האורגזמה הנשית.. מה עוד לא אמרו עליה? כמה בדיחות כבר סיפרו עליה וכמה עצות וטיפים יצא לכן לשמוע עליה? אנחנו מניחים שלא מעט. העובדה שעולמינו סובב סביב מין היא עובדה שקשה מאוד להתווכח איתה ולמרות הבדיחות והלחשושים הרבים רבות מאיתנו לא מקבלות מידע שמסייע לנו להבין איך להעצים את האורגזמה, לשקוע בבועה משל עצמנו ולחוות עונג ברמות אחרות.

אם את נמנית בין הנשים שתוהות לגבי הנושא כדאי שתדעי שבדיוק לשם כך - כדי להגיע לפסגת האושר הומצאו אביזרי מין ואם את רוצה לשפר את האורגזמה שלך כל מה שעלייך לעשות זה להמשיך לקרוא וליישם.

אביזרי מין נשיים

עוד על אביזרי מין לנשים >>

אנו מציגים בפנייך: 4 המוסקטרים שלך

תוכלי להגיע ליעד ולהעצים את האורגזמה שלך באמצעות 4 החברים שלפנייך:

1. קרם לאורגזמה נשית

כן, יש כזה דבר. מדובר על קרם נעים ובעל ניחוח עדין שמעורר את החשק. את הקרם יש למרוח על הדגדגן כ- 10 דקות לפני שתקראי לבן זוגך, תחושת הגירוי תגיע במהירות. הקרם יעזור לך להגיע לאורגזמה מדהימה ואולי אפילו לכמה אורגזמות.

2. ויברטור בעל עיקול לגירוי נקודת הג'י

תוכלי למצוא מגוון סוגי ויברטורים אך וויברטור עם עיקול בקצה יגביר את ההנאה שלך מהאורגזמה. הויברטורים מגיעים עם כמה מצבי רטט שיאפשרו לך לשלוט בעוצמה בקלות, אנו ממליצים לך לבחור בויברטור באורך של 16 ס"מ (ויברטור באורך גדול יותר עלול להכאיב, אך כמובן שהדבר תלוי בך ובהעדפות שלך). כמו כן, תוכלי לבחור בויברטורים שעשויים מחומרים שונים כמו למשל: פלסטיק, סיליקון, סייבר סקין ועוד.

כמו כן, כתבנו בהרחבה על סוגי ויברטורים שכדאי להכיר. שווה בדיקה!

3. רוקט פוקט

רוקט פוקט הוא חבר קטן במיוחד שנועד לגירוי חיצוני של הדגדגן ואזור הנרתיק והשפתיים. תוכלי להשתמש ברוקט פוקט לבדך או עם בן זוגך ולהגביר את ההנאה מהאורגזמה. הרוקט פוקט יכול להגיע עם כמה ראשים שמאפשרים לך ליהנות מחוויות שימוש מגוונת ובגלל שהוא כל כך קטן אפשר לקחת אותו בתיק ואף אחד לא ישים לב (טוב בכל זאת יש להסתיר אותו מפני הבודק הביטחוני בקניון).

4. טבעת רטט

את טבעת הרטט יש להלביש על איבר המין הגברי. הטבעת תחזק את הזקפה (גם תמנע בעיות שפיכה) ותגרה את הדגדגן במהלך החדירה. באמצעות הטבעת יהיה ניתן להאריך את הזמן של יחסי המין ולהגביר את ההנאה שלך.

להתמקד בתחושה

ארבעת האביזרים הללו יוכלו לצור הבדל עצום בחיי המין שלך ולהפוך אותם לסוערים ומהנים במיוחד. כדי למקסם את ההנאה שלך מאביזרי המין חשוב שתזכרי לשחרר את המחשבות ולהתמקד בתחושות שלך – כלומר להיות כאן ועכשיו ולא לחשוב על הסידורים, על הילדים, על העבודה והכביסות שיש לעשות. התמסרי לתחושות, נתקי את המחשבות (אנחנו יודעים שזה לא קל אך עם קצת תרגול והתמדה תוכלי לעשות זאת).

מאחלים לך ימים ולילות מענגים.