סקס בחגים הוא כמעט מצווה, משום שאם עונג שבת הוא סקס נהדר ונינוח שמשלים את האווירה הרגועה, האוכל המצוין, היין המשובח והנחת שיש לנו מכך שנגרם שבוע, הרי שדווקא בחג, ועוד כזה שנמשך שבעה ימים, יש לנו מספיק הזדמנויות לעשות סקס וליהנות מחידוש האינטימיות שלנו עם בני הזוג. הרי לכם כמה טיפים נחמדים לסקס בחג, בהנחה שאתם אכן מתכוונים להרשות לעצמכם ליהנות באמת מהיתרונות של פסח.

שחררו לחצים, ויפה שעה אחת קודם

בשביל סקס רצוי להיות רגועים מספיק כדי ליהנות מכך. אבל התעלומה הגדולה מכולן היא למה דווקא בחגים אנחנו מתעצבנים מספיק כדי לריב עם כל המשפחה ולהרוס את אווירה החג. זה יכול להיות משום שאנחנו לא נוהגים לאוורר לחצים שונים עם בני המשפחה במהלך ימות השנה ולכן סובלים מהצטברות של מטען רגשי, וזה יכול להיות פשוט משום שכל האורחים או ההתארחות אצל אחרים מזיזה לנו את הגבינה או גורמת לנו לצאת מאזור הנוחות. חשבו על זה כעת תוך כדי הגברת המודעות למה שגורם לכם לסבול, ונסו להתמקד ברווחה שלכם, באיכות החיים שלכם, בעבודה שמגיע לכם לא רק לעשות סקס אלא ליהנות מהחיים. אין צורך להתנהג כמו פולנייה נרגנת, במיוחד אם אין לכם אפילו גן אחד פולני בדנ"א.

‏349.00 ₪
לחץ כאן לפרטים נוספים

טיפ: אם לא הצלחתם לדבר על זה, עשו את זה, ביחד או לבד. סקס משחרר לחצים. כך שהסקס שתעשו ישחרר בכם לחצים ומטען רגשי. סקס זוגי או אוננות, הכל הולך. לפעמים אורגזמה טובה וחבטות באגן, או ויברטור מהירויות משתנות או פלאג אנאלי יוציא מכם באנחות ובצעקות הנאה כל מה שהצטבר בכם.

חפשו מקום שרק אתם מכירים כדי למצוא פרטיות

אחד התירוצים הכי נפוצים הוא שהילדים בבית כל הזמן, אתם מותשים מהניקיונות, מהטיולים ומהחג, גם ההורים, האחים וכולם שם, ולכן אין לכם ראש ואין לכם כוח לעשות סקס או להקדיש לזה זמן אפילו למשחק עינוגים קצר. אלא שלכל תירוץ יש בדיוק את נקודת התורפה שלו דווקא כאן תוכלו להיעזר בהורים או באורחים להעסיק את הילדים שלכם, להסיח את דעתם, להתיש אותם לחלוטין ולנצל את העובדה שהם יכולים לקום מאוחר. אם אתם במלון זה בוודאי הרבה יותר נוח משום שיש לכם חדר הורים או פינת הורים משלכם.

טיפ: שבעה ימים של חג ובוודאי יש מקום שרק אתם מכירים להיות בו. גם אם הבית מלא ילדים, מצאו בכל זאת פרצה. או נצלו איזו קומבינה עם הורים אחרים שבה תוכלו להשאיר אצלם את הילדים ולברוח הביתה או לחדר לפי שעה כדי לעשות קצת סקס בכל זאת. זה בוודאי לא קשה למצוא מקום כזה במלון, אם יש שמרטפייה. לחזור לחדר ליהנות קצת ולשים שלט "נא לא להפריע".

חג החירות הוא גם חופש מיני

אם אינם תקועים עם ילדים או אורחים מהמשפחה המורחבת והבית לרשותכם והכל בסדר, אין לכם תירוצים לדחות את מה שאתם יכולים להרשות לעצמכם כבר עכשיו. אם מעולם לא ניסיתם דברים מסוימים בסקס אין כמו האביב לעשות אותם בפעם הראשונה. אף אחד לא יושב שזה מגוחך, להפך. זה הזמן. שחררו את התירוצים ואמרו לעצמכם שאחרי תרדמת החורף חיים רק פעם אחת וחג החירות הוא אכן חג השחרור העצמי וחג החירות המינית, לפחות במה שקשור לניסויים שלכם עם עצמכם ועם הפרטנרים שלכם.

 

טיפ: זה אומר שאתם יכולים לנסות משחקי שליטה, להתחיל עם מטפחת משי על העיניים, או לאזיקת הידיים, לנסות דילדו מעניין, להרשות לעצמך ויברטור שמעולם לא העזת לקנות לעצמך כי עכשיו מותר לקנות לך שי לחג, לקנות אזיקים ושוט ולהתחיל להצליף בעבד הנאמן.

החופש לעשות סקס בלבד

נכון שמערכת יחסים אוהבת יכולה להיות המקום הכי טוב לסקס, אבל אם לא התברכתם בזוגיות אוהבת לפחות יש לכם את המיניות הבריאה שלכם. הרשו לעצמכם לעשות סקס בלבד ולא משנה עם מי. יש אנשים שחושבים שסקס של סטוצים חייב להיות רע ולא מספק. הטעויות האלה יכולות להתברר תוך כדי ניסוי וטעייה כמה וכמה פעמים. אין מתכון מושלם אלא רק התנסויות וגישה חיובית בריאה. זו טעות נפוצה לחשוב שסטוץ לא יכול לספק. תתפלאו לגלות כמה סקס יכול להיות נהדר כשהוא משוחרר ממחויבויות. דווקא כשאין מטען רגשי וציפיות ואין שיפוטיות אתם יכולים להמריא לשחקים עם הפנטזיות שלכם ולהשתחרר מעכבות.

טיפ: חפשו סטוץ באתרי היכרויות למרות הכל ואף על פי כן. לא תמיד השיחות יהיו מועילות ולא תמיד תמצאו את מי שאתם באמת חושקים בו, אבל יש הפתעות, ויש מספיק אנשים שמוכנים לעשות סקס בכל זאת רק למען ההנאה ולכן הם ישקיעו כל מה שיש להם כדי ליהנות מכל רגע שם. עשו סקס עכשיו, עם כל פרטנר שתמצאו לנכון, אתכם או עם מישהו אחר.

אם אין אני לי מי לי

יש אנשים שאינם מרשים לעצמם לאונן, למשל, ויש נשים שטרם גילו את עצמן והן מחכות לגאולה, בדיוק כמו בהגדה של פסח. אלה האנשים שהכי זקוקים לגילוי עצמי ולמסע יציאה ממצרים של העכבות המיניות שלהם עם עצמם. יש לכם מספיק זמן לבד בחג, ולכן אתם יכולים ליהנות מעצמכם עירומים מול המראה, לבד עם דילדו או ויברטור או מאונן, או עם האצבעות שלכם. בכל מקרה, מומלץ מאוד לבקר בחנות סקס נתניה על מנת להחשף למגוון עצום של צעצועי מין לכל טעם והעדפה.

טיפ: אם אין לי מי לי, ואם לא עכשיו אימתי, ולכן אין שום סיבה למנוע מעצמכם סקס עם האדם שאמור להיות החבר הכי טוב שלכם – אתם.

 

רשת חנויות סקס סופר טויס מאחלת לללקוחותיה ולכל בית ישראל חג חרות שמח מלא בעונג ובאהבה.