יש את אסכולת החדירה האנאלית וכנגדה יש את אסכולת החדירה הוגנילית. לכל צד יש טיעונים משלו מדוע חדירה אחת טובה יותר מהשניה. מי צודק? מי טועה? התשובה היא אף-אחד. החדירה הכי טובה היא ללא ספק חדירה כפולה.

חדירה כפולה היא אחד מתענוגות החיים שאי-אפשר שלא להתמכר אליהם ברגע שמתחילים. רק הסיטואציה שלעצמה מדליקה וזה עוד לפני הטיזינג שמוביל לגירוי מטריף וממשיך אל אורגזמות מתפרצות ורטובות.

בשביל חדירה כפולה לא חייבים עוד גבר, ממש לא. אפשר להשיג בחנות סקס שפע של אביזרי מין שיוכלו לעשות את העבודה בדיוק כמו שצריך. כל מה שנשאר לכם זה לדמיין מה יעשה לכם הכי נעים שם למטה ולבחור את הצעצוע בהתאם.

דילדו כפול

אחד מאביזרי המין שהם חובה בכל בית הוא ללא ספק דילדו כפול. הגמישות שלו מאפשרת לשניכם ליהנות ממנו בו-זמנית וליהנות מאינטימיות רטובה ומקרבת לבבות ואיברי מין.

מלבד החדירה המשותפת אפשר להשתמש בדילדו הכפול רק על פרטנר אחד ובשני נקבים בו-זמנית וכך להתענג כפליים מחדירה כפולה ולהגיע לאורגזמה מכופלת שתעיף אתכם לשיאים גבוהים מחוץ לפלנטה הזאת.

הדילדו הדו-ראשי הזה הוא בדיוק מה שאתם צריכים בשביל להוסיף אקשן לחדר המיטות שלכם. על אף שהוא "כפול" יש בו הרבה יותר משניים באחד.

דילדו "אנדור"

חולמת על גבר עם שני איברי מין? תפסיקי לחלום, זה אפשרי. דילדו "אנדור" יהפוך את הגבר שלך לגבר-על ביוני. כל מה שהוא צריך לעשות זה לחבר את הדילדו לאיבר שלו ולחדור לנקב אחד בזמן שהדילדו דואג לנקב השני.

וכל מה שיש לך לעשות זה לגנוח, לצעוק ולהגיע לאורגזמות מטריפות שירעידו את כל גופך. ויש לנו הרגשה שהמשימה הזאת נאה לך.

אין מה לחשוש. הדילדו נוח לשימוש ואחרי הפעם הראשונה זה כבר ירגיש שזהו מקומו הטבעי, כאילו לגבר שלך תמיד היו שני איברים.

דילדו אנאלי

פשוט מאד. נגיד שבת-זוגתך, שתחיה, בדיוק על ארבע, מחכה שתיכנס אליה. אז אתה אוחז במותניה ונכנס. אתה רואה את הישבן שלה ופי הטבעת שלה נמצא ממש מולך, רק מחכה שיחדרו אליו.

אז אתה לוקח דילדו אנאלי בגודל המוסכם על שני הצדדים ומחדיר לה אותו לפי הטבעת בזמן שהאיבר שלך בתוך הנרתיק שלה.

אם אתה מתקשה עם המוטוריקה, או שתתרגל - זה לא קשה, או שתשתמשו בדילדו עם בסיס ואקום שאפשר להצמיד למשטח, כך שהיא תוכל לרכב עצמאית על הדילדו בזמן שאתה חודר אליה. רק תחשוב על המראה של בת-זוגתך רוכבת על דילדו וכבר יבוא לך להיכנס אליה.

אם אתם מעדיפים להתחיל בקטן, אפשר להחדיר לה פלאג אנאלי במקום דילדו. הפלאג הוא קטן יותר, שובב יותר ועוזר להרחיב את החור במידה ואתם כן מעוניינים להמשיך להרחיב את העניינים בהמשך באמצעות דילדו.

דילדו וגינלי

אם אתה מעדיף לחדור לפי הטבעת מסיבות ברורות ולך בא להרגיש את איברו בישבנך, אז אפשר להפוך את היוצרות: תחדור אליה אנאלית ותיעזר בדילדו ואגינלי שאתה תחדיר לה או היא לעצמה, תלוי באיזו תנוחה בא לכם להתנסות היום.

אם בא לכם להוסיף ויברציות, אפשר להשיג בחנות מין דילדו רוטט או שפע של ויברטורים לנקודת הג'י שיהפכו את החדירה הכפולה להתפרצות של עונג בכל הנקודות הכי רגישות בגוף, רטטים בלתי נשלטים ואורגזמות מחשמלות.  

לא לשכוח חומר סיכה

בכל חדירה אנאלית, לא משנה באמצעות איזה אביזר מין, מומלץ להשתמש בחומר סיכה בשביל להקל על החדירה ולמנוע כאב ואי-נעימות. בחנות מין אפשר למצוא שפע של חומרי סיכה על בסיס מים, סילקון או בטעמים.

אם הצד הנחדר עוד לא מנוסה בחדירה אנאלית, מומלץ להאזר בסבלנות, לקחת את זה לאט וללמוד ליהנות מזה. זה יקרה. אם אתם חוששים, ניתן לקרוא את המדריך האנאלי למתחילים לפני שנכנסים למיטה.

ההנאה מובטחת.