נקודת הג'י.. כמה דיונים נערכו לגביה.. כמה שיחות והשערות נזרקו לחלל האוויר ועדיין לא ברור האם היא אכן קיימת או שמדובר על פנטזיה בלבד.

אם גם אתם שאלתם את עצמכם את השאלה: "האם הנקודה המסתורית באמת קיימת?" נגלה לכם שלמרות הדעות החלוקות ייתכן מאוד שהיא קיימת וממוקמת בין חלקו העליון של צוואר הרחם ובין עצם הערווה. חלילה אל תחשבו שהנקודה הקטנה תמימה – מדובר על מוקד רווי עצבים שיכול לצור תחושות מדהימות (אם יודעים איך להתייחס אליו). במאמר זה נספר לכם על כמה פרטים חשובים שנוגעים לנקודה ובהמשך נמליץ על כמה אביזרי מין שיכולים לשנות את כל החוויה.

להלן 10 עובדות שוודאי תשמחו לגלות על נקודת הג'י:

רק נקודה אחת קטנה או אזור אחד -  אבל עם כוח מטורף

1. הצורה, המיקום והגודל של הנקודה משתנים בין אשה לאשה – כך שאם מצאתם את הנקודה אצל החברה לשעבר זה לא אומר שהיא תמצא באותו המקום של החברה הנוכחית. מה לעשות.. צריך לעבוד קשה כדי ליהנות.

2. הנקודה נמצאת כ – 6 ס"מ (בממוצע) בתוך איבר המין הנשי, אבל אין שום סיבה לשלוף סרגלים.. זה קצת יהרוס את האווירה.

3. במרבית המקרים לא יוכל איבר המין הגברי להגיע אל נקודת הג'י על ידי חדירה. (מצטערים לאכזב).

4. חלק מהחוקרים סבורים כי הנקודה מהווה חלק מהדגדגן הפנימי.

5. ניתן לגרות את נקודת הג'י באמצעות האצבעות. התנועה המומלצת תהיה "בואי הנה" אך חשוב לנהוג בסבלנות, האורגזמה (אם תגיע) לא תתרחש תוך מספר שניות.

6. לנקודת הג'י יש מרקם מחוספס.

7. רק חלק מהנשים יכולות ליהנות מגירוי הנקודה, הדבר תלוי בעצבים שנמצאים באזור.

8. חלק מהנשים דיווחו כי האורגזמה שמתקבלת בעת גירוי נקודת הג'י חזקה וארוכה הרבה יותר מאורגזמה רגילה.

9. ייתכן כי לא מדובר על נקודה אלא על אזור ג'י.

10. ניתן לגרות את נקודת הג'י הנשית באמצעות מגוון אביזרי סקס. הייחוד של האביזרים הללו הוא העיצוב שלהם אשר מסוגל להגיע בדיוק לנקודה.

בין האביזרים המתאימים ניתן למצוא ויברטורים עם כיפוף או עיקול בקצה, העיצוב המופלא בשילוב רטט יכול לגרום לאורגזמה להיות חזקה ועוצמתית במיוחד. אביזרי מין נוספים כוללים עיסוי נרתיק וגירוי דגדגן. בין האביזרים השונים ניתן למצוא: ויברטור דק, ויברטור קטיפתי, ויברטור שמגיע עם 7 מקצבי רטט, ויברטור פיתול עם מקצבים שונים, ויברטור שמגיע עם שלט אלחוטי, ויברטור כפית, דולפין, ויברטור עם בליטות ועוד.

מקווים שסייענו לכם ללמוד על העולם המופלא של העונג הנשי. בהצלחה!