כשאנשים מדמיינים מיןאנאלי, יש להם בראש רק דוגי סטייל. טעות. בדומה ליחסי-מין וגינאלים, יש יותר מדרך אחת לעשות את זה. אופציות החדירה הן מגוונות, שונות ומלאות עונג ממכר, כל תנוחה בדרכה המיוחדת.

 

אם אתם חדשים בתחום, או חוששים בכלל לגשת, יש כמה דברים שמוטב שתדעו.

גבר, לא ישר לחדור. תתחיל עם עיסוי עדין של פי הטבעת שלה, תרגיע אותה ורק אז תכניס איזו אצבע קטנה, ולא להתקמצן על חומר סיכה. גם פלאג אנאלי יסייע וירטיט את העניינים. לפני שניגשים מומלץ לקרוא את המדריך לסקס אנאלי למתחילים. הכי חשוב - אל תתייאשו אם זה לא הולך על ההתחלה, לוקח זמן להתרגל, אבל זה שווה את זה.

 

עכשיו, כשהכל רגוע, אפשר לכבות טלפונים ולגשת לעניינים. פרסנו לפניכם 5 תנוחות אנאליות מענגות שיבטיחו שלעולם לא ימאס לכם מסקס אנאלי.

 

קאווגירל

אם את אחת שאוהבת לשלוט בעניינים, התנוחה הזאת היא בשבילך. הגבר שלך שוכב, את מתיישבת מעליו, מפשקת מעט את רגליו, מושיבה את עצמך על האיבר שלו עד שיש סאונד של קליק, ורוכבת עליו לעומק השקיעה. היתרונות זהים לחדירה וגינאלית: את קובעת את הקצב והעומק, אלא אם כן הוא תופס את המותניים שלך, ומשתלט על העניינים. כמובן שיש לך את האופציה להסתובב 180 מעלות לקאווגירל הפוכה, גם זה יעבוד יופי.

 

החלק הכי חשוב – הדגדגן שלך פנוי ונגיש למגע וגירוי. אם את מרגישה שובבה, את יכולה להחדיר בזמן האקט ויברטור לחור השני, או הראשון, תלוי מאיפה מסתכלים על זה :). זה יכול להיות מסובך, אבל שלא תסכלי אחורה ותגידי 'חבל שלא ניסיתי'.

 

מיסיונרי

זה אולי נשמע לחלקכם משעמם או בנאלי, אבל לא בחדירה ואגינלית עסקינן. התנוחה המיסיונרית מושלמת לאנאלי, ואתם תמצאו את עצמכם גונחים כל הלילה ומעירים את השכנים. זה מאד פשוט, כל מה שאתה צריך לעשות זה מה שהיית עושה בסקס ואגינלי, רק לכוון יותר נמוך.

מלבד סכסוך שכנים קל, תלוי במידת האקוסטיקה, היתרונות הם ברורים: בזמן האקט, אתם יכולים להביט אחד בעיניי השני, להתנשק ולדבר, אפילו על סידורים. אם בכל זאת אתם נתקלים בקשיים טכניים או שבן זוגך, שיחיה, לוקה בתקלות מוטוריות קשות, אז את יכולה לשים כרית מתחת לישבן ולהגביה את העניינים. בסוף הכל נכנס.

 

המאבטח

דמיינו רגע; אתה שוטר והיא פרוצה מלוכלכת שלכדת ברחוב. אתה מצמיד אותה עם הפנים לקיר, כי צריך להעניש אותה. היא נכנעת לך ואתה עומד מאחוריה ועורך עליה חיפוש גופני מאד פולשני. אתה מרים את החצאית שלה, אין לה תחתונים. אתה מרגיש את האזור עם האצבע שלך, תופס את הצוואר שלה, שולף את האיבר וחודר אליה מאחור.

 

כמובן שאם אתם חובבי רומנטיקה, אתה יכול לחבק אותה מאחור, להיצמד אליה וליצור אינטימיות חמימה. אם אתם יותר בקטע של 'יאללה, תן בי', את יכולה להשעין את ידייך על הקיר ולדחוף את הישבן אחורה כנגדו. בשתי הסיטואציות אתם תחושו קרובים אחד לשני ותגיעו לפסגות מענגות חדשות.

 

כפיות

אתם יודעים איך זה עובד. הגבר מאחורי האישה, כששניהם שוכבים על הצד והרגליים מקופלות לתנוחת עובר. יש? האישה יכולה להחליט על מידת קיפול הרגליים, אפשר גם עד החזה; כך גם היא תוכל לשלוט על האקט. התנוחה הזאת מתאימה למתנסות חדשות - את מרגישה את זרועותיו עוטפות אותך, את נשימותיו בעורפך, וכך את יכולה להירגע, להרפות ולהקל על החדירה. זכרו  - בלי הרפיה, אין חדירה.

 

היתרון הכי גדול ומשמעותי בתנוחה הזאת הוא הקירבה; אתם צמודים ומרגישים את חום הגוף אחד של השני. אתה יכול לקחת את זה לאט, לאט, ללחוש לה באוזן מילות אהבה או דיבור מלוכלך; לא לשלב, זה מוזר. ברגע שהחדירה נעימה לשניכם, תגביר לאט, לאט, עד שהפרטנרית שלך ואתה תגיעו לקליימקס נוטף עונג, ואתם תגיעו.

 

לפ-דאנס

בדיוק כמו לפ-דאנס אמיתי; הגבר שלך יושב על כיסא או ספה עם הרגליים מפושקות. הוא מסתכל עליך כשאת מתכופפת עם הישבן אליו, נותנת לו ליהנות מהנוף ולחפון את הישבן העסיסי שלך, הוא לא מתאפק ונותן לך איזה פליק קטן. את מתיישבת עליו עם גבך מופנה אליו ונותנת לו לחדור אליך. בדיוק ככה. הגבר שלך יתענג על כל תזוזה שלך ואתם תמצאו את עצמכם גונחים כמו שלא גנחתם מעולם.

 

עכשיו, זאת לא תנוחה לעצלניות. כפי שאת וודאי מדמיינת, את עושה פה את רוב העבודה. בכל מקרה, אם את מתעייפת, את יכולה פשוט להישען אחורה אל הגבר שלך ולהניח את משקל גופך על ברכיו. בכל אופן, עם העונג שתגיעי אליו והאדרנלין שתחושי בתוכך, יקח הרבה זמן עד שתתעייפי.

 

מומלץ בחום לגוון ולהוסיף אביזרי מין אותם תוכלו לרכוש בחנות סקס איכותית.