אין לך חשק מיני? את לא לבד . אחת מכל שלוש נשים מדווחת על חוסר עניין במין או אביזרי מין,ויותר מ -40 מיליון אמריקאים נמצאים במערכות יחסים ללא מין בכלל .

זה נשמע קיצוני , אבל יש לכך סיבות רבות:  אין מצב הרוח - גיל המעבר , איבוד תקשורת רגשית עם בן הזוג שלך, התמודדות עם מצבי לחץ או חוסר שלמות עם השינויים של הגוף שלך, מציאת חלופה לבן הזוג בדמותו של ויברטור ועוד.

 

למרבה המזל ישנם דרכים מרגשות כדי להטעין מחדש את הליבידו:

 

- למדי לאהוב את הגיל שלך. יתכן ויש לך הרבה קמטים אבל אלו הם קמטי בגרות וניסיון חיים - שני גורמי מפתח בהשגת אינטימיות מינית אמיתית!

כשאנחנו נמצאים במערכת יחסים ארוכת טווח , אנחנו צריכים לעבור יותר לכיוון החיבורים המהותיים שיש לנו עם בן הזוג - המחשבות וההרגשות שלנו - כדי לשמור על הלהבה דולקת.

אנשים רבים מדווחים שיש להם את המין הכי טוב בחייהם דווקא בשנות ה-50 וה-60 שלהם. פשוט חיזרו לעשות את זה ותחזירו לגוף שלכם את ההנאות וההתרגשויות שהיו לכם בעבר . 

- לא להימנע מיחסי מין גם אם העלת 10 קילו בשנים אחרונות. עצת המין הכי טובה היא קבלה עצמית ואהבמ עצמית.אסור לשים את חיי המין בהמתנה עד שמצליחים להשיג את המשקל האידיאלי.

-הוסיפי ויברטור לחגיגה המינית שלכם. ויברטור יכול לעזור לשני בני הזוג להכנס למצב הרוח המתאים לפעילות מינית. הויברטור יכול לעורר מינית אותך באופן מהיר ביותר ויכול לעזור לבן זוגך להמשך אלייך. בן זוגך יהנה לראות אותך מענגת את עצמך וישמח מאוד לסייע לך.

- אם אין חשק מיני - התחילו עם פעילות גופנית עם אנרגיה מינית המכונה "הלולאה" והומצאה ע" הטאואיסטים. על פי הרפואה הסינית התרגיל הזה מעורר את האנרגיה המינית בגוף הקפוא ועוזר לך להגיע עמה לשלום ואיזון.

התרגיל הולך כך:

שבי בנוחות בעיניים עצומות .

תארי לעצמך קערה רדודה מלאה בשמן חם השוכנת בתוך אגן הירכיים שלך.

עכשיו דמייני צינור לאורך עמוד השדרה שלך.

שאפי אוויר ,ותוך כדי, דמייני את השמן החם זורם במעלה הצינור לחלק העליון של הראש שלך.

עצרי את הנשימה שלך לספירה של שלוש, ודמייני זרם אנרגיה המסתובב בתוך הראש שלך ייתכן שתבחיני בתחושה של חמימות.

בנשיפה דמייני את השמן החם זורם במורד הגב מהראש שלך , עובר דרך מרכז החלק הקדמי של הגוף שלך וחוזר לתוך הקערה באגן הירכיים שלך.

לאחר שלוש עד חמש שניות , התחילי שוב עם השאיפה .

 חיזרי על הלולאה כשש פעמים.

- בקרו יחדיו בחנות מין כדי לקבל רעיונות חדשים לגיוון חיי המין שלכם. אם אתם (כמו זוגות רבים) נבוכים מידי לבקר חנות מין פיזית אתם יכולים לעשות זאת בקלות באמצעות גלישה בכל חנות מין טובה באינטרנט. תוכלו לבחור לכם אביזרי מין שיעשירו את החויה המינית שלכם ויהפכו את המין שלכם ליצרי וייצירתי.

חנות אביזרי מין סופר טויס ממליצה לזוגות להתנסות בחויה המדהימה של ויברטור שרביט הקסם או של ויברטור מג'יק וונד. עם ויברטור שרביט הקסם יכולים זוגות להעצים את המשחק המקדים ולהפוך אותו לחויה מרגשת לשני בני הזוג. לאחר מכן, ניתן לצרף את ויברטור שרביט הקסם כליווי למשגל סוער בעת החדירה לאורגזמות שמימיות. זוגות רבים שהתנסו בחויה המדהימה הזאת מדווחים על מהפך בחיי המין שלהם והחזרת הניצוץ המיני והריגוש לחיים הזוגיים שלהם.

ניתן להשיג את ויברטור מג'יק וונד בבלעדיות ברשת חנויות אביזרי מין סופר טויס.