הפנטזיות שלנו הן חלק בלתי נפרד מהיותנו בני אדם – הן מציתות את הדמיון, יכולות לשפר את יחסי המין ולסייע לנו להשתחרר מכל המתחים, הלחצים, הנורמות החברתיות והאיסורים שגודשים את חיינו.

אחת הפנטזיות המוכרות ביותר – גם אצל גברים וגם אצל נשים היא להוסיף למיטה פרטנר שלישי אשר יכול להיות גבר או אשה. המחשבות על עוד זוג ידיים ורגליים, עוד לשון, עוד שפתיים ואברי מין מעוררות את החושים וגורמות לרבים להאמין שכל המרבה – הרי זה משובח.

קיראו גם:

יחסים פתוחים – האם אתם בנויים לזה?

בעד שלישיה: אם הפנטזיה מתממשת – כולם מרוויחים

במידה והשלישיה אכן מתממשת והדברים נעשים ברוח טובה ובהסכמה מלאה של בני הזוג והשותף או השותפה הנוספים, הרי שאין כל בעיה ומדובר על חוויה מרגשת וייחודית שמשמחת את כל הצדדים ושוברת את השגרה באופן מוחלט, אך במקרים רבים (ואנו מצטערים לאכזב אתכם במידה ואתם מתלבטים בנושא) זוהי אינה התוצאה המתקבלת וכל המוסיף גורע.

נגד שלישיה: ההשלכות הקשות של השלישיה

בני זוג שמוסיפים פרטנר למיטה עשויים לגלות כי הפנטזיה לא רק שלא התממשה – אלא ההפך – היא הובילה לאסון וגרמה לתחושת קנאה נוראית. הקנאה יכולה להופיע גם כשהקשר יציב וכשבני הזוג אוהבים זה את זו ומרוצים מחיי המין שלהם. גבר או אשה שרואים את בן או בת הזוג מקיימים יחסי מין עם אדם אחר עלולים להיכנס ללופ אינסופי ולהתחיל לשאול את עצמם שאלות קשות ומטרידות כמו למשל: האם בן הזוג שלהם נהנה יותר עם הפרטנר – מגופו ומביצועיו ואם כן – מה עשויות להיות ההשלכות? בגידה? פרידה? ניתוק רגשי?. רגשות שליליים נוספים שעשויים להופיע הם: חרדות, פגיעה בביטחון העצמי, חשדנות וחוסר אמון ויש לציין כי לפעמים לחרדות הללו יש בסיס - מערכת היחסים מתפרקת ובן הזוג נקשר לפרטנר. במידה והקשר ממשיך עלולה להופיע בעיה נוספת ובן הזוג שהתלהב מהמפגש יוצא הדופן עלול להפסיק להתרגש מקיום יחסי מין בשניים.

שוט הצלפה

אז מה אתם אומרים לנו? לוותר על העניין?

אם נבחן את הבעד והנגד של הוספת פרטנר ליחסי המין נראה שההשלכות הקשות של הוספת הפרטנר מפחיתות את הכדאיות ולכן אנו ממליצים להימנע מכך ולהשאיר את הנושא בגדר פנטזיה, הדבר אינו אומר שאינכם יכולים לגוון את חיי המין שלכם בדרכים אחרות. תוכלו להוסיף למלתחה שלכם בגדים תחתונים סקסיים, תוכלו לצפות בפורנו ביחד (רק היזהרו מהתמכרות) ותוכלו להוסיף אביזרי מין כמו למשל: ויברטור, כיסוי עיניים, דילדו, שוט, אזיקים, טבעות רטט ועוד מגוון אביזרים צבעוניים שיצבעו את חיי המין שלכם. רעיונות נוספים יהיו לעשות סקס מול מראה, לביים סצנות אירוטיות עם תחפושות, לצלם את עצמכם, לקיים יחסי מין בשילוב קצפת, שוקולד ושאר מטעמים, לעשות משחקי חם – קר שמעוררים את החושים וכמובן -  ללטף, לחבק ולגעת זה בזו במהלך היום.