אנשים שונים מפרגנים לעצמם בדרכים שונות – יש שקונים לעצמם חליפה חדשה ומתעודדים, יש שהולכים למסעדות יוקרה, יש אנשים שמפרגנים לעצמם בנסיעה לנופש בחו"ל והאפשרויות עוד רבות ומגוונות. למרות שפע הדרכים בהן אנו יכולים לפרגן לעצמנו לא תמיד אנו מתייחסים לכל הצרכים שלנו ולתחומים נוספים בהם אנו יכולים לגרום לעצמנו ליהנות.

אם עד היום פרגנתם לעצמכם בדרכים קבועות – קניתם בגד חדש, רכשתם אגרטל עם פרחים לבית או קניתם ספרים חדשים לספרייה המעוצבת תוכלו לרענן את "סל הפרגונים שלכם" עם רכישת צעצוע מין חדש. מה אתם אומרים?

למה כדאי לכם להשתמש בצעצועי מין?

לא כולם מודעים לכוחם של צעצועי המין ולפעמים אנשים "מכבים" את הסקרנות בשל מבוכה, חשש שבן או בת הזוג לא יסכימו, בשל פחד לנסות דברים חדשים בתחום המין או בשל חשש להיתפש כ"חולי מין". אם אתם מרגישים שתחום צעצועי המין מסקרן אתכם ושמתחשק לכם לנסות כדאי שתניחו את המחשבות שגורמות לכם להימנע מכך ושתתנסו – לא תאהבו – לא נורא אבל אם תאהבו – הרי שהרווחתם בגדול. אז למה בעצם כדאי להשתמש בצעצועי מין? לפניכם 4 סיבות:

1. להכיר את עצמכם – שימוש בצעצועי מין כמו: ויברטורים, דילדו או אביזרים אחרים יכול לעזור לכם להכיר את גופכם ולהבין איזה מגע מענג אתכם והאם אתם יכולים להגיע לאורגזמה בעזרת צעצוע זה או אחר (לא כל הנשים למשל יכולות להגיע לאורגזמה מחדירה ובמקרים רבים האורגזמה מתקבלת באמצעות גירוי הדגדגן, דבר לו הויברטור יכול לעזור). ככל שתכירו את גופכם בצורה טובה יותר כך תוכלו להסביר לבני הזוג שלכם מה עושה לכם טוב - דבר שישפר את חיי המין ויחזק את הזוגיות.

2. תרומה למצב הרוח ולבריאות – העלאת הדופק, המרצת הדם, עליית האדרנלין ותחושת הסיפוק שנגרמים בעקבות שימוש באביזרי מין משפרים את מצב הרוח ותורמים לבריאות.

3. כשאין בן זוג או כשבן הזוג לא נמצא בבית – במקרים בהם אין בן זוג ולא מתחשק לחפש סטוצים או במקרים בהם יש בן זוג אך הוא לא בבית יכולים אביזרי המין לסייע מאוד ולהביא לתחושת הסיפוק המבוקשת.

4. גיוון במערכת היחסים – זוגות שנמצאים ביחד במשך שנים נוטים להיכנס לרוטינה בתחומים שונים ובין היתר בתחום חיי המין. במקרים רבים מרגישים בני הזוג צורך לשבור את השגרה ולגוון. הכנסת אביזרי מין מגוונים והתנסויות חדשות יכולים לספק את הגיוון ולתבל את היחסים. חשבתם פעם לנסות אביזרי סאדו?

אביזרי מין לא מחליפים את בן הזוג

חשוב לנו להדגיש שאביזרי מין לא מחליפים את בן הזוג – ההפך, הם יכולים רק לתרום לזוגיות, לשפר את התקשורת ולגרום לחיי המין להיות מגוונים ומהנים יותר. מעוניינים לרכוש אביזרי מין? היום תוכלו לעשות זאת דרך אתרי אינטרנט בלי לצאת מהבית ולשמור על דיסקרטיות מלאה.