לפני שנתחיל להסביר על סוגי הויברטורים הקיימים בשוק נספר לכם דבר מעניין: מסתבר שעד לשנת 1980 קניית הויברטור התבצעה רק על ידי גברברים ורק בפינות נידחות ברחבי הערים. היום, השתנו פני הדברים ובמידה והאשה מתביישת לרכוש את הויברטור שנמכר בחנויות היא יכולה לבצע את הרכישה ישירות מאתרי האינטרנט, באופן דיסקרטי ובזמנה הפנוי.

המבחר הנרחב של הויברטורים מאפשר לכל אחת למצוא את מבוקשה. נקודה חשובה שאנו חשים שעלינו לציין היא שרוב הנשים (כמעט 80%) יכולות להגיע לאורגזמה מגירוי הדגדגן ולא מחדירה, אך אין ספק שהתאמת האביזר תסב הנאה רבה ואולי אף תוביל לאורגזמה.

ויברטורים

להלן מספר סוגי ויברטורים מרכזיים:

ויברטור מסיליקון – ויברטור גמיש, איכותי, עמיד וקל לניקוי שקיים בצורות שונות. ניתן לבחור בין מגוון סוגי ויברטורים מסיליקון, לרבות סיליקון רפואי ואיכותי שמגיעים בצורות, גדלים, צבעים ועוצמות רטט שונות כאשר חלקם שקטים מאוד.

ויברטור כפול – מאלץ אורגזמה – ויברטור שיוצר גירוי חזק במיוחד ויכול להוביל לסיפוק מיני משום הוא מגרה גם את הדגדגן וגם את הנרתיק ונע במקצבים שונים שמעוררים את נקודת הג'י – הויברטור מומלץ ביותר לנשים שמתקשות להגיע לאורגזמה ולנשים שמעוניינות לגלות עולם חדש של סיפוק מיני.

ויברטור מפלסטיק – ויברטור קשיח וחסר גמישות שיוצר רטט חזק ביותר, הויברטור קל לניקוי אך אינו נותן תחושה של מגע אדם.

ויברטור ג'ל – הג'ל נחשב לחומר פחות איכותי. חלק מהויברטורים נראים כמו איבר מין אמיתי וניחנים בגמישות רבה כך שניתן לכופף אותם ולהתנסות בתחושות שונות, כמו כן, הם מגיעים בעוצמות רטט מגוונות.

ויברטור לנקודת הג'י - לפי הדעות שסבורות כי הנקודה אכן קיימת, נמצאת הנקודה בדופן העליונה של הנרתיק והיא קטנה מאוד ומעט מחוספסת, מדובר על אזור רגיש ביותר שגירויו גורם לאורגזמה חזקה ולפעמים גם לכמה אורגזמות. המבנה של הויברטורים הללו מיוחד ביותר ומסתיים בעיקול שיוצר נגישות לאזור המענג. הויברטורים מגיעים במגוון עוביים, אורכים, טקסטורות, חומרים ועוצמות רטט, כאשר חלקם יכולים לגרות גם את הדגדגן.

דילדו – הדילדו דומה לאביזר המין הגברי ואינו דורש סוללות כך שהוא שקט ביותר (ניתן לרכוש גם דילדואים עם רטט). האביזר מגיע במגוון חומרים, גדלים, מרקמים ועוד – כמו למשל: סייברסקין שדומה באופן מיוחד למראה של איבר מין אמיתי, פיירקס, סיליקון, זכוכית וכו'.

רוקט פוקטהרוקט פוקט הוא ויברטור חיצוני וקטן שמגרה את הדגדגן וסביבתו, בגלל שברוב המקרים נוצרת האורגזמה על ידי גירוי הדגדגן יכול הרוקט פוקט לבצע את המשימה בכבוד ולהוביל את המשתמשת לאורגזמה.

ויברטור אנאלי – ויברטורשמתאים לגברים ונשים שאוהבים חדירה אנאלית. מכיוון שמדובר באזור שאין בו סיכוך טבעי יש להקפיד להשתמש בחומר סיכה מתאים. הויברטורים האנאליים מגיעים בשפע עיצובים כאשר רובם יהיו עשויים מחומר נוח וקשיח להחדרה.

בחינת האפשרויות הקיימות תאפשר לכל אחד ואחת לבחור את הצעצוע המתאים וליהנות ממנו ביחד או לחוד.