שנת 2019 עברה לה וכמו בהרבה תחומים מעניינים גם במקרה שלנו עולה השאלה: "מי היו צעצועי המין הפופולאריים ביותר של השנה?" התשובה היא שהניצחון מגיע ל- 3 חברים -  הלא הם: הויברטור המרגש מג'יק וונד, הרוקט פוקט והדילדו הצועני. אם לא יצא לכן להכיר את החברים נשמח לספר לכן קצת על כל אחד, אחרי הכל – הם זכו במצעד הצעצועים ומגיע להם לקבל את הבמה. נתחיל בחבר הראשון – ויברטור מגי'ק וונד.

מג'יק וונד – מה כל כך מיוחד בך?

מגי'ק וונד הוא ויברטור עוצמתי שמכיל מנוע אנרגטי וראש גמיש אותו מצמידים לדגדגן. אם לא ידעתן - רוב הנשים מגיעות לאורגזמה על ידי גירוי הדגדגן והאורגזמה שהמג'יק וונד מעורר חזקה באופן מיוחד.

 ניתן למצוא כמה סוגים של הצעצוע, ביניהם: מג'יק וונד קלאסי שהוא ויברטור גדול ביחס לאחרים. הויברטור כולל כבל חשמל ואין לו עמידות בפני מים. מג'יק וונד מסוג אחר נקרא בשם: EMMA, הויברטור מעשוי מסיליקון עמיד במים, ניתן להטעין אותו והוא היפו אלרגני. ניתן לרכוש את הצעצוע בגודל גדול שמכיל ראש מתחמם ובגודל קטן יותר.

כמו כן, ניתן לרכוש ויברטור שמכיל חיישנים שיכולים להתאים את העוצמות והקצב לצרכי האישה וניתן למצוא מג'יק וונד שהוא גם פנימי, אם האשה רוצה ליצור גירוי חזק יותר היא יכולה להטעין אותו. עכשיו נעבור לצעצוע השני ברשימה – מוכנות? קבלו בבקשה את הרוקט פוקט.

רוקט פוקט – שמענו על יכולותייך פעמים רבות אבל תמיד נשמח לשמוע עוד

הרוקט פוקט הוא אביזר מין שזוכה לפופולאריות רבה בקרב נשות העולם אך במידה ולא שמעתן עליו מדובר על צעצוע קטן ורוטט שאיך לומר – יודע בדיוק מה לעשות. הרבה נשים נעזרו בחבר כדי לגלות איך לגרות את הדגדגן וללמוד מה גורם להן לראות זיקוקים ואיך זה בעצם מרגיש להגיע לאורגזמה. הצעצוע הנפלא קיבל את שמו משום שעבודתו מהירה כמו טיל (רוקט) וכי הוא קטן מאוד כך שאפשר להכניס אותו לכיס. לרוב, מתלווים לרוקט פוקט ארבע מוסקטרים שהם ראשי פלסטיק שניתן להחליף, כל ראש מעניק גירוי שונה. האביזר עובד באמצעות סוללת אצבע. יש ציין שמדובר על אביזר זול במיוחד. חסרונו הוא שהוא עלול להרעיש. כעת נעבור לבא בתור – הלא הוא הדילדו הצועני.

דילדו צועני – אתה אחלה אבל לא הבנו מה הקטע עם השם שלך

השם של הדילדו הזה קצת משעשע אך ככל הנראה השם נועד לצור ריגוש מסוים, למען האמת אנחנו בכלל לא צריכות את השם בגלל שהוא עושה את העבודה וזה בהחלט מספיק לנו כדי לחבב אותו. הדילדו הצועני "הפראי" מעוצב באופן ריאליסטי וניחן ברטט חזק מאוד, אם אתן אוהבות את המראה הריאליסטי – הרי שהוא יתאים לכן במיוחד. הדילדו מגיע עם שלט כך שאפשר להפעיל אותו בקלות ולשלוט על דרגת הרטט. כמו כן, הוא כולל ואקום כך שלא צריך להשתמש בידיים.

עכשיו כשאתן מעודכנות תוכלו לצאת אל הדרך, "מצעד הפזמונים" אינו טועה.