אשה יפה

 

אין דבר כזה גבר שלא אוהב שיורדים לו. מבחינתו אפשר בבוקר לפני העבודה, בזמן העבודה, בנסיעה חזור מהעבודה, בדואר וכן הלאה. זה לא אומר שאת צריכה להפוך למשאבה ניידת, זה רק אומר שמין אוראלי הוא חלק בלתי נפרד ממערכת היחסים שלכם, לשני הצדדים כמובן. מובן שכל זה לא יהיה שווה אם לא תרדי לו כמו שצריך. ירידה אחת מעולה טובה משתי ירידות גרועות.

 

ירידה משובחת כוללת שימוש בפה, בלשון, באצבעות, בעיניים ובקול, ואת צריכה להשתמש נכון בכולם. אמנם איבר המין הגברי יותר פשוט לתפעול מהואגינה הסבוכה שלך, אבל יש כמה טיפים שיעזרו לך לתת לו ירידה בלתי נשכחת, ואם תיישמי אותם הוא לא יוכל להוריד ממך את הידיים.

 

אם לא מתחשק לך, אל תטרחי

אין ספק שיניקות ושאיבות יכולות להיות מעייפות, במיוחד אם האיבר של הפרטנר שלך בגודל של ציוד לכיבוי אש. אם לא בא לך לרדת, תעשי טובה - ואל תעשי טובה, זאת לא עבודה ואת לא על עמלה. אין דבר פחות סקסי מ"הוא ירד לי, אז עכשיו אני חייבת לרדת לו".

את יורדת לגבר שלך כי את רוצה לעשות לו טוב, את רוצה לראות אותו נאנק בהנאה, את רוצה לראות אותו גומר. אין דבר יותר מתגמל מלגרום לגבר להשפריץ כל-כך גבוה עד שנכנס לך זרע לעין, לא משנה כמה זה שורף, את שלך עשית. עכשיו, כשזאת נקודת המוצא, אפשר להמשיך לחלק המענג.

 

תכירי את הגוף שלו

לאיבר המין הגברי יש נקודות רגישות שאת חייבת להכיר, ובשביל לגרום לו לפיק ברכיים את צריכה להכיר את כולן. התייחסי יפה לאשכים שלו, תפנקי את חיץ הנקבים – האיזור הסודי בין האשכים לפי הטבעת. התייחסי לקצות העצבים מסביב לכיפה. כמובן שפי הטבעת הוא נקודה חשובה, אבל לא כל הגברים פתוחים לזה, וזה הפסד שלהם.

כמו כן, התייחסי לחלקים אחרים בגוף שלו – בטן, פטמות, ירך פנימית, ישבן. סבלנות, בהמשך תגלי איך בדיוק להתייחס לכל אחת מהנקודות שלו. כמו כן, כל גבר שונה אחד מהשני, אז אל תתביישי לחקור ולשאול איזה איזור הכי מגרה אותו ותרשמי לך בפנקס.

דירוג:
97%
מחיר רגיל ‏149.00 ₪ מחיר מבצע ‏79.00 ₪

פלאג אנאלי יפהפה, מעוצב ומרשים למגוון רחב של שימושים

לחץ כאן לפרטים נוספים

תתגרי בו

הפרטנר שלך הוא גבר חרמן, התייחסי אליו בהתאם. תתעלמי מכל המיתוסים לפיהם גברים לא אוהבים משחק מקדים. הם אולי לא חייבים, אבל הם בהחלט יהנו מזה.

 

לגבר יש תצפית טובה עליך כשאת יורדת לו, תשתמשי בזה. אל תתביישי, תני לו להסתכל עליך יורדת לו ותיהני מזה. תלקקי את החזה שלו, את הפטמות (מי שאוהב), תרדי למטה עד הפופיק ואז תמשיכי בקו ישר עד שתגיעי לעניינים. תגניבי לו מבט סקסי לפני שאת ניגשת לאכל אותו. תני לו להרגיש את הנשימות שלך על האשכים שלו.

