נשים רבות נרתעות ממין אנאלי, אם זה בגלל התנסות רעה או פשוט בגלל הרעיון עצמו. תאמינו או לא, אבל מסתובבות בינינו חובבות אנאלי. למעשה, הן בכל מקום והן לא מתביישות להודות בזה, לייעץ ולשתף את החוויות שלהן בתחום.

 

תפסתי לשיחה 5 נשים שלא יכולות בלי אנאלי ומוכיחות שמי שבאמת נותן לאנאלי הזדמנות ראויה, לא מתחרט על כך. יותר מזה, מין אנאלי שידרג את חיי המין שלהן ולכל המתנגדים והנרתעים למיניהם נותרות רק סיבות לקנא.

דירוג:
76%
מחיר רגיל ‏129.00 ₪ מחיר מבצע ‏79.00 ₪


חרוזים אנאליים איכותיים מסיליקון משובח.

לחויה אנאלית מענגת.

קלים במיוחד להחדרה בגודל ההולך וגדל.

הגיינים - קלים לניקוי.

מוצר מצויין שישרת אתכם לזמן רב.


לחץ כאן לפרטים נוספים

התאהבה באנאלי על-אף התנסויות רעות בעבר

נועה (25) התנסתה באנאלי כמה פעמים בעברה וממש לא אהבה את זה. אחרי הפוגה ארוכה היא החליטה לנסות שוב עם בן-זוגה ולהפתעתה חיכה לה עונג כמוהו לא חוותה.

 

"כשהייתי בסביבות גיל 20 ניסיתי אנאלי כמה פעמים. לא משנה מה, זה תמיד כאב, הלחיץ והחדירה עצמה לא הייתה מהנה בשום צורה, ובאמת שניסיתי. ואז, בגיל 24 הכרתי את בן-זוגי הנוכחי ולמרות שנרתעתי מאנאלי החלטתי לתת הזדמנות נוספת. בדיעבד, זו אחת ההחלטות הכי טובות שעשיתי אי-פעם במיטה. השתמשנו בהרבה חומר סיכה, חבר שלי היה ממש עדין והשקיע במשחק מקדים ארוך ומפנק. רק כשהרגשתי מוכנה הוא נכנס והיה פשוט מושלם. אני לא יכולה לספור כמה פעמים גמרתי. הוא תמיד דואג לדגדגן שלי במקביל לחדירה, לפעמים עם צעצועי מין. אני מאד אוהבת להחדיר ביצת רטט לנרתיק במקביל לחדירה האנאלית. אני לא אגזים אם אגיד שהייתי פוסלת מישהו רק כי הוא לא אוהב אנאלי".

דירוג:
97%
מחיר רגיל ‏149.00 ₪ מחיר מבצע ‏79.00 ₪

פלאג אנאלי יפהפה, מעוצב ומרשים למגוון רחב של שימושים

לחץ כאן לפרטים נוספים

מין אנאלי בתחילת הקשר הזוגי הראשון

נופר (27) נמצאת בזוגיות של 8 שנים עם חבר ילדות שלאחר שנים של ידידות הם הבינו שכל מה שהם צריכים נמצא בדיוק מתחת לאף שלהם. נופר מספרת שכבר בתחילת הקשר הם התנסו במין אנאלי.

 

"לקח לי זמן להתחבר לזה" נזכרת נופר. "בהתחלה עשינו את זה כי פחדתי להיכנס להיריון ואני חושבת שממש בפעם השניה ששכבנו, זה כבר היה במין אנאלי. עם הזמן, מין אנאלי הפך להיות חלק הרבה יותר מרכזי בחיי המין שלנו מאשר מין סטנדרטי. זה פשוט עושה לי את זה הרבה יותר. זה הרבה יותר מדליק, לא יעזור. מה שמצחיק זה שהיום אנחנו מנסים להיכנס להיריון וקשה לנו להקפיד על מין וגינלי. פספסנו את הביוץ הקודם בגלל זה". נופר ממשיכה ומספרת שמבין כל צעצועי המין האנאליים, הצעצוע הכי הכרחי מבחינתה הוא פלאג אנאלי מתכתי. "התחושה הקרירה של המתכת מושלמת לדעתי. חוץ מפלאג יש לנו גם דילדו אנאלי ולפעמים אני משתמשת בו על בן-זוגי, שנהנה מזה אפילו יותר ממני, במיוחד כשאני עם סטרפאון. הוא גומר מזה הרבה יותר חזק מכל גירוי אחר. האמת? אני חושבת שהזוגיות שלנו כל-כך חזקה בעיקר בזכות הסקס שלנו".

