שמעתי מנשים רבות שויברטור Alvin”" נחשב לאסטון מרטין של הויברטורים, אז כמובן שהייתי חייבת להצטייד באחד בשביל להבין על מה כל המהומה. אם כך, הנחתי את ידי על אחד, ניסיתי. ניסיתי שוב וניסיתי שוב, ולאחר שניסיתי שוב ליתר בטחון, רשמתי לפניכם את המסקנות. שנתחיל?

 

אז ככה, נתחיל מפרטים טכניים של המוצר:

ויברטור Alvin עשוי 100% סיליקון רפואי, כלומר, הוא מכיל חומרים ידידותיים לגוף, כך שאין מה לדאוג מהחדרת כימיקלים מזיקים לואגינה, חס וחלילה טפו-טפו-טפו חומוסצ'יפסלט. הסיליקון הרפואי עצמו הוא גם מאד נעים למגע, שזה בונוס כמובן.

 

הדבר הבא שחשוב לציין הוא שיש לויברטור הזה שני מנועים נפרדים – אחד לנרתיק והשני לדגדגן, כאשר החלק המיועד לנרתיק מתפתל על-מנת להגיע לנקודת הג'י ולכל הקירות הפנימיים בנרתיק.

 

פרטים טכניים נוספים: רטט שקט וחזק, עמיד למים, בעל סוללת ליתיום נטענת, אחריות מלאה לשנה (כאשר הרכישה מתבצעת דרך סופר טויס).

 

המשלוח:

הזמנתי את הויברטור ב-15:00 בצהריים וקיבלתי אותו עם שליח ב-8:00 בבוקר ביום שלמחרת. אז מהבחינה הזאת אני כבר מרוצה. אני לא יודעת מה הממוצע של זמן המשלוח ברגיל. כך או כך, לי לפחות יצא טוב.

 

האריזה:

פתחתי קופסת קרטון דיסקרטית לחלוטין שלא רשום עליה שום דבר כמו "ויברטור" או כל דבר אחר המזוהה עם חנות סקס. זו הייתה הקלה מאד גדולה מבחינתי, סתם כי חששתי שהשליח יתחיל איתי או משהו כזה. בכל אופן, הא התחיל אותי, אבל לא בגלל זה.

 

לאחר שנופפתי את השליח, פתחתי את קופסת הקרטון שבתוכה הייתה הקופסא של המוצר עצמו. זו קופסא מעוצבת שנפתחת כמו מגירה, בתוכה מחכה הויברטור בתוך תבנית לפי צורתו. מתחת לויברטור יש מחיצה, שמתחתיה יש את המטען כמובן ואת הוראות השימוש.

 

תפעול המוצר:

הויברטור עצמו נראה בדיוק כפי שהוא מוצג בתמונה באתר החנות סופר טויס. הארנבון עצמו שמנמן וחמוד. בקצה הויברטור ישנה כיפה לפי ששומרת כשרות והמכשיר עצמו חלק ונעים למגע.

 

בשביל להדליק צריך ללחוץ לחיצה ארוכה על הכפתור התחתון. הכפתור האמצעי יפעיל את הרטט של הארנבון שאפשר להחליף גם לרטט במקצבים שונים – רצוף או פעימות.

 

הכפתור העליון אחראי על החלק הפאלי שחודר לפנים הנרתיק ויוצר תנועות סיבוביות בתוכו. גם כאן, אפשר להחליף את הצד של הסיבוב בשביל לא לחטוף סחרחורת.

 

והתכלס:

טוב, אין ספק שיש סיבה ל"רחש-בחש" סביב הויברטור הזה. התנועות הסיבוביות בתוך הנרתיק בשילוב הרטט על הדגדגן עושים עבודה מדהימה. אני ממליצה להתחיל קודם תנועות סיבוביות ואחרי זה לצרף את הרטט על הדגדגן, בתחילה על רטט נמוך ורק לאחר מכן להגביר, אם בכלל. אני הרגשתי מסופקת גם עם הרטט הכי נמוך לאורך כל הדרך.

 

הויברטור מגיע לאיזורים שלא בהכרח הגיעו אליהם בתוך הנרתיק והתחושה פשוט מדהימה. הפיתול ללא ספק עושה עבודה טובה והארנבון נוגע בצורה מדוייקת בדגדגן. לא נצמד מדי, לא רחוק מדי – פשוט בול.

 

לא הרגשתי צורך להזיז את הויברטור. בעיקר שיחקתי עם הכפתורים והשארתי אותו במקומו ולאחר שהגעתי לרטט והפיתול המדוייקים לי, לא נגעתי בו בכל ונשכבתי להנאתי כשאני נותנת לויברטור לעשות את כל העבודה בשבילי.

 

האורגזמה:

חוויתי אורגזמה בכל הפעמים שהשתמשתי במוצר ויחסית מהר. ניסיתי כמובן גם באמבטיה, אבל באופן אישי אני תמיד מעדיפה במיטה. היו גם פעמים שחוויתי שרשרת אורגזמות, אני מניחה לעצמי שזה משתנה מאישה לאישה. מה שכן, אין ספק שהאורגזמות היו עוצמתיות, במיוחד כשהשתמשתי בויברטור ביחד עם בן הזוג שלי.

דירוג:
97%
מחיר רגיל ‏890.00 ₪ מחיר מבצע ‏499.00 ₪

ויברטור יוקרתי נטען עשוי סיליקון רפואי , חזק ועמיד במים

 

לחץ כאן לפרטים נוספים

 

ניקוי:

חשוב כמובן לנקות לאחר כל שימוש. פשוט מאד – עם מים וסבון נוזלי. לא צריך יותר מזה ואני מדברת בתור חולת ניקיון.

 

סיכום:

אני מרוצה מהמוצר ולא מתחרטת שרכשתי אותו. המחיר שלו שווה את ההשקעה. כמובן שעוד מוקדם לדעת איך הוא יהיה לטווח ארוך, אבל בכל מקרה יש אחריות לשנה.

 

המוצר עבר את מבחן האריזה, העיצוב וכמובן את מבחן הפרקטיות. החסרון היחידי הוא שיש רק צבע אחד והוא מעין וורוד פוקסיה שאני פחות אוהבת. חבל, אבל נסבל.