חלק מבני הזוג אינם מודים בכך שחיי המין שלהם משעממים למדי, אם אתם נמנים בין הזוגות הללו והמחשבה על קיום יחסי מין גורמת לכם לפהק כדאי שתדעו שישנן לא מעט דרכים שיכולות לעורר את יחסי המין ולהכניס עניין לחדר השינה.

כדי לבצע את השינוי עליכם לרצות לפעול ולהיות אקטיביים משום שזה לא יקרה לבד ויהיה עליכם להשקיע. כדי לסייע לכם להשיג את המטרה הכנו 8 טיפים שעשויים להזרים את האנרגיות ולהוביל לניצוצות.

8 דרכים שיכניסו עניין לחיי המין שלכם

1. חשיבותו של דגדגן – גברים רבים אינם מעניקים לדגדגן את הכבוד הראוי לו ולכן אנו חשים צורך להבהיר – הדגדגן הוא המלך של המיטה (אנו לא מגזימים) ולכן עליכם להתחבב עליו ולהכיר אותו היטב. היכרות מעמיקה תוכל לגרום לבת הזוג שלכם להגיע לאורגזמות מדהימות שכן רוב הנשים יכולות לגמור כתוצאה מגירוי הדגדגן. כדי להמחיש לכם את חשיבותו של המלך נספר לכם כי הוא מכיל 8,000 קצות של עצבים – מדובר על כמות כפולה מהעצבים שיש בפין! את הגירוי ניתן לספק באופן אורלי, ידני או באמצעות ויברטור.

להכניס עניין לחיי המין

2. השתמשו באביזרי מיןאביזרי מין יכולים לעשות פלאים ליחסי המין והמגוון הנרחב שכולל: ויברטורים, דילדואים, חומרי סיכה, טבעות גירוי, ג'לים שונים וכו' מאפשר לכל זוג למצוא את הצעצוע המתאים ביותר. את אביזרי המין ניתן לרכוש בחנויות פיזיות או בחנויות מקוונות שמציעות קנייה נעימה ובטוחה ומספקות משלוחים עד הבית.

בדקו גם >> תחפושת סקסית!!!

3. גוונו – נוסף על השימוש באביזרי מין מומלץ לגוון את יחסי המין ולבצע אותם בשעות שונות, במקומות שונים - כמו למשל: ברכב, בפארק, על חוף הים וכו' (יש לבצע זאת רק אם זה מתאים לכם!), לקיים יחסי מין כאשר אתם חצי לבושים, לשנות תנוחות, להוסיף מוסיקה ונרות, לשלב מסג' ארוטי, לקרוא סיפורים ארוטיים ועוד.

4. פנטזו ושתפו אחד את השני בפנטזיות – לפנטזיות יש תפקיד חשוב ביחסי מין שכן הגוף מגיב אליהן באופן מיידי, לכן השימוש בהן יכול לשפר את החוויה ואף "להכין את הקרקע ליחסי המין". תוכלו לשתף את בן הזוג בפנטזיות שלכם ואם הדבר מתאים – להוציא אותן לפועל.

5. סטרפטיז – אין צורך לרכוש עמוד או להיות גמישים בצורה מיוחדת כדי לעשות סטרפטיז אך יש להצטייד בביטחון עצמי, לנוע באופן מפתה, להישיר מבט אל בן הזוג ולהכין את האווירה (הלבשה תחתונה יפה, מוזיקה ונרות יתקבלו בברכה).

6. משחקי קור וחום – אפשר לגוון את יחסי המין באמצעות שילוב חום וקור, הכינו תה חם קחו לגימה ונשקו את בן הזוג באזורים שונים או המיסו שוקולד כך שיהיה חמים. לאחר מכן הניחו קרח בנקודות אסטרטגיות – היו בטוחים שהשילוב יעורר את החושים. .

7. דברו – מילים יכולות לעורר את הגוף בצורה רבה ולחישות מפתות שבן הזוג אוהב לשמוע, מחמאות ושיתוף בהנאה תוך כדי מגע או שיחה יוכלו להצית את התשוקה.

לא לפספס >> לבוש סקסי

8. רשמו לעצמכם - המטרה היא לא לגמור יחד – הסירו את השאיפה "לגמור יחד" מרשימת השאיפות שלכם ופשוט התמקדו בלעשות טוב לצד השני, זכרו שאף אחד מאתנו לא חי בסרט פורנו ומה שרואים בסרטים ברוב המקרים נשאר בסרטים, השחרור מהצורך לגמור יחד יאפשר לכם ליהנות מהרגע, להפחית לחצים ולשפר את התחושות.

שיהיה לכם בהצלחה!