את הרוקט פוקט  גיליתי במקרה, כשהייתי נערה בת 18 , בצפייה בתוכנית הלילה הנוסטלגית "חלומות בהקיציס" . בתוכנית התארחה מדי פרק כתבת של בלייזר, מבקרת צעצועי מין נודעת. בכל פרק היא דאגה להביא חידוש כזה או אחר לשדרוג הזוגיות המיניות והאוננות.

הרוקט פוקט התארח באותו לילה בתוכנית ומשהו במראה הפשוט והתמים שלו שבה את ליבי. הכתבת הידועה דיברה בהתלהבות על כך שהרוקט פוקט הומצא על ידי סקסולוגים בכירים, מתוך הבנה שלנשים רבות יש קושי להגיע לאורגזמה כתוצאה מחדירה, תהיה החדירה עמוקה ומלהיבה ככל שתהיה. בדיוק לשם כך הומצא החבר הקטן והעוצמתי הזה. שאולי במבט ראשון, לעין שאינה בקיאה בתחום, יראה כמו סתם ויברטור קטן. אבל המראה שלו מטעה לחלוטין, כי זה הקטן גדול יהיה והוא זה שאחראי על מיליוני אורגזמות דגדגניות מושלמות.

מה אומר ומה אדבר בשבחו של הרוקט פוקט. אספר שאת הרוקט פוקט הראשון קיבלתי במתנה מחברה, הוא היה ורוד פוקסיה, עשוי פלסטיק פשוט עם שלוש גולות מתכת אל חלד בקצה, שעוטפות באהבה את הדגדגן ורוטטות סביבו, במהירות אחידה עד לאורגזמה עמוקה וממושכת. לרוקט הראשון שלי היו מספר ראשים מתחלפים שהורידו מעט מישירות הרטט, אבל שינו את המגע שלו ואת החוויה כולה. על הקופסא נכתב שהרוקט עמיד למים ובאמת כך היה במשך כמה שנים. אמבטיות אינסופיות ארוכות ומפנקות רק אני ורוקט באהבתנו הקסומה. יכול להיות שברגעים של אורגזמות חזקות ממש הטבעתי את הרוקט במים ואחרי כמה שנים הוא התחיל לזייף ולעשות צליל צורם עד בלתי נסבל. נאלצתי להחביא אותנו בשמיכת פוך עבה גם בחודשי הקיץ החמים והדביקים, כדי שהשכנים היקרים שלי לא יתהו למה מישהו מכין שייק בבלנדר ישן ורועש במיוחד במשך שעה וחצי או משחק עם האינטרקום באמצע הלילה

עם הרוקט הפשוט רוקנתי כמות בטריות שלא תבייש מפעל שלטים קטן, העברתי אתו שעות במיטה מחליפה דיסקים לאווירה ומדיי פעם עושה הפסקת מים, סיגריה ופיפי רק כדי לשוב לזרועותיו האהובות של הרוקט החזק והיפה שלי. לקח לי לרוב פחות מעשר דקות להגיע לאורגזמה הראשונה ובדרך כלל אם היה פנאי לזה הייתי מגיעה מזיעה, רטובה, גונחת ונוטפת עד האורגזמה ה6 במספר.

אחרי זמן מה שהטבעתי את הרוקט באמבטיות ארוכות והצליל הצורם התחזק וגרם לרוקט להפסיק לעבד ברגעים הכי קריטים, נאלצתי להודות בפני עצמי שזמנו של הרוקט הזה הגיע לקיצו. בלב נשבר ויד רועדת שמתי אותו בקופסא יפה בארון בצד, לא יכולתי לזרוק לפח את החבר האהוב שלי שנתן לי שעות של עונג וגמירות חזקות ומשחררות, אז שמרתי בצד ליום גשום. עברו כמה חודשים בין מותו הטראגי של הרוקט הראשון לרכישתו של השני .. חודשי שממה ומועקה בלב שבהם נזכרתי שוב איך מאוננים אנלוגית עם האצבעות וזה כמובן היה טוב ויפה אבל בליבי כספתי, השתוקקתי וביקשתי לעצמי רוקט חדש שיחזור להרטיט את עולמי.

בן הזוג שהיה לי בזמנו לא פרגן ליחסי עם הרוקט, קינא בהישגיו המרשימים ואף שמח מכך שהרוקט שלי מת טרם זמנו. אבל אני אישה חכמה ואישה חכמה יודעת לסובב את העולם כולו על האצבע הקטנה שלה. לכן ניצלתי את יום הולדתו של בן הזוג כדי לגשת לחנות מוצרי מין קרובה לביתי ולרכוש עבורנו ערכת פינוק ארוטית. בערכה היה כיסוי עיניים מנומר ושובב, אזיקי פרווה מתוקים, נוצה מטריפה לדיגי וקיצי חושני, חוטיני מזערי עם פנינים קטנות שיושבות בדיוק על הדגדגן וג'ל עיסוי מתחמם. כמובן שכל הערכה הזו הייתה תירוץ לרכוש עבורי את הרוקט פוקט מבלי שירים על כך גבה וירגיש שלא קיבל כלום ליום הולדתו. רצתי מרוגשת הביתה עם השקית ביד, מיהרתי לפתוח, לשים לי מוזיקה נעימה ולמזוג לעצמי כוס יין לבן. פתחתי בהתלהבות את האריזה ונשכבתי לסשן אינטימי ארוך עם עצמי.