דירוג:
97%
מחיר רגיל ‏149.00 ₪ מחיר מבצע ‏79.00 ₪

פלאג אנאלי יפהפה, מעוצב ומרשים למגוון רחב של שימושים

לחץ כאן לפרטים נוספים

חובבת אנאלי נישאת לגבר ללא ניסיון

לסיוון (34) היו הרבה פרטנרים בעברה איתם היא התנסתה במין אנאלי. לפני שלוש שנים היא נישאה לבחיר ליבה שהיה חסר ניסיון בכל הנוגע לאנאלי, אבל כמותה – גם הוא התמכר במהרה.

 

"אני חושבת שהפעם הראשונה שניסיתי הייתה עם יזיז שממש רצה. חששתי מעט, אבל בעיקר התרגשתי. ניגשנו לעניינים, אבל זה פשוט לא עבד. כאב לי. הפעם השנייה הייתה לאחר שנה עם בן זוג והיה מושלם. אין לי ספק שלמתחילים עדיף לנסות אנאלי עם מישהו שסומכים עליו ואוהבים אותו". סיוון מספרת שמאז היא התנסתה עוד הרבה פעמים במין אנאלי עם פרטנרים שונים ואז היא הכירה את בעלה. "הוא היה בן 35 והוא לא ניסה מין אנאלי מימיו, הרעיון פשוט לא כזה הדליק אותו, אבל לא היה אכפת לו לנסות. אחרי הפעם הראשונה הוא נישק אותי והודה לי. אנחנו כל הזמן צוחקים שהוא הציע לי נישואים רק בגלל שאני אוהבת מאחור".

 

ניסיון אנאלי ראשון בגיל 40

מיכל (40), גרושה+2 קיבלה גט לפני שנתיים והיא התחילה עם אנאלי רק לפני מספר חודשים. בתחילה היא רק רצתה לסמן וי בפנקס, אבל מאז היא לא יכולה להפסיק.

 

"הייתי בדיכאון אחרי הגירושים. לא היה לי כוח להיכנס שוב לשוק הדייטים, זה כבר לא ריגש אותי כמו פעם, אבל הייתי חייבת ריבאונד לנפש. מפה לשם חברה הכירה ביני לבין ידיד שלה, גם הוא גרוש. הוא היה באמת מקסים ומאד נמשכתי אליו, אז הזמנתי אותו אלי לדירה. משום מקום, הוא שאל אותי אם ניסיתי פעם אנאלי. אמרתי שלא, אבל ממש רציתי לנסות. להפתעתי זה לא כאב בכלל, אולי כי הייתי נורא רגועה וממש רציתי את זה". מיכל מספרת שמאז היא מתרועעת עם פרטנרים שונים ומגוונים ושהתנסתה גם בסאדו. "הגירושים עשו לי טוב בסופו של דבר. כל העולם המיני שלי היה נורא צר, אני מרגישה שהיום אני בשיא המיני שלי מכל הבחינות במיוחד נפתחתי לשימוש במוצרי מין. אני באמת מאמינה שבשביל חיים מיניים מלאים חייבים להיות פתוחים לאנאלי".

‏349.00 ₪

מענג מיוחד מפלדה איכותית.

מתאים לעונג וגינאלי לנקודת הג'י כמו גם לחויה אנאלית נהדרת וכהכנה מעולה לסקס אנאלי.

מעולה גם לעינוג פרוסטטה מטריף חושים לגבר.

לחץ כאן לפרטים נוספים

מין אנאלי בין 2 נשים

ליאור (30) היא דו-מינית וחובבת אנאלי מאז ומתמיד, אבל רק עם נשים. כיום יש לה בת-זוג, ובמיטה ליאור היא תמיד הפאסיבית בעת החדירה.

 

"אף-פעם לא הייתה לי בעיה עם אנאלי ואני יחסית פתוחה מינית ואוהבת לנסות הכל מהכל. ניסיתי כמה פעמים אנאלי עם גברים, אבל לפי דעתי רכות ועדינות נשית הרבה יותר מתאימה לאנאלי". ליאור מוסיפה שבת-זוגה הנוכחית מסרבת לנסות אנאלי בעצמה. "היא פחות פתוחה לזה, אז מה שקורה זה שהיא מחדירה לי אצבעות לרקטום, משחקת עם הלשון ומחדירה לי דילדו  או פלאג אנאלי או שניהם. היא קנתה לי לא מזמן פלאג אנאלי עם זנב יפיפה מחנות סקס שאנחנו פוקדות בקביעות. היא רואה שאני נורא נהנית מזה, אבל היא עדיין חוששת לנסות להיות בצד הנחדר. אני לא לוחצת עליה בשום אופן, זה הכי גרוע. אני מאמינה שזה יגיע ממנה בסופו של דבר."