חנות מין (מוצרי עונג ואהבה) בנתניה

היה זה בוקר שישי סטנדרטי, שבוע אחרי המעבר שלנו לבית משותף ראשון וחודש אחרי החתונה. היינו זוג ילדים גדולים בני 23 משחקים בבית, אבא ואימא.

הבית ששכרנו היה מרוהט חלקית במיקום נחשב בנתניה, בצפון השרון. במשך שבוע ישנו על מזרון זוגי על הרצפה נהנים מהביחד הפשוט שלנו, מהעצמאות, מהשקט, מאהבה שיכולה להתקיים גם בחדר ריק על מזרון ישן, מואר בנורות חשופות. אך כמו כל זוג, נולד בנו לאט ייצר הקינון, הרצון לרהט גבר על ההנאה מהפשטות. שמנו פעמינו לאיקאה, בירת הרהיטים הכחולה צהובה שממוקמת בצומת פולג.

הסתובבנו בעיניים נוצצות בין המעברים, בוחנים חדרי שינה חדשים ומיטות מזמינות. מצאנו את המיטה שלנו אחרי חצי שעה של סיבובים. היא קראה לנו לשכב עליה, מבין המון האדם שהציף את החנות באותו בוקר. ניגשנו אליה ליטפנו בעדינות את המסגרת המעוטרת. לרגע אחד יכולתי שוב להיזכר שהנה, זה אהובי שהתחתנתי אתו. זה נעלם ממני קצת בתוך חיפושי הבית, המגורים של 3 שבועות בחדר שלו, שחולק קיר עם ההורים ודורש מקסימום שקט ומינימום גירוי.

חום נעים התפשט באגן, דגדוגים קטנים טיפסו במעלה עמוד השדרה שלי. חלפה בראשי המחשבה שיהיה נחמד לקשור אותו פעם לאחד המוטות, באחד הצעיפים הצבעוניים שאהבתי לכרוך סביב הצוואר, לדגדג וללקק בחוסר אונים ועיניים מכוסות.

חייכתי לעצמי במבט חולמני, והתיישבתי על המזרון. עצמתי עיניים, נשמתי עמוק וטפחתי על המזרון, מזמינה אותו לשבת ליידי. ישבנו שם באמצע איקאה, מחזיקים ידיים, עוצמים עיניים, לבד בעולם , מפנטזים. "בוא נשכב עליה לנסות" לחשתי לו באוזן. הוא חייך אלי ומיהר לשכב. זה הרגיש נוח ונעים. הסתובבתי אליו והוא אלי. שכבנו מבט מול מבט, יד מלטפת יד, לרגע שכחנו איפה אנחנו נמצאים. שוכבים, נוגעים, מלטפים בעדינות, מבלי שישמו לב. משהו בפומביות הזו הדליק את שנינו ברמה שקשה להסביר.

הדמיון רץ משתולל, מחפש אחרי חום ומגע מוכר ואהוב, הריח שלו, הנשימות האיטיות והכבדות. היה קשה מאוד להתרכז בדברים כמו לשלם, לתקשר עם הקופאית והסדרנים שבחנות. יצאנו החוצה לאוויר, הסתכלתי מסביב, שלט קטן תפס את עיני "SUPER TOYS" חנות אביזרי מין עונג ואהבה בנתניה. אחרי שתי קריצות וכיף החלטנו להיכנס, קצת נבוכים ממה שאנחנו עומדים למצוא שם.

למרבה ההפתעה המקום היה מואר היטב ודיסקרטי באותה מידה. איש מהאנשים שבחוץ לא יכול היה לראות את החנות, אלא אם כן ממש נכנס לתוכה. ציפיתי למצוא משהו אפלולי מפעם, חנויות חשוכות עם שטיחים מקיר לקיר ואווירת סליז מרוחה בין מדפי הקלטות. עבר זמן מאז שיצא לי להיכנס בחצי טעות, מתוך סקרנות, למה שנקרא "חנות מין". למעשה המקום היה מרווח בצורה יוצאת דופן ולגמרי מזמין. מדפים לאורך הקירות ועליהם מבחר עצום של אביזרים שנראו כאילו פותחו על ידי מעבדות נאס"א לחקר החלל או אולי מהעתיד הלא רחוק.

ליד הדלפק ישבה מוכרת חייכנית, היא נתנה לנו להסתובב קצת ולהתרשם. ביקשנו עזרה ונענו בחיוך נוסף. אחרי 10 דקות שיחה התרגלנו לזה שאנחנו בחנות מין והשתחררנו, התרגשות קטנה של ילדים בחנות צעצועים דגדגה בבטן. עצרנו ליד ערכת קשירה ועונג, משהו בצבעים שלה משך אותי, כסוף ולבן, הרגיש לי כמעט מלכותי. יכולתי בקלות לדמיין את עצמי לבושה בתחתונים קטנים ומתוקים, ביריות וחזייה תואמת. אפילו שמתי עין על סט יפה במיוחד שנח על אחת מבובות הראווה. דמיינתי אותנו במיטה החדשה, מחליפים תורות עם כיסוי העיניים, פעם אני נכנעת לנעימות מלטפת ופעם הוא. היו שם אזיקי פרווה שנראו נוחים, ספנקר קטן שריגש אותי. לא יכולתי לחכות להגיע הביתה, להפשיל תחתונים ולקבל את מה שמגיע לי.

המוכרת התגלתה כאישה קלילה וחברותית, דיברנו בפתיחות קצת מובכים. צחקנו מגניבים מבטים אחד לשנייה לאישור. היא התעכבה כמה שרצינו, על כל פריט שעניין אותנו. לבסוף אחרי לא מעט התלבטויות בחרנו לנו סט אביזרי שליטה רכה ומתוקה, חבר רוטט קטן עבורי, טבעת רטט לאהוב ליבי הביישן, ומשחק ארוטי משעשע עם קלפים וקוביית תנוחות. שילמנו על הכל, הרגשנו שיצאנו בשלל רב ותמורה יפה. הודנו בנימוס, בידיעה שנשוב לבקר .

הערכה הקטנה הזו פתחה לנו דלת לעולם קסום. עכבות, בושה, וכל מיני מחסומים שישבו חזק נפרצו. המתנה הזו שהרשינו לעצמנו לקבל פתחה תקשורת מינית בריאה וכנה. למדנו להגיד אחד לשנייה מה נעים לנו באמת. איך לעשות, באיזה קצב, מאיפה להתחיל. חלק גדול מהמתחים שהיו סביב המין השתחררו. החלטתי שאני חייבת לשתף בזה עוד נשים. בפעם הבאה חזרתי לחנות עם חברה, הפעם הרגשתי יותר בנוח. אמרתי שלום למוכרת, נתתי יד לחברה הנבוכה ולקחתי אותה לטיול בין הצעצועים. האווירה המאפשרת עזרה לחברה להרגיש בנוח, תוך זמן קצר היא הסתובבה שם כמו בת בית ממששת ומרטיטה צעצועים שונים. בסופו של דבר החברה בחרה לה ויברטור יפה עם מראה עתידני משהו, מצויד בארנבון קטן. צחקנו ביחד מהעובדה שכל הילדות גידלנו ארנבות ומעולם לא ידענו שארנב קטן יכול להיות כל כך יעיל ושובב. אני רציתי לעשות הפתעה לבעלי הטרי, בחרתי פלאג אנאלי קטנטן למתחילות.

מבטיחה בפעם הבאה לשתף אתכם במעלליו של הפלאג הקטן שלי. עד אז קבלו קריצה ממני וסעו לצומת פולג לבקר בחנות האהובה עלי - סופר טויס.

תיהנו