רוקט פוקט ומג'יק וונד הם שניים מהמוצרים היותר פופולריים בעולם. שניהם רוטטים במיוחד ושניהם נועדו לעשות דבר אחד - לענג את הדגדגן. והאמת? הם מצויינים בזה.

 

לשניהם יש ביקורות מעולות ושניהם עושים את העבודה נאמנה. אז איך לבחור? אנחנו פה בשביל לשפוך קצת אור על הנושא ולעזור לכם ובמיוחד לכן בבחירת אביזר המין הרוטט המושלם.

 

אז מה זה רוקט פוקט?

 

רוקט זה כי הוא כמו טיל ופוקט בגלל שהוא נכנס לכיס. מדובר באביזר מין קטנטן וקומפקטי אך עם זאת עוצמתי במיוחד. מיליוני דגדגנים לא טועים - הרוקט פוקט הוא אביזר המין הנמכר ביותר בעולם.

 

הרוקט פוקט מגיע במגוון עיצובים, צבעים, גדלים, טקסטורות, עוצמות, מהירויות, עם אפשרות חדירה או רק לשימוש חיצוני, כך שתוכלי לבחור את החבר הקטן והחדש שלך לפי טעמך, כשאת קובעת את הקצב, את הרטט ואת העוצמה שמתאימה לך באותו הרגע.

 

 

 

ומה זה מג'יק וונד?

 

כשמו כן הוא – קסם. יש מצב שבזמן שאנחנו כותבים את המאמר המג'יק וונד הפך להיות בראש הרשימה של אביזרי המין הנמכרים בעולם. המוצר הנפלא הזה החל בכלל את דרכו במעסה ולא כאביזר מין. מםה לשם, קרו דברים ומתברר שמדובר בויברטור עוצמתי המעניק רטטים עוצמתיים לדגדגן.

 

 

 

אל תתנו לגודל ולפאליות שלו להטעות אתכם - בדומה לרוקט פוקט, הוא אינו מיועד להחדרה, אלא רק לגירוי חיצוני. כמובן שיש יוצאי דופן שכן מותאמים גם לחדירה כי השוק מתפתח כל הזמן, אבל בגדול - הוא מיועד לגירוי הדגדגן.

 

 

 

ההבדלים

 

בואו נצא מנקודת הנחה ששני המוצרים יסבו לך הנאה מענגת. כי זה מה שיקרה. ובכל זאת, צריך לבחור. אז מהם ההבדלים?

 

 

 

הגודל

 

טוב, זה ברור. הרוקט פוקט הוא גרגיר לעומת המג'יק וונד. כלומר, אם את בחורה דיסקרטית הרוקט פוקט יתאים לך יותר. יש אפילו רוקט פוקט בצורת שפתון, אם את ממש רוצה לשמור על הפרטיות שלך. את אחת שמגדילה בשקל תשעים, לכי על מג'יק וונד בלי למצמץ.

 

 

 

המג'יק וונד הוא לרוב גדול ואינו מתאים למסע הייקינג בהימאליה. יש אמנם כאלו קטנים יותר, אבל תמיד יהיה רוקט פוקט קטן יותר. ככה זה.

 

 

 

הטיימינג

 

אם מעולם לא רכשת שום אביזר מין ואת חוששת, רוקט פוקט לא יאיים עלייך בשום בצורה. שזו נקודה לזכותו. אם את לא חדשה, אז בטוח כבר ניסית רוקט פוקט והגיע הזמן שתתקדמי למג'יק וונד, מתוקה. אגב, אם את כבר בגיל השלישי, יש מג'יק וונדים עם רטט עוצמתי שיותר מתאימים לגיל הזהב כיוון שבגיל הזה האיזור שם למטה פחות רגיש.

 

 

 

המחיר

 

לרוב, רוקט פוקט יעלה פחות ממג'יק וונד. אז אם את קמצנית, לכי על רוקט פוקט.

 

כמובן שלמחיר יש סיבה. אם זה עלות הייצור, האיכות של המוצר והביקוש. תמיד יש חלופה זולה יותר, אבל חשוב להיזהר מחיקויים זולים שאולי עולים פחות, אבל יתכן שהם מכילים חומרים מזיקים או שהם פשוט יתפרקו לכם בידיים (או בדגדגן) תוך זמן קצר.

 

 

 

בחנות המין "סופר-טויס" דואגים לייבא אך ורק צעצועי מין מקוריים מחומרים ידידותיים וכיוון שמדובר ביבואן רישמי - יש לכם אחריות של שנה על המוצרים.

 

 

 

שטח ההנאה

 

טוב, שניהם מאד מהנים. יש הרבה שיגידו שמג'יק וונד נותן יותר בראש, אבל כנשים - כל אחת בנויה אחרת וכל אחת נהנית מגירוי שונה. פה אמנם מדובר בגירוי דומה המבוסס על רטט, אבל ישנו הבדל בשטח הפנים.

 

 

 

הרוקט פוקט קטן יותר והוא מתמקד על הדגדגן ושפתי הנרתיק בנפרד. למג'יק וונד יש ראש דמוי מיקרופון עם שטח רטט גדול יותר שיגיע לכמה איזורים במקביל.

 

 

 

המג'יק וונד הוא יותר אינטנסיבי מהבחינה הזאת וזה בעיקר עניין של טעם אישי. כך או כך, אנחנו תמיד נמליץ ליהנות משני העולמות כי רבאק - למה לא?