חתונה זה אירוע מרגש. זוג שהתאהב האחד בשניה בדרך לחיים משותפים חוגג עם המשפחה והחברים את האהבה שהביאה אותם לרגע המיוחל. מרגש, לא?


אם אכן מדובר באהבה, אין ספק שיזלגו כמה דמעות בחופה. אבל אם אותו זוג התחתן בגלל כסף? או בגלל סקס? אם אין שום אהבה ביניהם, אלא רק חוזה? זה כבר נשמע פחות רומנטי.


בואו לא נהיה תמימים, יש אנשים שבחרו להתחתן מרצונם החופשי עם מישהו או מישהי שהם לא מאוהבים בו והגיע הזמן לשאול אותם אחת ולתמיד - למה? אז שאלנו, והממצאים מונחים כאן לפניכם.


גמירה ממבט ראשון

אורית (34) התחתנה לפני כמה חודשים עם גבר שהיא מעולם לא אהבה, אבל מה לעשות - הוא הסקס הכי טוב שהיה לה ושכנראה יהיה.


הוא יודע שהתחתנת איתו רק בגלל הסקס?

"ברור, אחרת לא הייתי מתראיינת פה. האמת, זה רק החמיא לו. לא יודעת, אולי בהמשך יצוצו בעיות, אבל בכל מקרה אני לא מאמינה גדולה באהבת אמת. אני מאמינה שעם הזמן נלמד לאהוב כי לא תהיה לנו ברירה. בכל זאת, אנחנו גרים ביחד. כך או כך, מבחינתי סקס זה 90% ממערכת היחסים, אז אני אחיה גם בלי עוד 10 אחוזים מזעריים".


ומה יקרה אם הסקס כבר יהיה פחות טוב?

"תראי, שכבתי עם לא מעט גברים ועם בעלי הסקס ברמות הכי גבוהות שיש. אני יכולה להגיד בלב שלם שאם זאת נקודת הפתיחה שלנו, גם אם איכות הסקס תרד - זה עדיין יהיה סקס מעולה.


מעבר לזה, אנחנו דואגים לשמר את התשוקה עם אביזרי מין. אנחנו פוקדים את חנות הסקס הקבועה שלנו מדי חודש ומצטיידים בשלל דילדואים, ויברטורים, אביזרי סאדו… יש כל-כך הרבה אביזרי מין שאנשים בכלל לא מכירים וחבל. זה יכול להעיף את חיי המין פלאים".


אז למה בעצם להתחתן? למה לא להיות פשוט יזיזים?

"אני רוצה ילדים בקרוב ואני מעדיפה לעשות את זה במסגרת תא משפחתי אחרי חתונה וכל הקטע התרבותי הזה. חשוב לי שיהיה אבא לילדים שלי, ואם אני צריכה לגדל עם מישהו ילדים ולחיות איתו את חיי - חובה שזה יכלול סקס טוב בשביל לשרוד את כל קשיי החיים".


ומה תעשי אם הוא יהיה אבא לא טוב?

"הוא בן-אדם טוב סך הכל, אין סיבה שהוא יהיה אבא רע. אין לי בעיה גם שאני אטפל יותר ממנו בילדים והוא פשוט יטפל בי. אני לא יודעת מה יקרה בעתיד אחרי נביא ילדים, אבל האינטואיציה שלי בסדר גמור לגבי זה".


כסף, כסף כסף...

קובי (28) התחיל לפני שנה עם מישהי ממשפחה עשירה ומיוחסת כי המטרה שלו הייתה ברורה - הוא רצה להתחתן עם כסף, וכך עשה.


היא יודעת שאתה איתה רק בגלל זה?

"היא מאוהבת בי באופן עיוור ולא אכפת לה כל עוד אני שלה. היא מאמינה שאני אתאהב בה לאט, לאט. מעולם לא שיקרתי לה. לא אמרתי לה אף-פעם שאני אוהב אותה. אני כן מאד מכבד אותה ואני נאמן לה. כל עוד יש לה כסף לפחות".


ומה אם יגמר לה כל הכסף?

"אני אלך. חד-משמעית. לפחות איך שאני רואה את זה עכשיו. יכול להיות שאם יהיו ילדים בתמונה זה יהיה סיפור אחר. אולי אני בעצמי אעשה מלא כסף עוד 10 שנים, אבל בטח שלא ברמות שהיא עושה".


האמת? נשמע לי שהיא עשתה טעות שהיא התחתנה איתך

"אין מה להיתמם. אלה הם החיים והרבה נשים מתחתנות רק בגלל כסף, אז למה מה שאני עושה לא בסדר? אני באתי ממשפחה קשה וכסף היה הדבר הכי חשוב. סוף סוף יש לי את השקט הכלכלי וזה מגיע עם שלווה עצומה אחרי כל-כך הרבה שנים מלאות בחרדות וקשיים. מגיע לי".


גם אם זה על חשבון מישהי אחרת?

"אני לא אפגע בה. בכל זאת, יש לי את איכות החיים שלי היום בזכותה ואני לא שוכח את זה לרגע. אני מפנק אותה, משקיע במיטה, קונה לה אביזרי מין, מתאמץ בסקס… יש לי אפילו טבעת רטט כדי שהיא תהנה יותר. אני מתייחס אליה כמו אל מלכה, מוריד את האגו ועושה מה שאני יכול בשביל שתהיה מאושרת".


את האמת, אתה מפנטז על גירושים בשביל שתוכל לקחת שלל?

"לא אשקר. ברגעים שהיא ממש עולה לי על העצבים אני מפנטז על זה המון. אבל עדיין, המצפון שלי לא יתן לי לעשות את זה, לפחות כל עוד היא אוהבת אותי ונכון לעכשיו היא מאוהבת בי. אם נתגרש חלילה, זה אך ורק כי היא תרצה. לא אני".