יום האהבה הוא אירוע מיוחד לזוגות לחגוג את האהבה והחיבה שלהם זה לזו. בעוד שאנשים רבים בוחרים במתנות מסורתיות כמו פרחים, שוקולדים ותכשיטים, אחרים בוחרים לתבל קצת את המערכת היחסים עם צעצועים אינטימיים. בין אם אתם  ותיקים או חדשים בעולם הצעצועים למבוגרים בלבד, אין זמן טוב יותר להתנסות עם בן/בת הזוג מאשר ביום האהבה.

 

צעצועים אינטימיים מגיעים בצורות, גדלים ופונקציות שונות, לכן חשוב לדעת מה אתם מחפשים לפני ביצוע רכישה. בין אם אתם מחפשים לשפר את משחק הסולו או לתבל את הרגעים האינטימיים שלכם עם בן הזוג, לכל מצב יש צעצוע מותאם במיוחד. הנה כמה מהסוגים הפופולריים ביותר של צעצועים אינטימיים שיש לקחת בחשבון.

 

ויברטורים: ויברטורים הם אחד הסוגים הפופולריים ביותר של צעצועים אינטימיים והם מושלמים למשחק סולו או לשימוש עם בן/בת זוג. הם מגיעים במגוון צורות, גדלים ופונקציות, מקטנים ורוטטים ועד לדגמים גדולים ומורכבים יותר. אם אתם חדשים בויברטורים, כדאי להתחיל עם דגמים פשוטים יותר. אם אתם מחפשים גירוי אינטנסיבי יותר, מומלץ ללכת על ויברטורים נטענים או חוטיים.

 

 דילדו: דילדו הם עוד סוג פופולרי של צעצוע אינטימי וניתן להשתמש בהם למשחק סולו או עם בן/בת זוג. הם מגיעים במגוון צורות, גדלים וחומרים, כך שתוכל למצוא אחד שמתאים להעדפות שלכם. חלק מהדילדו מיועדים לשימוש בנרתיק או אנאלי, בעוד שאחרים מיועדים לשניהם. מומלץ להתחיל עם דילדואים מסיליקון רפואי, רטט מוסיף מאוד להנאה.

 

פלאגים אנאלים: Butt Plugs מתוכננים להיות מוכנסים לפי הטבעת ולספק גירוי מהנה. גם הם מגיעים במגוון צורות, גדלים וחומרים וניתן להשתמש בהם לבד או עם בן/בת זוג. מומלץ להתחיל עם דגם קטן וגמיש ולעלות למידות גדולות יותר ככל שתהיה נוח יותר. תמיד מומלץ ללכת על סיליקון רפואי וגם פה הרטט מוסיףףףף. 

 

אביזרי סאדו: אלו הם צעצועים שמיועדים למי שנהנה ממשחקי BDSM. זה יכול לכלול פריטים כמו אזיקים, כיסויי עיניים, כמו גם ציוד מיוחד יותר כמו שוטים וערכות ריסון. בעת רכישת ציוד עבדות, חשוב להיות מודעים לגבולות השותף שלך. כשקונים צעצועים אינטימיים, חשוב לקחת בחשבון את החומרים מהם הם עשויים. חומרים מסוימים, כמו סיליקון, הם בטוחים לגוף ואינם רעילים, בעוד שאחרים, כמו PVC או גומי, עשויים להכיל כימיקלים מזיקים. כמו כן, חשוב להיות מודעים לטיפול והתחזוקה הנדרשים עבור כל סוג של צעצוע, שכן ייתכן שיהיה צורך לנקות ולאחסן את חלקם באופן שונה מאחרים. לסיכום, קניית צעצועים אינטימיים יכולה להיות דרך מצוינת לתבל את חגיגות יום האהבה שלכם.

 

בין אם אתה מחפש לשפר את משחק הסולו או להוסיף קצת התרגשות לרגעים האינטימיים שלך עם בן הזוג שלך. רק הקפידו לבדוק את טיב החומרים ותחזוקה של הצעצוע לפני ביצוע הרכישה, ותהנה לחקור את התשוקות המיניות שלכם יחד.