אם חשקה נפשכם להתנסות בסאדו מאזו כדאי שתכירו את האביזרים השונים ושתדעו שיש לסאדו כמה רמות כך שעל כל זוג להסכים על דרגת הסאדו.

להלן שישה סוגי אביזרים שיכולים להתאים למתחילים:

1. שוט- השוט הוא אחד האביזרים המרכזיים ביותר בתחום. ניתן למצוא מגוון סוגי שוטים- ביניהם: שוט זנבות שנקרא בשם פלוגר, שוט קיין שהוא בעצם מקל ארוך ודק, שוט שוורים שנקרא בשם בול וויפ, שוט קרופ שהוא בעצם שוט רכיבה ועוד. חלק מהזוגות מעדיפים או מוסיפים להכאות באמצעות השוט גם הכאה בידיים או במילים אחרות- ספאנקים. ניתן לרכוש שוטים שעשויים מעור, גומי, עץ ועוד.

2. אזיקים- השוק מציע אזיקים מגוונים שעשויים מחומרים שונים ומגיעים בגדלים, סגנונות וצבעים רבים. מומלץ להימנע מרכישת אזיקי צעצוע או אזיקי מתכת (אזיקי מתכת הינם קשים מאוד ועשויים להשאיר סימנים מחשידים על הידיים). כמו כן, לא רצוי לרכוש אזיקים שיוצרו בסין ועלולים להישבר או להיתקע.

3. כיסוי עיניים- כיסוי עיניים הינו אביזר קטן וחשוב משום שהוא מסייע לבני הזוג לאבד שליטה ולשחרר את חוש הראיה לטובת החושים האחרים- המישוש, השמיעה והריח.

4. גאג- גאג הוא חסם פה שיכול להיות עשוי מפלסטיק, עץ או גומי. הגאג מוחדר לפה ונקשר  על ידי בד או רצועת עור.

5. חגורת צניעות- חגורת הצניעות היא מעין תחתונים שמכילים פתח אשר מיועד לעשיית צרכים. כמו כן, ניתן להלביש את התחתון על איבר המין הגברי ולגרום לו להישאר זקור או למנוע ממנו להזדקר. את התחתונים ניתן לנעול במנעול ומפתח.

6. אזיקי ירכיים- באמצעות אזיקי הירכיים ניתן לכבול את הידיים אל הירכיים ולמנוע מבת הזוג לסגור את הרגליים באמצעות מוט פיסוק.

אביזרי סאדו נוספים תמצאו כאן

לאט ובזהירות- הים עלול להיות סוער ומסוכן

אל עולם הסאדו לא קופצים ביום אחד ובהחלט מומלץ להתחיל בקטן- או במילים אחרות גם אם אתם מתלהבים מאוד ורוצים לקנות שוט ענק רצוי לבחור בכיסוי עיניים עדין ורק לאחר מכן להמשיך הלאה ולהשתמש באזיקים וכו'.

 חשוב מאוד לרכוש רק אביזרים איכותיים שלא מכילים חומרים רעילים ולא גורמים לשריטות או נזקים אחרים. החוויה הראשונית חשובה מאוד ויש לשתף את הצד השני ולספר לו מה אתם מעוניינים לעשות ומהן הפנזטיות שלכם. יש לזכור כי במידה ואחד הצדדים יחוש שהפעילות מאיימת מידי הוא לא ינסה שוב וודאי שלא ירצה לנסות פעילות מאתגרת ונועזת יותר. מעבר לזאת יש להתרחק מאזור הצוואר ולעולם לא לקשור חבל או דבר מה אחר- כלי הדם שנמצאים בצוואר מובילים אל המוח וקשירה עלולה לגרום לסכנת חנק. נוסף על כך, יש להיזהר שלא לעצור את הדם באזורים אחרים- שני האיסורים האחרונים תקפים גם להמשך הדרך.

שיהיה לכם סבל מהנה!