תרגילי קיגל, הידועים גם בתור תרגילי רצפת האגן, נחשבו באופן מסורתי כתרגילים לנשים. עם זאת, גם גברים יכולים להפיק תועלת מתרגילי קיגל ולשפר את הנאתם המינית כתוצאה מכך.

תרגילי קיגל כוללים כיווץ והרפיה של שרירי רצפת האגן, התומכים בשלפוחית השתן, השופכה, פי הטבעת ואיברים אחרים באזור האגן. תרגילים אלו יכולים לסייע בחיזוק שרירי רצפת האגן, מה שיכול להוביל למגוון יתרונות לגברים.

אחד היתרונות העיקריים של תרגילי קיגל לגברים הוא שיפור וחוזק הזקפה. לשרירי רצפת האגן תפקיד מפתח בשמירה על זקפה חזקה ואיכותית, מכיוון שהם עוזרים לשלוט בזרימת הדם לפין. על ידי חיזוק השרירים הללו באמצעות תרגילי קיגל, גברים  מסוגלים להשיג ולשמור על זקפה ביתר קלות ולמשך פרקי זמן ארוכים יותר.

בנוסף לשיפור תפקוד הזקפה, תרגילי קיגל יכולים גם לעזור לשפר את השליטה בשפיכה. שרירי רצפת האגן אחראים על שליטה בזרימת נוזל הזרע בזמן שפיכה, ועל ידי חיזוק שרירים אלו יכולים גברים לשפר את יכולתם לעכב את השפיכה ולהחזיק מעמד זמן רב יותר בזמן יחסי מין ובכך להעניק עונג רב לבת הזוג שלהם.

דירוג:
97%
מחיר רגיל ‏149.00 ₪ מחיר מבצע ‏79.00 ₪

פלאג אנאלי יפהפה, מעוצב ומרשים למגוון רחב של שימושים

לחץ כאן לפרטים נוספים

יתרון נוסף של תרגילי קיגל לגברים הוא שיפור השליטה בשלפוחית השתן.

שרירי רצפת האגן מעורבים בשליטה בשלפוחית השתן, ושרירי רצפת אגן חלשים עלולים להוביל לבריחת שתן. על ידי חיזוק השרירים הללו באמצעות תרגילי קיגל, גברים יכולים לשפר את השליטה בשלפוחית השתן שלהם ולהפחית את הסיכון לבריחת שתן.

בסופו של דבר, תרגילי קיגל יכולים לעזור לשפר את ההנאההמינית לגברים על ידי חיזוק שרירי רצפת האגן ושיפור הזקפה והגדלתה, שליטה על עיתוי השפיכה ושליטה בשלפוחית השתן. תרגילים אלו קלים לביצוע וניתן לעשות אותם בכל מקום, מה שהופך אותם לדרך נוחה לשיפור הבריאות המינית.

 

כדי לבצע תרגילי קיגל, גברים צריכים קודם כל לאתר את שרירי רצפת האגן שלהם. הדרך הקלה ביותר לעשות זאת היא להפסיק מתן שתן באמצע הזרם, מכיוון שהשרירים המשמשים לעשות זאת הם אותם שרירים המשמשים בתרגילי קיגל. לאחר זיהוי השרירים, גברים יכולים להתחיל בכיווץ השרירים והחזקתם למשך מספר שניות, ואז להירגע לאותו פרק זמן. ניתן לחזור על פעולה זו מספר פעמים ברציפות, מספר פעמים ביום עד להגעה לרמת השליטה הרצויה ועוצמת הזיקפה המועדפת.

חשוב לציין שאסור לעשות תרגילי קיגל בזמן מתן שתן, שכן הדבר עלול להוביל לריקון לא מלא של השלפוחית ולהגביר את הסיכון לדלקות בדרכי השתן.

בנוסף, חשוב להתחיל לאט עם תרגילי קיגל ולהגביר בהדרגה את עוצמת ומשך התרגילים לאורך זמן.

בנוסף לתרגילי קיגל, ישנם שינויים אחרים באורח החיים שגברים יכולים לבצע כדי לשפר את ההנאה המינית שלהם ושל בת הזוג. שינויים אלה כוללים שמירה על תזונה בריאה ושגרת פעילות גופנית, הורדת מתח נפשי, שינה מספקת והימנעות מעישון וצריכת אלכוהול מופרזת.

 

לסיכום, תרגילי קיגל יכולים להיות כלי רב ערך לשיפור הרווחה המינית לגברים. על ידי חיזוק שרירי רצפת האגן, גברים יכולים לשפר את משך הזקפה, עיתוי השפיכה ושליטה בשלפוחית השתן, מה שמוביל להנאה מינית כללית טובה יותר. תרגילים אלו קלים לביצוע וניתן לבצע אותם בכל מקום, מה שהופך אותם לדרך נוחה לשיפור הזוגיות .