אתם מרגישים שאתם צריכים בוסט של תשוקה? השגרה נכנסת למיטה שלכם? הליבידו שלכם בנסיגה? סתם בא לכם לצאת להרפתקה מפנקת? כנראה שהגיע הזמן שתפצחו בדיאטת סקס.

 

לא, לא מדובר בהימנעות מסקס. ההיפך הוא הנכון – שבוע שלם של סקס מלא תשוקה, לפחות פעמיים ביום שבסופו חיי המין שלכם יעלו מדרגה.

 

בשביל אפקטיביות מלאה, פנו לעצמכם כמה ימים כך שתוכלו להתרכז רק באיברי המין שלכם ושל בני ובנות זוגכם. לנוחיותכם, בנינו תפריט מסודר, שאם תעבדו על-פיו, יהיה לכם שבוע מטורף, רטוב ועמוס אורגזמות.

 

יום ראשון – יום אוראלי

סקס אוראלי חייתי במגוון תנוחות – 69, 69 הפוך, כשהיא על 4, תוך כדי שפגאט, עם נדנדת סקס, כיסא סקס – בקיצור, אל תהיו משעממים.

 

תוסיפו קצפת, סירופ שוקולד, חומר סיכה בטעמים ותנו ללשון שלכם להשתולל. גבר, חשוב שתשקיע בכל ירידה, רד לה 40 דקות עד שהדגדגן שלה יתפוצץ. ואת, רדי לו כאילו יש לו סוכריה ענקית שמחכה במיוחד בשבילך. עשי לו קצת טיזינג והתייחסי יפה לכל הנקודות הרגישות בגופו.

 

אחרי שתסיימו, קחו כמה שעות הפסקה ותעשו את זה שוב. הפעם פרוע יותר, חזק יותר ומענג יותר. תמיד אפשר יותר.

 

יום שני - יום שליטה

היום הזה מתחלק ל-2 כשבחלק הראשון צד אחד שולט והשני נשלט ובחציו השני של היום התפקידים מתהפכים. אתם יכולים להחליט מי מתחיל בזוג או פרט, ממש לא משנה, העיקר שתיכנסו לזה.

 

כשאנחנו אומרים "להיכנס לזה", הכוונה היא לא רק להיכנס לתפקיד, אלא גם לשלב צעצועים רלוונטיים. אזיקים סקסיים, מפשק רגליים, קשירות ריסון... בחנות מין אפשר למצוא שפע של אביזרי סאדו שיעוררו בכם פנטזיות שרק מחכות להתגשם.

 

תרגישו בנוח לצעוק מרוב הנאה. אלא אם כן יש לכם גאג לפה, כמובן.

 

יום שלישי – סקס בחוץ

היום אתם יוצאים מהבית החמים והנוח שלכם ועושים סקס לוהט תחת כיפת השמיים. קדימה, לא להתעצל. תזיזו את התחת וצאו ליער, חוף מבודד או כל מקום טבעי ופראי אחר שידליק אתכם ויגרום לכם להרגיש כמו טרזן וג'יין.

 

לא לשכוח לארוז אתכם אוכל, שתייה, קרם הגנה ואביזרי מין. אתם הולכים לבלות בשטח לפחות כמה שעות, זה לא קוויקי. אם אתם לא מגדירים את עצמכם חובבי טבע, אחרי זה תהיו. מבטיחים.

 

רביעי – יום תחפושות

זה הזמן לרענן את המלתחה שלכם בתחפושות סקסיות שרק עצם הלבישה שלהן מהווה משחק מקדים.

 

בחנות מין אפשר למצוא שפע של תחפושות מפתות, מאחות סקסית ועד גיבורת-על לוהטת. ליום סקסי כמו זה, תצטרכו לפחות שתי תחפושת. את תפתיעי אותו עם תחפושת שהוא לא יוכל להישאר אדיש אליה ואתה תרכוש לה תחפושת נוספת שעונה על הפנטזיות שלך.

 

אם אתה גבר שלא חושש להתחפש בעצמו, אולי תצטייד גם אתה בזוג תחתונים סקסיים או אפילו תחפושת רועה סקוטי. אולי פורים עוד לא בפתח, אבל במיטה אפשר לחגוג פורים כל יום.

 

יום חמישי – יום אנאלי

"מה זה קרה לי, טוב לי אנאלי..."

 

זה הזמן לחוקן זריז, הרבה חומר סיכה וחדירה אחורית במגוון תנוחות פרועות. מומלץ להתחיל ברימינג בשביל להלהיט את העניינים, להמשיך לפלאג אנאלי בשביל להרחיב מעט את האיזור ויאללה, להיכנס.

 

אם אתם לא מנוסים באנאלי, זכרו להיות מאד עדינים ולקחת את הזמן, אחרת זה לא יהיה מהנה. ברגע שתבינו את העניין, צפוי לכם ערב בלתי נשכח.

 

יום שישי – עינוג מיני בפרהסיה

לא, אנחנו לא מתכוונים לסקס מול עוברים ושבים. זה ממש לא הכיוון וזו גם עבירה על החוק.

 

אתם כן יכולים לשבת במסעדה רומנטית ולהתחיל עם משחקי רגליים מתגרים תחת השולחן. עכשיו, אחרי שהתחממתם, את יכולה לקפוץ לשירותים ולהחדיר לעצמך ביצת רטט כשאת משאירה את השלט האל-חוטי בידי בן-זוגך.

 

חזרי לשולחן כאילו הכל בסדר ואין שום צעצוע מין בתוכך. כעת הגיע הזמן שאתה תפעיל את הרטט באמצעות השלט. הרשה לעצמך להפתיע אותה ולתפוס אותה לא מוכנה והגבר את עוצמת הרטט. כל פעם קצת, ואז בבת-אחת עד הסוף.

 

אף-אחד לא ידע על הסוד הקטן שלכם, כל עוד את לא תגנחי בקולי קולות.

 

יום שבת - צעצועי מין חדשים

את הכי טוב שמרנו לסוף. ביום האחרון לדיאטה שלכם קפצו לחנות סקס ובחרו אביזרי מין חדשים שמעולם לא ניסיתים ואפילו לא שמעתם על קיומם.

 

יש לכם ויברטור לדגדגן שעובד על יניקות, מכונת סקס משומנת, מבליטי פטמות סקסיים, אבל זה עוד כלום. תשאלו בחנות הסקס על הצעצועים הכי קינקיים שיש להם, ולכו על זה.

 

תחזרו הביתה עם השלל החדש שלכם ותתחילו לחקור. מי יודע, אולי תפתחו פטיש חדש ומדליק במיוחד שיעיף את חיי המין שלכם כמה צעדים קדימה.