 

תדברי איתו, לא בפה מלא כמובן. תגידי לו איזה טעים הוא, שאת לא יכולה לחכות לראות אותו גומר, תני לו לראות אותך נוגעת בעצמך בזמן שאת מענגת אותו, זה יביא אותו לקצה. ותראי לו כמה את נהנית ותשאלי אותו מה הוא רוצה שתעשי לו, זה גם יסייע וגם יתן לו את ההרגשה שהוא בשליטה. עכשיו את יכולה לתפוס את הישבן שלו ולמשוך את עצמך לתוכו.

 

הפה שלך יכול לעשות דברים שהואגינה שלך לא יכולה. תשתמשי בזה

להזיז את הראש למעלה-למטה זה ממש לא הכל. גרון עמוק זה מצויין, אבל לא מספיק. אין ספק שלאכל נקניקיה גרמנית בשלמותה זה מרשים, אבל כשזה נוגע למין אוראלי את חייבת להרחיב את הביצועים שלך. גרון עמוק מתחיל לשעמם אחרי כמה זמן, מה גם שרפלקס ההקאה שלך לא סקסי במיוחד.

 

מין אוראלי משמעו סקס עם הפה, וזה בדיוק מה שאת הולכת לעשות. תרדי עם הלשון לאורך האיבר שלו ותמשיכי בנשיקות קטנות מסביב לכיפה. תמצצי בעדינות, אבל ממש בעדינות, את האשכים שלו, נשקי את הירך הפנימית שלו נשיקות קטנות וקלות. תלקקי את חיץ הנקבים שלו. פנים הלחי מרגיש כמו קירות הנרתיק, תני לו להרגיש גם את זה, תלקקי ותחככי בעדינות את הכיפה שלו. אם תיישמי את כל הפעולות האלו, הגבר שלך יהיה תחת שליטך המלאה.

דירוג:
100%
‏349.00 ₪

לחץ כאן לפרטים נוספים

השתמשי בידיים

אם האיבר של הפרטנר שלך מתפקד גם כרגל שלישית, הפה שלך יהיה יותר ממלא. אל תדאגי, אם את לא מצליחה להכניס אותו עד הסוף, את יכולה פשוט לאחוז באיבר שלו ולהשתמש ביד שלך כהמשך לפה. זה יהיה נעים בכל הגדלים.

 

כאישה, את יכולה לעשות כמה פעולות במקביל. תיישמי את היכולות האלו. אם הפה שלך מלא באשכים או שהלשון שלך בדיוק משוטטת בחיץ הנקבים, אל תתביישי לשפשף עם היד במקביל. השתמשי בחומר סיכה, אפשר גם בטעמים, ותניעי את ידך הלוך ושוב מתחתית האיבר ועד לקצה. אחר-כך את יכולה להחזיר את האיבר לפה ולהפתיע אותו ביניקה ארוכה ועמוקה.

 

אם הגבר שלך יודע הנאה אנאלית מהי, שימי מעט חומר סיכה על פי הטבעת שלו ותחדירי בעדינות את האצבע לכיוון הבטן עד שתגיעי לבלוטת הערמונית. להנאה מקסימלית, ניתן לשלב צעצועים מחנות מין. את יכולה להתחיל עם פלאג אנאלי ולהביט בו נאנח בהנאה. אחר-כך את יכולה להתקדם לחרוזים אנאליים או מעסה פרוסטטה (חומר סיכה!) שבהחלט יעשו את העבודה בשבילך. תמשיכי לענג אותו עם הפה במקביל, ולפני שתשימי לב הגבר שלך יהפוך למזרקה אנושית.

טיפ בונוס

את יכולה לפלפל את העניינים עם משחקי טמפרטורה. תשתי מעט תה חם, תגרגרי בפה ותבלעי, ואז תכניסי את האיבר שלו לפה שלך ותתני לו להתענג על החמימות. אחר-כך תעשי את אותו דבר בדיוק עם מים קרים ותחזרי אלינו עם משוב.