סקס הוא אחד מתענוגות החיים שהופכים את החיים שלנו להרבה יותר מהנים. אבל מה לעשות, יש תקופות בחיים בהן החשק המיני שלנו לא בשיאו והליבידו שלנו דועך. וזה לא שאנחנו פריג'ידרים א-מיניים, חלילה. זה פשוט קורה. ולכל דבר, כאמור, יש סיבה.

 

אז אם אתם כרגע בדעיכה מינית, אל תיבהלו. זה קורה לכולם. על-מנת להסיר דאגות מיותרות, אספנו עבורכם 9 סיבות נפוצות להורדת החשק המיני. לכולן יש פתרון שיחזיר אתכם למסלול ויעורר בכם את החשק מחדש.

 

1. לחץ

יש אנשים שמתמודדים עם משימות שונות באופן מעולה תחת לחץ. להרגיש סקסיים זו לא אחת מהמשימות האלו.

 

לחץ בבית, בעבודה או בקשר הוא נפוץ מאד ולא תמיד אפשר להימנע ממנו. לכן צריך ללמוד להתמודד נכון עם הלחץ ולא לאפשר לו להשתלט על החיים והמיטה. במקרים קיצוניים, לא להסס ולפנות לעזרה מקצועית.

2. בעיות אישיות עם הפרטנר

ריבים תכופים, תקשורת קלוקלת, בעיות אמון ואווירה מתוחה יכולים להרוס כל זרזיף רומנטיקה ותשוקה.

 

אל תשכחו את הסיבות בגללן בחרתם האחד בשניה. מחוות רומנטיות יכולות להשכיח כעסים ולהפיג מתיחות. זה הזמן לאהוב, בחיים ובמיטה.

 

3. אלכוהול

שתייה במידה יכולה להקליל ולעודד פתיחות מינית. אבל כשעוברים את הגבול, החשק המיני הופך לישנוני. גם המראה של פרטנר שיכור כלוט יכול להוריד את החשק לפרטנר הצלול.

 

4. חוסר בשינה

אם אתם סובלים מהפרעות שינה או שנסיבות החיים מונעות מכם שינה ראויה, החשק המיני שלכם עלול להיפגע. דאגו לסביבת שינה נוחה ואל תזניחו בעיות שינה בשום אופן.

 

5. ילדים

זה לא שהחשק המיני פוחת ברגע שאתם מביאים ילדים לעולם. אבל ברגע שיש ילדים, קשה למצוא זמן אינטימי. אל תשכחו להיעזר בבייביסיטר מפעם לפעם ולמצוא זמן זוגי, גם אם זה דורש תכנון לא ספונטני. וטיפ קטן - כשאתם רוכשים ויברטור בחנות סקס, שימו לב שהמנוע שלו שקט.

 

6. דימוי גוף שלילי

להרגיש סקסי זו משימה פשוטה אם אתם אוהבים את איך שאתם נראים. לא משנה אם אתם בדיאטה או לא, תמיד צריך לעבוד על לקבל את הגוף שלכם כפי שהוא כרגע.

 

דאגו לבטחון שלכם עם עצמכם ואם הפרטנר שלכם מרגיש חסר בטחון לגבי גופו - תנו לו את האישור שהוא סקסי ומושך. מילה טובה יכולה רק לעזור. אם בת הזוג חשה לא בנוח בעורה, הפתע אותה עם הלבשה סקסית מחנות מין.

 

7. אין-אונות

גברים עם בעיות זקפה נוטים לדאוג לגבי היכולת שלהם לתפקד במיטה והחשק המיני שלהם נוטה לרדת. אפשר לטפל בבעיות אין-אונות ועד שהעניין יטופל - להשתדל לא לתת לזה להשפיע על מערכת היחסים.

 

מעבר לזה, היום כבר לא צריך איבר מין גברי בשביל לספק אישה. בחנות מין אפשר להשיג שפע של צעצועי מין - רוקט פוקטים, ויברטורים משוכללים, מאלצי אורגזמות, דילדואים… רק תבחרו.

 

8. דיכאון

דיכאון מוריד חשק בהרבה תחומים בחיים, כשסקס הוא אחד מהם. כמובן שאם מדובר בדיכאון מתמשך יש לפנות לאיש מקצוע.

 

במידה ואתם לוקחים כדורים, בדקו אם הם מורידים לכם את החשק המיני ודווחו לרופא המטפל. לא להתבייש לדבר עם מומחים על כל מה שצריך.

 

9. גיל

אצל הרבה נשים, החשק המיני יורד בגיל הבלות. לעיתים עקב סימפטומים כמו יובש בנרתיק או כאב בזמן קיום היחסים. כמו כן, אצל גברים חלה ירידה ברמת הטסטוסטרון שעלול להוריד איתו את החשק המיני. מה גם שהאיבר כבר אינו מתפקד כמו פעם.

 

אבל כל איש שונה מרעהו ובהחלט אפשר ליהנות מחיי מין מלאים בגיל מבוגר. מה גם שיש שפע של אביזרי מין שמתאימים לגיל השלישי שיכולים להתניע אתכם מחדש ולהצית את התשוקה.