לא צריך לחכות לפורים כדי לשחק את המשחק

לא לחינם אנשים אוהבים להתחפש, התחפושות מאפשרות לנו להיות כל מי שנרצה ולשכוח מעט מהדמות המוכרת לנו – זו שניבטת לעברנו במראה בכל יום.

יגידו מה שיגידו אנשים אך בגדים, תסרוקת, נעליים ואיפור בהחלט משפיעים על האדם ומאפשרים לו לרענן ולשנות את המראה החיצוני ובעקבותיו גם את התנהגותו.

לעוד צעצועי סקס מושלמים >>

הנשים שביננו יודעות שברגע שאנחנו מתאפרות ועולות על עקבים קורה לנו משהו במוח ואנו מרגישות סקסיות ומושכות יותר, אז למה בעצם עלינו לחכות לחג הפורים במשך כל השנה אם אנחנו יכולים – כן, גם אתם הגברים להכניס את החג מידי פעם אל חדר השינה? כדי לעורר לכם את הדמיון הכנו כמה המלצות של תחפושות סקסיות לנשים וגברים.

מצעד התחפושות מגיע אל חדר השינה

3 המלצות לתחפושות סקסיות של גברים ו – 3 המלצות לתחפושות סקסיות של נשים – קחו נשימה, אנחנו יוצאים

3 תחפושות סקסיות לנשים:

1. האחות הראשית אנסטסיה – הערב את הולכת להיות האחות אנסטסיה, האחות הסבלנית שמקדישה את חייה לטיפול בחולים רק שבמקרה החולה שלך מרגיש די בסדר ואת מנצלת את המשמרת לדברים אחרים. התלבושת כוללת שמלת מיני לבנה, גרביון וכובע. מומלץ להוסיף סטטוסקופ "לבדיקה מקיפה יותר".

2. החדרנית ג'ני – זו הייתה אמורה להיות עוד נסיעת עסקים משעממת אליה היית חייב לצאת, אך הדברים התפתחו באופן אחר כשהחדרנית ג'ני נכנסה לחדר כדי להביא לך את הגבינות והיין שהזמנת. ג'ני נכנסה לחדר כשעל גופה חזייה שקופה עם פתח שאי אפשר להסתבך איתו ותחתון חוטיני תואם שמעליו נקשר סינר שקוף. מיותר לציין שג'ני נעלה נעלי עקב שרק שיפרו את הופעתה. באותם רגעים השעמום נגמר. מגיוון שאנו מעודדים זוגיות, נציין שהיית רווק.

3. רב החובלת שלך – ויקטוריה שוברת דיסטנס – במהלך ההפלגה החליטה רב החובלת שלך – העונה לשם ויקטוריה לשבור איתך דיסטנס, לפחות ללילה אחד, והיא לא התביישה כלל לזמן אותך לחדרה המפואר. היא זימנה אותך לשעה שבע בערב וכשהדלת נפתחה זכית לראותה לבושה בשמלת מיני קצרה עם כפתורים, גרביון לבן, נעלי עקב בצבע תואם לשמלה חגורת חבל, כובע ועוגן. למחרת התנהגה ויקטוריה כרגיל ואתה היית די בסדר עם זה.

לעוד תחפושות סקסיות >>

3 תחפושות סקסיות לגברים

1. ג'ון רב החובל – הפעם אתה רב החובל והצלחת להתחמק עם נוסעת אחת עליה שמת עין מהרגע בו עלתה לסיפון. זימנת אותה לחדר בשעת בוקר מוקדמת לפני שיצאת לסיפון ופתחת לה את הדלת כשלגופך מכנס קצר לבן וסקסי, עניבה לבנה עם דרגות בצד וכובע לבן ומעוטר. לאחר שעתיים יצאת ליום שגרתי כשעל שפתייך חיוך מסופק.

2. שודד הים סמית' - שוב אתה בספינה והפעם בתור שודד הים סמית'. לגופך מכנס 3/4 קרוע בצבע שחור מעוטר בגולגולת אדומה, ג'קט חום מעור, חרב ובד סביב המותניים וסביב הראש. אף אחד על הסיפון לא מתעסק איתך ולכן אתה יכול לעשות כל מה שבא לך -  כולל לקחת את בת הערובה לחדרך, שם אתה עושה בה את זממך.

3. הלוחם הרומאי אוגוסטוס – מצוידבשתי חרבות,שריון וגלימה אדומה ומפוארת אתה יוצא להציל את הנסיכה של המלך מהשודדים הרעים. כמובן שאתה מצליח (הרי אין עלייך) ויחד אתם נופלים זה בזרועות זו במבנה נטוש ומלא קש רך.

בדקו גם הלבשה סקסית >>

מקווים שעודדנו את הדמיון שלכם ושאתם כבר בשלים לרכוש את התחפושות הנפלאות ולהכניס אקשן מסוג אחר לחייכם.