אנשים שחושבים שהדבר העיקר ביחסי מין הוא החדירה מפספסים בגדול וסביר להניח שהגברים ביניהם לא באמת הצליחו לגרום לבת זוגם להגיע לאורגזמה (סליחה על הגילוי המרעיש אך עלינו להיות כנים).

המשחק המקדים חשוב לשני הצדדים אך בעיקר עבור נשים שזקוקות למגע, מילים ונגיעות כדי לעורר את התשוקה, לייצר את הרטיבות, להשתחרר ולהתנתק מכל מה שמסביב. לרוב הגברים קל מאוד "להכנס לעניינים" – אצלם, זה ממש כמו ללחוץ על כפתור ""PLAY וכדי להתנער מהמחשבה שבנות המין היפה יכולות להידלק במהירות עליהם לשוחח עימן ועל הדרך לקרוא כמה מאמרים.

כמו כן, צריכים הגברברים לזכור שלכל אשה יש העדפות שונות ובעוד אשה אחת אוהבת מין אורלי ונשיקות בכל הגוף, תעדיף האחרת נשיפות, דיבורים וגירויים אחרים. המשותף לכל הנשים הוא שכולן אוהבות מחמאות, משפטים כמו: "איזו סקסית את", "את עושה לי את זה",או "את יפיפייה" הם חלק בלתי נפרד מהמשחק המקדים.

הדגדגן – הכניסה לכולם האושר

הדגדגן הקטן הזה – כן זה שיושב לו שם בתוך איבר המין של בת הזוג הוא המפתח לאושר והוא מכיל כ – 8,000 קצות עצבים. בעת הריגוש המיני הדגדגן מתמלא בדם וגורם לאשה לייצר את חומר הסיכה שנחוץ לחדירה. מגע בדגדגן בשילוב נשיקות, ליטופים וכל צורת מגע שבת הזוג אוהבת מעניקים לה גם גירוי מיני וגם תחושת ביטחון כי תשומת הלב שבן זוגה מעניק לה גורמת לה להרגיש שאכפת לו מהצרכים שלה ושחשוב לו שהיא תהנה.

 כדי להבין מה בת הזוג צריכה יש לשוחח על הנושא בפתיחות, גם אם השיחה עשויה להביך (אף אחד עדיין לא מת מקצת מבוכה) וכמובן – להרגיש ולהקשיב לתנועות ולתגובות הגוף.

למרות שנשים זקוקות יותר למשחק המקדים יש לפרגן גם לבן הזוג – ליקוקים במקומות אסטרטגיים, מין אורלי, אנחות קלות (לא מוגזמות ומזויפות), ליטופים בכל הגוף, הסרת הבגדים באיטיות, לבוש תחתון סקסי כמו למשל – ביריות, חזייה סקסית, בייבי דול ומחוכים ומחמאות הם חלק בלתי נפרד מהפעולות שידליקו אותו.

אווירה ומשחקים

יצירת אווירה היא חלק חשוב במשחק המקדים – החשכת החדר והדלקת נרות, מוסיקה מתאימה וריחות נעימים יכניסו את בני הזוג לאווירה. גם למשחקים יש מקום של כבוד במשחק המקדים – שימוש בצעצועי סקס כמו למשל: טבעת רטט, דילדו, ויברטור, כיסוי עיניים, אזיקים, שוט ושאר הפתעות יוכלו להוסיף פלפל. חלק מהזוגות אוהבים לגוון את יחסי המין בדרכים אחרות כמו למשל: משחקי תפקידים עם תחפושת סקסית, צפייה בסרט פורנו, משחקי חם – קר עם קרח ומשקה חם או שימוש בקצפת, שוקולד ושאר מטעמים.

נכון, לא תמיד יש מספיק זמן למשחק המקדים אך גם משחק קצר יכול לעשות הבדל משמעותי ולשפר את יחסי המין בצורה ניכרת כך שהם ישאירו טעם של עוד.