אז יש לך ויברטור, אולי כמה, ואת מאוד נהנית איתו. יש לך גם חבר או בעל וגם איתו טוב לך. מה יותר הגיוני מלשלב שני דברים טובים ביחד? יש רק בעיה אחת - את חוששת שהפרטנר שלך לא כל כך מתלהב מהרעיון לצרף מישהו נוסף לחגיגה שלכם.

אז איך מציגים לפרטנר את הרעיון החדש שלך?

חלק מהגברים יפגעו מהרעיון של לצרף ויברטור לחיי המין שלהם("מה אני לא מספיק טוב בשבילך"? "אני לא מספק אותך"? וכו'). לעומת זאת, חלק אחר יתלהב לגמרי מהרעיון ויהנה מאוד לראות ויברטור חודר אלייך ואת ההנאה על הפנים שלך.

אז מה עושים כדי לשכנע אותו?

  • הנה כמה רעיונות שיעזרו לך:

תתחילי בקטן. ממש כך. הויברטור הריאליסטי באורך 30 סנטימטר, ברוחב של כלי של שחקן פורנו ועם ארבעה מנועי עזר ו-12 מהירויות  יכול להיות מפחיד ומאיים עבור הגבר שלך. הוא מן הסתם גם לא יתלהב כל כך לשמוע על היכולות של הויברטור שלך להתפתל במהירויות משתנות. רוב הגברים רוצים לראות כל כך הרבה כפתורים רק על השלט של הטלביזיה.

תתחילי עם ויברטור פנינים ידידותי או עם דילדו. ויברטור כזה יצור ניסיון ראשוני עבורך ועבורו ולא יאיים עליו כך שהחגיגה תמשך גם לפעמים הבאות.

 

דירוג:
97%
מחיר רגיל ‏890.00 ₪ מחיר מבצע ‏499.00 ₪

ויברטור יוקרתי נטען עשוי סיליקון רפואי , חזק ועמיד במים

 

לחץ כאן לפרטים נוספים

 

לכי על ויברטור צר וישר כמו הויברטור הזה. התרחקי מכל מה שנראה ריאליסטי כמו איבר מין.

אל תגלי לו שאת מקצוענית בתחום :). כשאת פותחת לפניו את ממגירת צעצועי המין שלך, הפרטנר שלך יתעניין בכמה פעילות האוסף שלך השתתף. חייכי חיוך פתייני ועני לו "אני משתמשת בהם לפעמים". עמוק בתוכך את יודעת שהוא מאונן על בסיס יומי, אבל זה לא אומר שאת רוצה לחשוב על זה. תני לו להנות מהספק :).

השתמשי באביזרי מין לזוגות.

חלק ב' של הפוסט יפורסם בקרוב.