הספר העתיק "הקאמה סוטרה" (תורת האהבה) נכתב לפני כאלפיים שנה בהודו בשפת הסנסקריט. הספר שואב את הידע מעשרות כתבים אירוטיים שנכתבו בהודו במשך אלף שנה.

בשנת 1883 תורגם הספר לאנגלית. עם חלוף השנים פרש הספר את דפיו, הגיע ליבשות רבות והפך למעין "תנך" של זוגות ומה שכה נפלא בו הוא שהוא תמיד מעודכן, תמיד מענג ותמיד יוצר הרמוניה.

בניגוד לדעה הרווחת הקאמה סוטרה לא מציעה רק הנחיות ל- 64 תנוחות סקס אלא מתרכזת גם במטרות החיים, הדרך לחיות, פילוסופיית האהבה, איך למצוא בני זוג ואיך לשמר נישואין. לפי הקאמה סוטרה כדי לחיות את החיים באופן מלא יש ליהנות מתענוגות הגוף. בימינו אפשר לרכוש את הספר בחנויות.

מה ניתן ללמוד מהספר מעבר לתנוחות?

לפניכם 3 דברים שניתן ללמוד מהקאמה סוטרה, הסודות הללו לא ידועים לרוב האנשים שרואים בקאמה סוטרה רק מדריך מצוין לתנוחות סקס.

שלושה סודות שהקאמה סוטרה מגלה למתעניינים בה באמת:

1. חלקו הראשון של ספר הקאמה סוטרה מתעסק ברכישת ידע, התנהלות ומחשבות שמסייעים לאוהבים במעשיהם, כפי שאתם רואים – לא מדובר רק על להגיע ולכבוש – אלא גם לתכנן את האקט.

2. חלקו השני של ספר הקאמה סוטרה עוסק במשחק מקדים, עוררות מינית, נשיקות,  ליטופים, גיפופים, אומנות הגירוי, חיבוקים, נשיכות, נשיפה ואנחות, התנהגויות גבריות אצל נשים, מין אורלי לרבות הומוסקסואלי, תנוחות מין שונות, מין אנאלי, משולש רומנטי, סטיות מין ומסקנות בנוגע למשחק האהבה – כפי שאתם רואים ספר הקאמה סוטרה לא מפספס אף פינה.

3. חלק מספר 3 של הספר עוסק בשאלה: "איך להשיג אשה?", התנהגות המינים, מחויבות החיים, שיפור המראה החיצוני כדי למשוך את בני המין השני, זנות ונושאים נוספים.

עוד מידע מעניין מהקאמה סוטרה

מעניין לדעת שהקאמה סוטרה מחלקת את סוגי המשגל ל-  7. נציין שלושה מהם: סוג משגל אחד נקרא: "משגל ספונטני" והוא נובע ממשיכה ואהבה של בני זוג, סוג משקל שני נקרא בשם: "משגל תשוקה נמשכת" והוא מתרחש לאחר מריבה או לאחר שבני הזוג לא נפגשו למשך זמן ממושך (משגל מסעיר במיוחד) וסוג המשגל השלישי הוא: "משגל הנישואין" - משגל בו בני הזוג אוהבים אך האהבה מעט רדומה וזקוקה לניעור.

עוד דבר שמעניין לדעת הוא שהתורה ממיינת את הגודל של איברי המין כך ש"הלינגה" של הגברים מתחלק לסוס הרבעה, שור או ארנב וה"יוני" של הנשים מתחלק לפילה (פירוש: נרתיק רחב) ,סוסה (פירוש: נרתיק בינוני) או איילה (פירוש: נרתיק צר).

בשורה תחתונה – תענוגות הגוף לפי הקאמה סוטרה אינם כוללים רק את המשגל – עליהם להיות עירוב של כל החושים. אנשים שיודעים ומפנימים את ה"סודות" הללו יכולים להפוך למאהבים טובים יותר.

חשוב לזכור, שהספר מאוד עתיק, כיום ניתן יש שיטות חדשות לשיפור חיי המין כמו הוספת אביזרי מין מענגים למשוואה.