כמומחית בתחום, הרבה גברים ונשים פונים אליי עם שאלות תהומיות בנוגע ליחסים הזוגיים שלהם וחייהם המיניים. לכולם אני עונה במקצועיות, שמחה וחדווה.

 

חלק מהקונפליקטים מוכרים לרבים מכם וחלקם מעט מורכבים ודורשים התייחסות מיוחדת, אך אל דאגה - לכל בעיה יש פתרון ומכל משבר אפשר רק ללמוד ולגדול. שנתחיל?

 

גבר מאוהב באמא של חבר

מיה, שלום. אני שוכב כבר תקופה עם אמא של חבר טוב שלי. היא גרושה והיא מדהימה ואני מאוהב בה. נראה לי שהוא חושד, ואני לא יודע איך להגיד לו ואיך הוא יקח את זה

 

פעם הבאה שאתה יוצא לבלות עם חבר שלך, תשב איתו לשיחה מלב אל לב בג'ימבורי. תקנה לו פוגים וספר לו בפתיחות על הקשר הזוגי החדש שלך. אני בטוחה שאם הוא יהיה מודע לביצועים המיניים של אמא שלו, זה יעודד אותו לקבל אותך לחיק המשפחה ולקרוא לך אבא.

אם כל כך קשה לו לקרוא לך אבא, תשכב עם אחותו, אני מאמינה שיהיה לו יותר קל לקרוא לך אחי.

אין על מה.

 

דירוג:
91%
מחיר רגיל ‏569.00 ₪ מחיר מבצע ‏449.00 ₪

מג'יק וונד אלחוטי. הוויברטור שמשגע את העולם עכשיו ללא כבלים וללא סירבול לחופש מיני מוחלט וללא הגבלות.

חזק ואמין במיוחד.

חגיגה לאוהבות האנאלי.

 

לחץ כאן לפרטים נוספים

 

איך להתחיל עם מישהי בעבודה?

היי מיה. יש מישהי שאני דלוק עליה בעבודה, אבל אני לא יכול להתחיל איתה מחשש שהיא תאשים אותי בהטרדה מינית. יש חוקים לגבי הטרדות בעבודה שאפילו אוסרים להעיר לבחורה על מה שהיא לובשת, איך אני משיג אותה?

 

אתה צודק. היום הגענו למצב אבסורדי שכבר אי-אפשר לבוא לבחורה ולהגיד לה "וואי, מה הייתי עושה לך" או "את נראית כמו זיון נהדר, רוצה לעלות לקפה?"

אני לא מצליחה לחשוב על שום משפט פתיחה אחר חוץ מ"תגידי, את מוצצת?" שיאפשר לך גישה אל הלב שלה. אני ממליצה לך לוותר ולאונן לבד בבית.

 

יש פתרון לתלבצי"ם

הכרתי מישהו ממש חמוד שכל רצפת דירתו מרופדת בתלתלי ביצים, כולל הספות. מיה, עזרי לי. מה לעשות?

 

מה הבעיה? בעזרת מוצרים שניתן למצוא בכל ארון מטבח ביתי, ניתן להכין לו מסיכה עשירה בוויטמינים ומינרלים שיסייעו עם כל בעיית תלבצ"ים, קטנה כגדולה. כל מה שאת צריכה זה בננה אחת לחיזוק שורש השיערה, כף שמן קוקוס לריכוך ומניעת קצוות מפוצלים, דבש למראה זוהר ומלא ברק, שמן זית ושתן אריות. את מערבבת הכל בבלנדר עד לקבלת מרקם אחיד ומורחת על האשכים תוך כדי עיסוי יסודי, שמה כובע ניילון ושוטפת אחרי רבע שעה. כמו כן, קונדישינר רק על הקצוות וייבוש טבעי ולא במייבש שיער. תשלחי לי לפני/אחרי.

 

 

כשחבר שלך מקנא בצעצוע מין

 

היי מיה. אני וחבר שלי הלכנו לחנות סקס ונורא רציתי לקנות ויברטור, אבל חבר שלי מקנא. איזה צעצוע מין נוכל לקנות שיתאים לשנינו?

 

 

 

בפעם הבאה שאתם פוקדים את חנות המין, הפני אותו לאביזר מין קטן. ישנם דילדואים צרים שלא יאיימו על בן-זוגך בשום אופן.

 

במידה ואיבר מינו קטנטן מהרגיל, הסתפקי ברוקט פוקט מיניאטורי או ויברטור אצבע. אם הוא ממש פיצקי-קטני-חמודי, בחרי צעצוע מין שאינו מדמה פאלוס בשום צורה, כמו ביצת רטט.

 

דירוג:
93%
‏349.00 ₪

לנשים מולטי אורגזמיות שיודעות מה הן רוצות

לחץ כאן לפרטים נוספים

 

אם זה לא עובד, רכשי לך דילדו ענק ודחפי לו לתחת. יש סיכוי שהוא יאהב את זה.

 

 

חברה עם בעיות עיכול

מיה, שלום. אחרי שחברה שלי היתה בשירותים היא השאירה ריח מזעזע בקטע מחריד, אני אפילו שוקל להיפרד ממנה אחרי זה. אתן אמורות להיות מטופחות ונעימות, מה זה?

 

קקי בריח רע עשוי להצביע על צריכה מוגברת של חלבונים מהחי או מוצרי חלב. אם, כפי שאתה טוען, הקקי שלה מסריח ברמות, אין להתייחס לכך בקלות ראש.

 

מה שאתה צריך לעשות זה כזה דבר - בפעם הבאה שזוגתך עושה קקי, אני רוצה שתיגש לשירותים, תגיד לה לקום רגע ותאבחן בקפידה את הגוון והמרקם של הקקי שלה. יתכן שבת זוגתך, שתחיה, לוקה בצליאק או חלילה קרוהן או קוליטיס.

כמו כן, חפש אחר דם סמוי. אם משהו נראה לך חריג, כל דבר, אל תתבייש ותיקח בשקית לרופא. שמחה לעזור.