אם החלטת שהגיע היום לחקור את עצמך בצורה טובה יותר או להוסיף פפריקה למיטה הזוגית שלך מומלץ עבורך לרכוש ויברטור למתחילות- כלומר ויברטור לא מאיים ולא יקר במיוחד שיגרום לך להכיר את אזורי העונג, בצורה זו תוכלי להיפתח אל העולם בקצב שלך ולגלות מהן ההעדפות שלך.

עם חדירה או בלי חדירה? זו השאלה

נשים רבות מחליטות להתחיל את מסען המענג עם הרוקט פוקט שהוא בעצם ויברטור קטן ובעל אצבעון מסיליקון. הרוקט פוקט לא מיועד לחדירה אבל הוא יכול להקים את הדגדגן מתרדמת. אם את מעוניינת בויברטור שמיועד לחדירה תוכלי למצוא מגוון ויברטורים מעוצבים שעשויים מפלסטיק עדין, סיליקון ועוד ומגיעים בצבעים שונים. בנוגע לאורך- תוכלי למצוא ויברטור של 10- 20 ס"מ ומעלה, לרוב יהיה עובי הויברטור 4 ס"מ ויהיה ניתן לבחור בין מגוון מקצבים. היום אפשר למצוא גם ויברטור שמתעבה בעת ההחדרה- אבל חכי עם זה.. למרות שהבריכה מזמינה מאוד רק התחלת!

ויברטור למתחילות

איזה חומר עדיף? ומה לגבי הרטט?

החומר ממנו עשוי הויברטור משפיע על עוצמת פעולתו, על איכותו, על השימוש ועל המחיר. ויברטור מפלסטיק למשל יעביר רטט חזק יותר- יכול להיות שאפילו יותר מידי חזק, זאת בניגוד לויברטור שעשוי מחומר עדין אשר עשוי לאכזב משום שהוא יהיה חלש מידי. הסיליקון הינו חומר מומלץ משום שהוא חסר ריח, קל לניקוי ונעים למגע.

ויברטור אדום

גם הג'לי הוא חומר מומלץ משום שהוא ריאליסטי ובעל מחיר סביר. כיום, ניתן למצוא ויברטורים כפולים מג'לי עם תוספת לדגדגן כך שהם בעצם מגרים את כל האזורים החשובים- את הדגדגן ואת הנרתיק. אחד החומרים הנפוצים ביותר הינו הגומי. ויברטורים שעשויים מגומי הינם קשים וזולים באופן יחסי אך הם לא מאוד היגיינים ולכן מומלץ להלביש עליהם קונדום (קצת פוגע בעניין לדעתנו). בנוגע לרטט, ניתן לבחור בויברטורים בעלי מהירות אחת או מהירות משתנה, בין מגוון הסוגים ניתן לרכוש גם ויברטורים שמגיעים עם שלט.

לאחר שהשכלת מעט בנוגע לויברטורים תוכלי לגשת לחנות ולבחור בחבר החדש שלך. כמו כן, תוכלי לבצע את הרכישה בחנויות של אביזרי מין באינטרנט ולשמור על הדיסקרטיות.