הבחור והבחורה שהזכרנו הם רק דוגמה לזוגות רבים וטובים שחשים תסכול בעקבות ירידה בחשק המיני. לפני שנתחיל חשוב שתדעו - אם גם אתם חשים תסכול בעקבות הירידה בבורסה המצב שלכם מוכר ביותר וגם אם נראה שכל העולם מתנהג כמו ברזילאים (שמענו שהבתים בברזיל תמיד רוחשים פעילות) הדבר אינו נכון, ובכל זאת אם זה מפריע לכם אפשר בהחלט להבין - חיי המין הינם חלק בלתי נפרד ממערכות יחסים.

אם ניחנתם בראש פתוח וכבר ניסיתם לראות סרט פורנו או שניים, אם כבר קנית בייבידול סקסי ואם כבר נכנסת למיטה עם כובע של קאובוי אך לא מצאתם בכך ישועה נשמח לספר לכם על מגוון אפשרויות נוספות.

 אביזרי מין מיוחדים לזוגות

כמה אפשרויות להעלאת הדופק בחדר השינה

להלן 6 הצעות חביבות שיגרמו לכם לספור את הדקות עד שתחזרו הבייתה מיום העבודה:

1. משחקי שליטה- את משחקי השליטה וודאי ראיתם בהרבה סרטים ולא- אנו לא מדברים על "גוונים של אפור" שם העניין מוגזם לחלוטין. אם תשחקו לפי חוקים שפויים יותר תגלו עולם ומלואו. אביזרי המשחק כוללים אזיקים (אפשר גם אזיקים פרוותיים), מסיכה, כיסוי עיניים ושוט- אתם לא צריכים לרשום את כל האביזרים- תחזירו את העט, אפשר גם לקנות סט שמכיל את כל הפריטים. לאחר שרכשתם את כל האביזרים יהיה עליכם להחליט את מי קושרים ומי ה"השליט" ולהתחיל לחקור את התשוקות של כל אחד. מומלץ להתחלף בתפקידים.

2. נוצות- הנוצה אולי נראית תמימה אבל המגע שלה יכול להטריף משום שדווקא העדינות שלה יוצרת ריגוש. ניתן להשתמש בנוצה כדי ללטף את כל חלקי הגוף ובעצם לשחק עם הפרטנר- "לגעת" לא לגעת".

3. טבעת רטט - טבעת רטט מספקת רטט חזק מאוד ומשום שהיא גמישה אפשר להתאים אותה לגודל האיבר. באמצעות טבעת רטט זוגית ניתן להעביר רטט לדגדגן ולחזק את הזקפה. כפתור ההפעלה של הטבעת נוח לשימוש וניתן להשתמש בה למשך זמן רב- כל מה שצריך לעשות זה להחליף את הסוללות ואפשר להתחיל סיבוב נוסף.

 

4. לשלב את הויברטור- העלאת הרעיון להוסיף ויברטור עשויה להפחיד חלק מהגברים אך באמצעות הסבר נוגד- אגו יהיה ניתן להבהיר לצד השני שהויברטור לא מחליף אותו אלא רק תורם לרמות העונג. הויברטור יכול להיות לקחת תפקיד חשוב בעת המשחק המקדים ולהגביר את התשוקה לקראת הדבר האמיתי.

5. משחקי קופסה- משחקי קופסה שמכילים משימות מדליקות וסקסיות יכולים לעורר את התשוקה. נוסף על המשחקים הקנויים אפשר להכין את המשחק ביחד ולהחליט שכל אחד כותב כמה משימות שעוד לא נעשו עם בן הזוג. לאחר שהקלפים מוכנים אפשר להתחיל לשלוף אותם. הבונוס: הקלפים יתאימו לכם באופן מדויק משום שהכנתם אותם בעצמכם.

6. תחתון אלחוטי- התחתון האלחוטי מכיל כיס מיוחד, אל הכיס יש להכניס את האביזר הרוטט כך שישב בדיוק על הדגדגן. כעת יהיה עליכם לנשום ולצאת אל עבר בית הקפה (נראה לכם שתצליחו לעמוד בזה) כאשר אתה שולט בעניינים- תוכל להדליק את הבחורה באמצע דיון מעמיק, במידה ותפגשו מכרים או כאשר תטיילו בפארק.

מקווים שסייענו לכם. בהצלחה!