קבעתם לדייט, אתם כבר במסעדה או שבישלתם ארוחה רומנטית ביתית. את כבר מוכנה עם בייבידול סקסי מתחת לבגדים ואתה רק מחכה לרגע שתראו אחד לשני את התחתונים. אז שניה לפני שאתם משקיעים בביצועים המיניים, תשקיעו מעט מחשבה בתפריט.

 

אחת הדרכים העתיקות לעורר תשוקה היא באמצעות אוכל שנחשב לאפרודיזיאק - מעורר תשוקה. ובאמת ישנם מאכלים רבים שידועים בכך. אבל לפעמים מדובר בעניין פיזיולוגי ולפעמים רק באגדה תרבותית.

 

ריכזנו עבורכם מאכלים שמוכחים כמעוררי תאווה מינית, משפרים את הביצועים ומספקים הנאה מינית מוגברת. בתיאבון.

 

פלפל חריף

הגוף שלך אומר לך "כן, אני רוצה", אבל הראש אומר "בחייאת, עזוב אותי עכשיו"? בשביל להימנע מתסביך מיני אמביוולנטי ולסנכרן את הגוף עם הנפש, צריך להקפיץ קצת פלפל חריף מסוג סרנו, חלפיניו או קאיין (אדום חריף).

 

למה פלפל?

יש בו כמות גדולה של קפסאיצין, שזה מה שהופך את רוטב הטבסקו שלכם לאקסטרה חריף, והוא גם משחרר כימיקלים שמאיצים את קצב הלב, מעורר אתכם ומתניע את הליבידו. בשורה התחתונה - כמה ביסים מפלפל חריף לא רק יאיצו את חילוף החומרים שלכם, אלא גם ימצבו אתכם במוד לערב של זיקוקים, שגם יהפוך לארוך יותר.

 

רק לא לאכל יותר מדי, שלא יהיו בלאגנים בבטן. לשבת בשירותים עם מאוורר זה טורן-אוף רציני.

 

גי'נג'ר

אם אתם אוהבים את האוכל שלכם כמו שאתם אוהבים את המאהבים שלכם - מתוקים וחריפים בו-זמנית, ג'ינג'ר זה בדיוק מה שאתם צריכים להוסיף לתפריט שלכם.

 

למה ג'ינג'ר?

ג'ינג'ר מסייע לזרימת הדם וטוב לבריאות העורקים. החשבון הוא פשוט - ברגע שזרימת הדם טובה יותר - המין טוב יותר. מספיק כמות מעטה של ג'ינג'ר כמה פעמים בשבוע בשביל ליהנות מההטבות הבריאותיות והמיניות שלו.

 

אז תעשו לכם ערב רומנטי, תזמינו סושי עם ג'ינג'ר בצד ואל תשאירו צלחת ריקה. עכשיו עמעמו אורות, שחקו עם ויברטור או כל אביזר מין אחר שעושה לכם את זה והפכו לגוף אחד. או במילים אחרות - יאללה, כנס בה.

 

בננה

בננה לא מזכירה איבר מין גברי סתם. פצצת האנרגיה הפאלית הזאת היא בדיוק מה שאתם צריכים בשביל לעשות את זה חזק, מהר וטוב יותר.

 

למה בננה?

הפרי הטרופי הזה מלא בפחמימות פשוטות שמספקות לכם אנרגיה זמינה למין לוהט. בננה מכילה גם אשלגן, שמחזק את השרירים, עוזר לכם להמשיך ולהמשיך ועשוי להעצים אורגזמות. קראתם נכון - להעצים אורגזמות.

 

הבננה מרגיעה את השרירים ומונעת תופעה של התכווצות שרירים, שעלולה לפגום בביצועים המרשימים שלכם במיטה. ואנחנו בטוחים שהם מרשימים.

*רגע, יש לנו הערה ב-ע': אנא הימנעו מהחדרת בננות לנקבי גופכם ורכשו במקום דילדו מחנות מין, טוב? היו מקרים מעולם.

 

שוקולד מריר

קבלו שוס - מומחים טוענים שלחץ וחרדה גורמים ל-20% מבעיות הזקפה. לא משהו מפתיע, אבל בדיוק כאן אומרים - קל להגיד ותרתי משמע - קשה לעשות. פה נכנס לתמונה שוקולד מריר שיכול לנטרל את הלחץ.

 

למה שוקולד?

מחקרים מצביעים על כך שקקאו מעלה את רמת הסרוטונין - ההורמון הזה שעושה לכם מצב רוח טוב, ובצריכה קבועה של שוקולד מריר, אתם תרגישו רגועים יותר. רגע, זה משתפר: נשים שצרכו שוקולד מריר העידו גם על תשוקה והנאה מינית מוגברת לאחר שאכלו שוקולד.

 

אז פעם הבאה שאתם בדייט ובא לכם קינוח, וותרו על גלידה או עוגת גבינה והזמינו טראפלס או בראוניז עשיר ואז תהיו מוכנים לקינוח האמיתי. מין, נו.

 

צדפות

מלבד פעולת השליקה שכבר מגבירה את החשק, צדפות מכילות אבץ שמזרז התפתחות תאים חדשים, מסייע בספיגת וויטמינים חיוניים ומחזק את המערכת החיסונית. אה, כן - והוא גם יעלה לכם את החשק והתפקוד המיני.

 

למה צדפות?

אבץ מגביר את ייצור הטסטוסטרון שיש לו חלק בתפקוד איברי המין והוא שומר על חשק מיני גבוה. אם אתם חושבים על ילדים - אבץ גם מגדיל את ספירת הזרע. אצל נשים, הוא מגדיל את הפרשות הנוזלים בזמן קיום היחסים.

 

נכון, צדפות זה קצת יקר, אבל מדי-פעם אפשר להתפנק בכוס יין ואוייסטרים. אם אתם בכל זאת מתקמצנים, גרעיני חמניות ודלעת יכולים גם לסייע. אבל כמו במין - כשמשקיעים יותר, התמורה גדולה יותר. חוץ מזה שקמצנות זה מוריד זיקפה רציני ששום מזון או ויאגרה יוכלו לפתור.