זוג מאוהב מחזיק ידייםן

 

זוגיות ואהבה הם נושאים מרכזיים בחיים של כולנו, וברגע שמסיימים עם הניצוצות של תחילת הקשר, העניינים מתחילים להיכנס לשגרה. העבודה, הלימודים, הילדים, הבישולים או הניקיונות תופסים חלק עיקרי בקשר, והרומנטיקה נשכחת לה אי-שם מאחור.

 

אם לא נביא את הרומנטיקה בעצמנו, היא לא תגיע, וכשהרומנטיקה בדעיכה, גם המין והאהבה מתפוגגים איתה. אמנם החיים שלכם עמוסים, אך עדיין אפשר וכדאי למצוא זמן למחוות קטנות שיפעימו את הלב שלכם מחדש וישמרו את הקסם שחיבר ביניכם בתחילת הקשר.

 

תחזרו לדייט במקום בו נפגשתם

צאו לדייט, אפילו פעם בשנה, במקום בו נפגשתם לראשונה. תיזכרו מחדש באותו יום, בתחושות שעברו לכם בגוף, במשיכה, בחיוכים, בפרפרים... דברו על תחילת הקשר, על המחוות וההתרגשויות הקטנות, זה יעזור לשמר את הקסם ביניכם.

פתקי אהבה

תשאירו פתקים קטנים עם כמה מילים אוהבות. אפשר על הכרית של המיטה, או מי שמצליח – בכיס של המכנס. למילות אהבה יש הרבה כח. הן עושה טוב ומזכירות למי שכותב וגם למי שקורא כמה האהבה שלכם חזקה, ואם לאחד מכם קשה להתבטא ולהביע רגש בעל-פה, בוודאי שינסה בכתב. אם בא לכם ממש לפנק, אפשר להוסיף לפתק הפתעה קטנה. זה לא חייב להיות משהו יקר, זה יכול להיות פרוסת עוגה או זוג תחתונים סקסיים.

מסאז'

מגע הוא פקטור מאד משמעותי במערכת יחסים וחשוב להיות קשובים לסוג המגע שהפרטנר אוהב. תפנקו אחד את השניה במסאז', בלי לבקש תמורה, במיוחד אם למישהו מכם היה יום ארוך וקשה. ככל שתכירו את הגוף של הפרטנר שלכם טוב יותר – הסקס יהיה מהנה יותר.

אם לשניכם היה יום קשה, אולי תלכו שניכם לספא. תתפלאו לגלות כמה שחרור של הגוף מעיף ניצוצות במיטה.

מחמאות  

לפעמים זוגות שוכחים להזכיר אחד לשני למה הם בחרו בו או בה מלכתחילה. תגידו אחד לשני כמה אתם נמשכים אחד לשני, כמה אתם מצחיקים אחד את השני וכמה טוב לכם ביחד. גם אם זה נשמע לכם מוזר, תתקשרו מדי פעם רק בשביל להגיד כמה אתם אוהבים מבלי לדבר על השגרה. ברגע שמחמאות יהיו חלק מהקשר שלכם, הבטחון של שניכם בעצמכם ובקשר יעלה.

תראו סדרה ביחד

סדרה משותפת מחזקת את הקשר ומוסיפה נושאי שיחה ותחומי עניין משותפים. רק חשוב שתצפו ביחד ושאף-אחד לא יראה כמה פרקים לבד ויחכה שהשני ישלים. גם לא צריך לצפות בבינג', עדיף לחכות קצת לפרק הבא ולשמור על המתח.

תתגנדרו לדייט ביתי כאילו אתם יוצאים

כשגרים ביחד, לא יוצאים להרבה דייטים וארוחות משותפות הופכות לארוחות ותו לא, וחבל. פעם בשבוע, או אפילו שבועיים, תתלבשו יפה. את תוכלי לנעול את נעלי העקב השחורות שלך וללבוש שמלה סקסית ואתה יכול להתגלח ולענוב עניבה. כששניכם נקיים ומתוקתקים, שבו לארוחה רומנטית, בלי טלוויזיה, עיתון או סמארטפון ברקע. ממש כאילו אתם יושבים במסעדה.

תתעניינו

תתעניינו בתחומי עניין אחת של השני. אם אתה מכור למשחקי מחשב או שאת חובבת קולנוע, תבקשו שיעור או עדכון קטן בנושא. אולי בהמשך תוכלי להפתיע אותו במשחק חדש שאת יודעת שהוא אוהב, או להיפך. מעבר לפרגון ולהתעניינות, אולי תפתחו לבסוף תחביבים משותפים.

תכניסו אקשן למיטה

תפתיעו אחד את השני בצעצועי מין. בחנות אביזרי מין תוכלו למצוא שפע של ויברטורים בכל הגדלים והרטטים. תפתחו את עצמכם לסוגים שונים של צעצועים - כנסו פשוט לאתר של חנות מין ותמצאו את המוצר שהכי עושה לכם חשק. תפתיעו אחד את השניה בהודעות ותמונות סקסיות באמצע יום עבודה וכשתגיעו הביתה תקנחו במשחקי מין שיהפכו את יחסי המין שלכם להרפתקניים ומלאי תשוקה.

יום חופש

כמו פעם בכמה זמן קחו יום חופש משותף מהעבודה. תגידו שיש לכם שפעת או חצבת, לא משנה, ותהפכו את היום הזה ליום שהוא רק שלכם. אפשר להתחיל עם מישהו שיפתיע בארוחת בוקר למיטה, להמשיך ליום כיף משותף ולסיים במין ארוך, רטוב ומספק.

נשיקה

בכל פעם שמישהו יוצא מהבית לעבודה או לכל עיסוק אחר, אל תשכחו להיפרד בנשיקה קטנה, ואותו דבר כשחוזרים מהעבודה. כמובן שתוספת של חיבוק רק תחמם את הלב עוד יותר.