שברון לב הוא חלק מהחיים שלנו והוא כואב בנפש ובגוף, רק שללב שבור לוקח זמן רב להחלים. נכון, עדיף לאהוב ולאבד מאשר לא לאהוב בכלל, אבל שטנצים של סיסמאות כבר מזמן לא מקלים על הכאב שבלב. מה שכן, יש חדשות טובות: אפשר להאיץ את ההחלמה אם נמנעים מטעויות נפוצות אחרי פרידה.

 

נכון, לא מדובר בתרופת פלא, זה לא כדור. אבל אם תימנעו מהטעויות הבאות, תחסכו לעצמכם הרבה כאב לב מיותר, תוכלו להשיב את החיוך במהרה ולמצוא אהבה חדש, טובה יותר.

 

סטוקינג וירטואלי

היום, בעידן הרשתות החברתיות, לא צריך להיות קריפ בשביל לעקוב אחרי אנשים. כמובן שמה שמוצג ברשתות החברתיות משקף מציאות יפה יותר, מה שהופך את הסיטואציה להרסנית יותר.

 

בואו נודה בזה, אנחנו רוצים לראות שלפרטנר לשעבר לא טוב בלעדינו, שהוא או היא בודדים. אבל כל תמונה עם בן המין השני מיד מעלה בנו מרות שחורות ומי זאת הבחורה הזאת שעושה לו לייק כל הזמן? מי אלו החברים החדשים שלו בפייסבוק? מי זה הגבר הזה שהיא עוקבת אחריו באינסטגרם? לכל השאלות האלו אין תשובות חד-משמעיות ואז הדמיון מתחיל להשתולל.

 

זה טבעי לרצות לדעת מה קורה בחייו של האקס, אבל למען הבריאות הנפשית ומניעת אובססיביות מיותרת - עדיף לוותר על התענוג ולרסן את הסקרנות. אם לא מצליחים - אז עדיף להסיר את החברות הוירטואלית, או במילים "מקצועיות" - לאנפרנד.

 

שמירה על קשר אינטנסיבי

כל עוד אין ילדים בתמונה ואין סיבה ממשית לשמור על קשר הדוק, אין סיבה לעשות זאת. אלא אם כן אתם יכולים להישבע עם יד הלב ששניכם שלמים עם הפרידה ואתם כבר בשלים להמשיך הלאה ולשמור על ידידות.

 

לרוב זהו לא המצב. הרבה פעמים, בעיקר כשצד אחד כן רוצה לחזור, שמירה על קשר יכולה רק להזיק. גם לצד ששלם עם הפרידה ובוודאי לצד שרוצה לחדש את הקשר. נתקלתי באינספור מקרים בהם הזוג הפרוד התנהג ממש כמו זוג לכל דבר, רק שכל יום נגמר בפרידה וכל אחד הלך לישון בבית אחר, במיטה אחרת, עם חור קצת גדול יותר בלב.

 

תהליך פרידה שכזה יהיה ארוך יותר ובטווח הארוך - גם קשה יותר. גם אם בהתחלה זה נראה נכון, זה עניין של זמן עד שזה ירגיש ממש לא נכון. במיוחד כשצד אחד יתחיל לצאת לדייטים ובאמת ימשיך הלאה.

 

זה לא אומר שתמיד צריך למחוק את האקס מהחיים. אולי בעוד כמה חודשים, כששניכם תהיו במקום שלם יותר, תוכלו להיות ידידים ואפילו לצחוק על הכאב שנותר בעבר.

 

הערכה עצמית נמוכה

הרבה גברים ונשים סבורים שאם נפרדו מהם כמה פעמים בחייהם, אז כנראה יש להם בעיה חמורה ושאף-אחד לא ירצה אותם לעולם. עובדה - זה קרב שוב.

 

במצבים כאלו, יש לנו נטיה להתרכז בתכונות השליליות שלנו ולהקצין אותן. גם ככה אתם עוברים תקופה קשה, למה להוסיף לזה שנאה עצמית לא מוצדקת?

 

במקום זה, התרכזו בתכונות הטובות שלכם, ואם באמת נפרדו מכם הרבה פעמים ברציפות, חשבו רגע אם יש מכנה משותף לכל הפרטנרים הקודמים שלכם. סביר שהבעיה העיקרית שלכם היא בבחירת פרטנרים לא מתאימים. יכול להיות שאחרי זה תבינו שהפרידה הזאת הייתה הדבר הכי טוב שקרה לכם.



מין עם האקס

על זה נאמר - קל להגיד, קשה לעשות. מין עם האקס הוא נגיש, מפתה ובאמת טוב יותר. כנראה בגלל הגעגוע, ההיכרות האינטימית וההערכה של משהו שכבר אינו שלך.

 

ובכל זאת, אחרי כל שעה של עונג, שעתיים או לילה שלם - המציאות דופקת בדלת ולוקחת אתכם כמה צעדים אחורה.

 

תתאפקו יפה ותמצאו ריבאונד. ועד אז, אתן יכולות לקפוץ לחנות מין ולשים ידכם של ויברטור מקצועי, דילדו רוטט או רוקט פוקט משוכלל. אביזרי מין בהחלט יענו על הצורך המיני. גם גברים יכולים למצוא שפע של צעצועי מין בחנות מין - מפלאשלייט שמרגיש ממש כמו הדבר האמיתי ועד בובת מין ריאליסטית. אולי צעצועי מין לא יענו על הצרכים הרגשיים שלכם כמו בני-אדם, אבל בתקופה כזאת, הם יהיו לחברים טובים.

 

שקיעה בדיכאון

נכון, זה קשה ועצוב מאד. אבל אם אתם רואים שעבר לו חודש ואתם עדיין לא מצליחים לצאת מהמיטה, לא עובדים, לא יוצאים, לא אוכלים או אוכלים בכמויות - תביאו לעצמכם כאפה ותתחילו לעשות משהו עם עצמכם.

 

אולי תתחילו מלהיפטר מכל החפצים של האקס ומכל מה שמזכיר אותו. רק אל תהיו דרמתיים, אם הוא השתמש שלוש פעמים במיקרוגל, זה לא אומר שכל פעם שאתם מחממים אוכל משלשום אתם צריכים להיזכר בו.

 

גם אם זה מרגיש טכני, צאו החוצה. עשו ספורט, פגשו חברים, בקרו את ההורים.

אם עברו כבר שלושה חודשים ועדיין לא יצאתם לדייט - עשו את זה כבר. הכי קל לשקוע ולוותר. אבל במקרה הזה, הדרך הקלה עושה לכם רע.

 

וכמובן, אי-אפשר בלי לסיים עם הקלישאה - הכל יהיה בסדר. במילים אחרות - קצת אופטימיות, זה כל מה שאתם צריכים.