחושה – דבר שדיבור רב עלול לשבש. מצד שני גם לא נכון לא לומר דבר משום שחשוב לשתף את הצד השני ברצונות ובמחשבות ולא לחוש בושה. שילוב נכון בין שתיקות ודיבורים יוכלו לסייע בשיפור המשחק המקדים והאקט המיני ולאפשר לשני הצדדים להתאים את פעולותיהם זה לזו - דבר שיעצים את התשוקה ואת העונג.

כמו שסיר מתחמם – כך גם אנחנו צריכים להיכנס לאווירה

כמו שסיר מים מתחמם לאט לאט עד שהוא מגיע למצב בו ניתן לבשל בו מאכלים, כך גם אנחנו – וגם אם אנו מכירים היטב את בן הזוג ונמצאים בזוגיות במשך שנים ארוכות יש לנו צורך להבשיל, לעשות "סוויץ'" בראש ולהחליף את המחשבות הרבות שמלוות אותנו במשך היום במחשבות אינטימיות וזוגיות. משחק מקדים שמכיל את שלושת השלבים וסוגי המגע השונים יאפשר לנו – כמו לסיר, להתחמם ולהגיע לטמפרטורה הנכונה.