עובדה א' – סיפוק מיני מענג בכל גיל.

עובדה ב' – עם צעצועי מין הסיפוק המיני טוב יותר.

מכאן משתמע שגם בגיל השלישי רצוי ואף מומלץ להשתמש בצעצועי מין מותאמים ולהגיע לשיאים חדשים של עונג שלא יביישו גם "צעירניקים" מלאי און.

 

מי שלא התנסה מעולם באביזרי מין, עלול להירתע מעט, אבל אין באמת סיבה. צעצועי מין מיועדים לכולם ואין מה להתבייש או לחשוש.

 

בחנות מין ניתן למצוא אביזרי מין מכל הסוגים וביניהם, ניתן גם למצוא אביזרים שמתאימים גם לבני הגיל השלישי, הנה כמה מהם:

 

לויברציות חזקות – LELO SONE

אצל אישה בגיל מתקדם, זרימת הדם לואגינה ולדגדגן פוחתת ואיתה הרגישות באיזור. לכן, כשבוחרים ויברטור, מומלץ לחפש אחד עם ויברציות חזקות שירטיטו את הדגדגן שלך במידה הרצויה.

 

LELO SONE  הוא אחד הויברטורים שיצליחו לספק אותך בדיוק במידה שאת רוצה, ומעבר. החמוד הזה עובד על טכנולוגיה של גלי קול. אל תתני למנוע השקט שלו להטעות אותך – הוא עוצמתי במיוחד ועובד על כל הדגדגן – גם החלקים שלו שאינם נראים. ל-LELO SONE יש 8 רמות שתוכלי לנווט ביניהן, עד שתמצאי את זו הנכונה לך ואם בן-זוגך מסייע לך, העבודה תהיה נוחה גם בשבילו.

 

לחיזוק רצפת האגן – ביצים סיניות

בריאות מינית חשובה בכל גיל ומה לעשות, עם הגיל, גובר הצורך לחזק את שרירי האגן.

 

ביצים סיניות הן צעצוע מין ידידותי וכבר שנים רבות שהוא ידוע בתועלות הבריאותיות שלו: שיפור השליטה על הסוגרים, שיפור החיוניות המינית וחיזוק שרירי ריצפת האגן.

 

כמו כן, בעזרת תרגול עם ביצה סינית, האישה לומדת לשלוט באורגזמה שלה. כלומר, להגיע לאורגזמה בקלות ואף להגיע לרצף אורגזמות.

 

בחנות מין ניתן למצוא שפע של ביצים סיניות לבחירתך. אם המגוון מבלבל, ישמחו לתת לך בחנות עזרה מקצועית ומענה לכל שאלותייך.

 

פלאש לייט – מאונן לגבר

הפלאשלייט הוא אביזר מין לגבר בצורת פנס, המדמה היטב תחושת חדירה. למי שחפץ בגירוי ויזואלי, ניתן למצוא בחנות מין פלאשלייט המעוצב בצורת וגינה ריאליסטית.

 

החלק הפנימי הוא שרוול עשוי חומר סיליקוני, שמרגיש ממש כמו פנים הנרתיק. כלומר, זה ירגיש כמו הדבר האמיתי. כל מה שצריך לעשות זה לשים מעט חומר סיכה ולחדור אל הפלאשלייט. כמה פשוט – ככה מענג.

 

תוכל להשתמש בפלאשלייט באופן עצמאי או שבת-זוגתך תשתמש בו עלייך. בכל אופן, השימוש בו נוח ופשוט.

 

בלי ידיים – סטיספייר פרו לנקודת הג'י

בגילאים מתקדמים מומלץ להשתמש בצעצועי מין נוחים לשימוש, לא רב מבחינת תפעול, אלא גם מבחינת השימוש עצמו.

 

הסטיספייר פרו לנקודת הג'י עונה בדיוק על הדרישות האלו. ברגע שתמצאי את עצמת הרטט והזווית שעושה לך הכי נעים, לא תצטרכי אפילו להחזיק אותו או להניע אותו. את תוכלי פשוט להישען לאחור ולתת לו לעשות את העבודה בשבילך.

 

הסטיספייר מענג את נקודת הג'י וגם את הדגדגן ובטכניקות שונות ומותאמות – ויברציות לפנים הנרתיק וגלי לחץ לדגדגן. השילוב הזה יבטיח לך התפוצצות אורגזמית, לא משנה באיזה גיל את.

 

כמובן שרצוי להשתמש בסטיספייר לא רק לבד, אלא גם עם בן-זוג.

 

פשוט וטוב – רוקט פוקט

רוקט פוקט הוא צעצוע מין מאד פופולרי מסיבה טובה – הוא עושה את העבודה. תמיד ובכל גיל. מטרתו העיקרית של אביזר המין השובב הזה היא לענג את הדגדגן שלך ולהביא אותך בקלות לאורגזמה חזקה ומספקת.

 

בחנות מין אפשר למצוא מגוון עצום של רוקט פוקטים בגדלים, עוצמות ומהירויות שונות, כך שתוכלי לבחור את החבר הקטן והחדש שלך. לדיסקרטיות מביניכן, יש אפילו רוקט פוקט דמוי שפתון.

 

לא לשכוח חומר סיכה

כמובן, לא לשכוח חומר סיכה לפי מידת הצורך. ישנם חומרי סיכה על בסיס מים ועל בסיס סיליקון ולמי שחפצה במין אוראלי עם הפרטנר, יש גם בטעמים.

 

לכל שאלה ניתן לפנות ישירות לחנות המין במספר 5061*