יורד גשם בחוץ, אתם נמצאים לבד בבית, אין לכם בת זוג ולא ממש מתחשק לכם להרים את הפלאפון ולסמס לאחת היזיזות שלכם את ההודעה המוכרת: "ערה? אתם ממשיכים להעביר ערוצים בטלוויזיה, לרגעים עולה בכם מחשבה להיעזר בחברה הטובה שלכם בימים קודרים אך אתם מבטלים את המחשבה בזלזול, קשה להודות בכך אך נמאס לכם מיד ימין.לפני כמה זמן שמעתם מאיזה מכר על בובות סקס ואמרתם לעצמכם שזה יכול להיות מעניין, אתם מתחילים להרהר בכך, בהחלטה מהירה אתם ניגשים למחשב ומתחילים ללמוד על בובות מין.

בובת מין – נא להכיר

בובות סקס הן סוג מסוים של צעצועי מין והן מעוצבות ממש כמו אשה או כמו גבר. הבובות מתאימות לאוננות וניתן להשתמש בהן גם למטרת "פרויקט לימודי" ולהתאמן לקראת קיום יחסי מין עם אשה בשר ודם. ניתן למצוא מגוון סוגי בובות – אפשר למצוא בובת מין עם גוף שלם ואפשר לרכוש בובת מין שמעוצבת רק עד האגן. כמו כן, ניתן לבחור בבובה שופעת ובלונדינית, בבובה רזה או מלאה, בבובה ברונטית ואפשרויות נוספות.

נכון, היא לא נושמת ואין לה לב אך לפעמים היא יכולה לפתור כמה בעיות נקודתיות ודי קל למצוא אותה – כל מה שצריך לעשות זה להגיע לחנות פיזית או לבחור באופציה הפחות מביכה – להזמין את הבובה מחנות מקוונת ולקבל אותה באריזה אטומה.

קופצים ליפן ובודקים מה קורה שם

מעניין לדעת שהרבה יפנים רוכשים בובות מין שנראות אמיתיות, גברים אלו מוותרים על האפשרות לקיים קשר זוגי אמיתי עם בת אדם. באמצעות בובת המין הם יכולים להגיע לסיפוק מיני במהירות והם כבר לא עוסקים בחיפוש אחר קשר רומנטי, תחושת שייכות וחיבור. רבים מהגברים הללו לוקחים את הבובה לטיול בפארק, לסרטים ולמקומות נוספים ואף הופכים אותן לבנות זוג לכל דבר וקונים להן מתנות.

לפי בדיקות שבוצעו בנושא התגלה כי מפעל ביפן מספק כ- 143 דגמים של בובות ובמהלך שנה אחת יצר מעל ל-  50,000 בובות שנמכרו במחיר של 1266 דולר בממוצע.

אתם בשוק? טוב, זה הגיוני, הגיע הזמן לחזור אל מדינת ישראל

במידה ואתם מעוניינים לרכוש בובת מין חשוב שתדעו לשמור על האיזון ולא תהפכו אותה – כמו יפנים רבים (שאולי כן טועים) למושא אהבתכם – בסך הכל אנו שואפים לשמור על המין האנושי ומקדשים את יצירת הקשרים, המחויבות והאהבה. שימוש בתבונה הוא המפתח לשמירה על איזון.

אם אתם רוצים לרכוש בובת מין חשוב שתכירו את האפשרויות, המחירים וכמובן – תבחרו בבובה שמתאימה לטעם שלכם מבחינת מבנה גוף, צבע שיער, פנים, גיל ונתונים נוספים. כמו כן, תוכלו לבחור בבובת מין מתנפחת או בבובת מין שאינה מתנפחת.