כיצד להגביר את הסיפוק מיני?:

לא כל הרפתקה מינית מסתיימת כהצלחה
זה היה יכול להיות נהדר אך במציאות סקס לא תמיד מתרחש לפי המתוכנן, אך לפני שאת נכנעת לשיעמום בין הסדינים, הנה כמה שינויים קטנים אך משמעותיים שיכולים להביא לשינוי עצום מהנהתך במיטה.

מחיר רגיל ‏159.00 ₪ מחיר מבצע ‏129.00 ₪

לחץ כאן לפרטים נוספים

למדי את מה שאת אוהבת:

 

המפתח לסקס נהדר הוא לדעת מה את באמת רוצה, מה שאומר לעשות כמה ניסויים כשאת לבדך כדי להבין מה באמת  מדליק אותך. אם את מרגישה מספיק בנוח עם הבחור שלך, אז את יכולה גם לבקש ממנו  עזרה. נסי תנוחות שונות, זמנים שונים במהלך היום ותבלי יותר זמן כדי להבין מה עובד הכי טוב עבור הגוף שלך. את יכולה לנסות אביזרי מין שונים שאותם ניתן להשיג היום כמעט בכל חנות סקס טובה או כל חנות אביזרי מין וירטואלית. את יכולה, לדוגמה, לרכוש ויברטור ולנסות לענג את עצמך. לאחר שתדעי איך לענג את עצמך בדרך הטובה ביותר תוכלי להנחות את הפרטנר שלך איך לענג אותך באופן שאת הכי אוהבת. בנוסף, תוכלי לצרף ויברטור לפעילות המינית שלך עם בן-זוגך. רוב הסיכויים שהפרטנר שלך מאוד יהנה לראות אותך עם ויברטור מה שיוסיף להתרגשות המינית של שניכם. ייתכן שזה אומר לבלות יותר זמן  בין הסדינים, אבל ככל שאת לומדת מה גורם לך להרגיש טוב, יהיה לך סקס טוב יותר על בסיס קבוע.

 

לאהוב את גופך:

‏149.00 ₪

לחץ כאן לפרטים נוספים

סיפוק מיני יורד באופן דרסטי, כאשר יש לך ביטחון עצמי נמוך לגבי הגוף שלך. אם את מתמקדת יותר על מה שהוא חושב על הגוף העירום שלך מאשר על הנאה שלך, את לא הולכת להנות במיטה. כדאי להחליף מחשבות שליליות על איך שאת נראית למחשבות חיוביות. התמקדי בלהרגיש טוב עם הגוף שלך וכך תהני הרבה יותר מסקס.

 

איך לאהוב את הגוף שלך,על כל פגמיו:

 

הישארי מרוכזת

‏69.00 ₪

לחץ כאן לפרטים נוספים

זה אולי נראה מובן מאליו, אבל כדי ליהנות ממין במלואו, את צריכה לחשוב על הסקס שיש לך ולא לתת למחשבותיך לנדוד לדברים אחרים כמו כמה מבולגן הבית, או האם המצגת שהכנת למחר לעבודה היא מספיק טובה. אחת הדרכים הטובות ביותר כדי להבטיח את שביעות רצונך המינית היא להתמקד בדיוק במה שקורה ולא בשום דבר אחר.

 

תקשרי עם בן זוגך לגבי צרכייך:

 

אוהבת סקס בשעות אחר הצהריים, ולא כשאת הולכת לישון? שונאת תנוחה מסוימת שבן הזוג שלך אוהב? רוצה יותר משחק מקדים? אם את רוצה לשפר את חיי המין שלך , את צריכה להגיד מה את רוצה. סביר להניח שתוכלי להרגיש בהבדל גדול בהנאה שלך ברגע שתשתפי את הפרטנר שלך בדברים שגורמים לך עונג!