בכל מערכת יחסים, חשוב ששני בני הזוג ירגישו חופשיים ורגועים. עם זאת, לפעמים אחד מבני הזוג עשוי להרגיש מוגבל או לחוץ יותר מהשני. אם אתם במצב הזה, יש כמה דברים שתוכלו לעשות כדי לעזור לבן הזוג שלך להרגיש חופשי ורגוע יותר ביחסים אינטימיים.

תקשורת פתוחה וכנה:

תקשורת היא הבסיס לכל מערכת יחסים מוצלחת. אם בן הזוג שלך מרגיש לחוץ או מוגבל, חשוב לדבר איתו/איתה בפתיחות ובכנות. הקשיבו לחששות שלו/שלה, לחוסר רצון שלו/שלה להיפתח ללא שיפוט. תנו לו/לה לדעת שאתה רוצה שהם ירגישו חופשיים ופתוחים בזוגיות ושאתם מוכנים לעבוד יחד כדי שזה יקרה.

דירוג:
76%
מחיר רגיל ‏129.00 ₪ מחיר מבצע ‏79.00 ₪


חרוזים אנאליים איכותיים מסיליקון משובח.

לחויה אנאלית מענגת.

קלים במיוחד להחדרה בגודל ההולך וגדל.

הגיינים - קלים לניקוי.

מוצר מצויין שישרת אתכם לזמן רב.


לחץ כאן לפרטים נוספים

צור מרחב בטוח:

ייתכן שבן הזוג שלך מרגיש לחוץ או מוגבל כי הוא לא מרגיש בטוח או נוח בזוגיות. ודאו שבן הזוג שלך מרגיש מוערך.. הימנעו מלבקר או לזלזל בו/בה וצרו מרחב שבו הם יכולים להיות עצמם ללא חשש משיפוטים או דחייה.

תהיה תומך:

ייתכן שבן הזוג שלך מרגיש לחוץ או מגביל כי הוא עובר תקופה קשה, כגון בעיה הקשורה לעבודה או בעיה משפחתית. היו תומכים ומבינים, והציעו לעזור בכל דרך שתוכלו. זה יכול לעזור לבן הזוג שלך להרגיש רגוע וחופשי יותר, בידיעה שיש לו את התמיכה והאהבה שלך.

תהנו ביחד:

לבסוף, חשוב ליהנות וליהנות אחד מחברתו של זה. תכננו פעילויות וטיולים מהנים שאתם יכולים לעשות ביחד, ונסו להחדיר קצת הומור וקליל למערכת היחסים שלכם. תקנו אביזר מין זוגי ולא מאיים, קצת לפלפל את הזוגיות וכששניכם נהנים ונהנים אחד מחברתו של זה, זה יכול להיות קל יותר להרגיש נינוח וחופשי במערכת היחסים.

לסיכום, אם בן הזוג שלך מרגיש לחוץ או מוגבל במערכת היחסים שלך, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לעזור להם להרגיש חופשיים ורגועים יותר. על ידי תקשורת פתוחה וכנה, יצירת מרחב בטוח, עידוד עצמאות, תמיכה והנאה זוגית, אתה יכול לבנות מערכת יחסים חזקה ומספקת יותר שבה שני בני הזוג מרגישים מוערכים וחופשיים להיות עצמם.