 

 

 

 

 

האכזבה מהירה להגיע, הרוקט השני היה זול ולא עמיד במיוחד הוא זייף וגם צרם ובלשון המעטה ביאס. הבטחתי לעצמי שזו הפעם האחרונה שאני קונה צעצוע מין רוטט במחיר זול עד כמעט מחשיד. ובכל זאת על אף שלא היה טוב כמו הקודם, בשילוב עם ויברטור איכותי הוא עשה את העבודה כמיטב יכולתו. אחריו היו ניסיונות רכישה שונים למצוא את הרוקט המיוחל. אחד מהם הלבן הסיליקוני הזכור לטוב, שהחזיר לי שוב האמון ברוקט והזכיר לי למה כל כך אהבתי אותו.

לקח לי עוד כמה שנים טובות להתאהב בעצמי באמת, לרצות לפנק את עצמי ולהשקיע ברוקט פוקט איכותי במיוחד. את הרוקט האחרון קנה לי בעלי האהוב שהרגיש שאני מלכה ושמגיע לי את הטוב ביותר. הרוקט והמטען שלו מאוחסנים עד היום בשידה הקטנה שליד המיטה במגירה הראשונה שלה זמינים אלי בכל עת וממתינים בסבלנות אין קץ שאמצא זמן פנוי לרגע או שעה אינטימית עם עצמי או עם אהוב ליבי.

קצת מפרט טכני לסקרנים וסקרניות : הרוקט פוקט עובד על גירוי חיצוני של כל אחד מאלפי קצוות העצבים שנמצאים בדגדגן הנשי. הוא מגיע במספר צורות רמות ואיכויות. הדגמים הפשוטים יותר עשויים מפלסטיק/ סיליקון ועובדים על סוללת אצבע קטנה. רובם רוטטים באותו הקצב או ב2 מהירויות שונות מספקות למדי. דגמים יוקרתיים יותר מגיעים בעיצוב שונה, נוח יותר לאחיזה ממושכת, עשוי סיליקון רפואי משובח, בעל מספר אפשרויות ועוצמות של רטט והכי חשוב נטען   USB.מה שחוסך המון בטריות וכבונוס הוא אקולוגי ושומר על הסביבה.

במבט לאחור אני יכולה להמליץ מניסיוני האישי של4 שנות ניסיון עשיר עם הרוקט פוקט המשוכלל והחדיש. 12 שנות ניסיון עם הרוקט הפשוט יותר, שכמובן עשה את עבודתו ללא רבב, כבודו במקומו מונח, והוא בהחלט יכול להיות אופציה לא רעה למי שרוצה להתנסות אבל לא בא לה להוציא כמה מאות. אך אין בכלל מקום לספק, הרוקט פוקט נטען USB  שדורש מעט יותר השקעה כספית יהפוך להיות החבר האינטימי הכי טוב שלך ואחת ההשקעות שהכי מחזירות את עצמן לאורך זמן.

ככה בינינו שתדעו, שיש לי כבר מספר חברות שממש מכורות לרוקט ולא מסוגלות לצאת לשום חופשה בלעדיו. מזל שהרוקט פוקט הוא קטן קומפקטי נכנס לכל תיק ולא ממש מזכיר אביזר מין מובהק במראה.

ולסיום כמה מילים על שילוב הרוקט פוקט עם בן הזוג ואביזרים אחרים. ישנם גברים שיקנאו ברוקט או לצורך בכל אביזר מין אחר. דבר שאפשר לפתור בהסבר וניסוי פשוט יחד. תשמחו לגלות שבזמן החדירה ניתן לשלב את הרוקט בצורה שגם כמעט ללא שום תנועה מצד הגבר אלא רק מחדירה ושהייה בפנים תוכלי להגיע לאורגזמה חזקה, הרוקט חובר מצוין גם לויברטורים ודילדואים או לחובבות האולד סקול הפשוט – לאצבעות ארוכות זריזות וגמישות. הרוקט יכול גם לעבוד בזמנו הפנוי אחרי שסיים לספק אותך, כמעסה קטן לאשכים של בן הזוג, רוב הגברים דיווחו מחויכים על תחושה נעימה ומרטיטה.

 

תהנו