מי את נקודת ה – G הגברית ולמה את כל כך חשובה?

נקודת הג'י הגברית היא מחוז האושר של הגברים ואם אתן רוצות לענג את בן זוגכן ולהפוך למאהבות מן השורה הראשונה חשוב שתכירו אותה ואת סגולותיה הייחודיות. כאן וודאי עולה השאלה:

"היכן נמצאת הנקודה המדוברת?" והתשובה היא שהיא נמצאת באזור הפרוסטטה או בשמה האחר – נקודת הערמונית ששמה לקוח מפרי הערמון שדומה לה.

כאשר לוחצים על הפרוסטטה במהלך הגמירה ניתן להכפיל את האורגזמה הגברית. ניתן להשוות בין תחושת המגע של נקודת הג'י הגברית ובין התחושה של המגע בדגדגן. כדי לאתר את הנקודה באופן מדויק – והרי לשם כך התכנסנו, יש לדעת כי היא נמצאת ברקטום, כארבעה סנטימטרים אל הכיוון של הבטן.

כיצד ניתן לגרות את הנקודה?

שימוש באצבע ותנועת: "בוא אליי"

אפשר לגרות את הנקודה באמצעות החדרת אצבע וביצוע התנועה: "בוא הנה" (יש לעשות תנועה סיבובית) – אם התנועה מזכירה לכן משהו הרי שאתן צודקות ומדובר על תנעה זהה לזו שמגרה את הנרתיק. אם הציפורניים שלכן ארוכות ואתן רוצה לשמור עליהן יפות ואסתטיות או במידה ואתן חוששת לשרוט את הנקודה תוכלו להניח קונדום על האצבע.

שימוש באביזרי מין – מגוון אביזרי מין איכותיים לגירוי נקודת ה – G הגברית

נוסף לגירוי שיכול להתבצע באמצעות האצבע ותנועת "בוא אליי" אפשר להשתמש באביזרי מין מענגים שמותאמים במיוחד לפינוק נקודת ה – G הגברית. בין האביזרים השונים תוכלו למצוא את הויברטור האנאלי שלפי הסקירות עושה את העבודה. ויברטור אנאלי איכותי יהיה עשוי מסיליקון רפואי והיפואלרגני ויעניק עיסוי מענג לנקודה הרגישה. אורכו של ויברטור מוצלח יהיה כ -  12 ס"מ וכדי להגביר את עוצמת העונג הוא יכיל 7 מצבים ומהירויות ויגיע עם שלט.

אביזר מין מוצלח אחר שמיועד לגירוי נקודת ה – G הגברית עונה על השם: "פרוסטטה סטימולטור STAY HARD". האביזר הייחודי מכיל שתי זרועות – האחת מעסה את החריץ והפרוסטטה והשנייה מעסה את אזור האשכים. הצעצוע עשוי מפלסטיק וקל מאוד לניקוי. לפי הביקורות מדובר על מוצר שעושה את העבודה ומביא לאורגזמה חזקה. עוד אביזר איכותי נקרא בשם: "מענג פרוסטטה". האביזר שמעודד אורגזמות חזקות עשוי מסיליקון רפואי והיפואלרגני והוא עמיד וקל לניקוי, אורכו של הצעצוע הוא 12 ס"מ.

שימוש בחומרי סיכה

נקודה חשובה (נוסף על הנקודה החשובה המדוברת) היא שכדי ליהנות מהמגע ולמנוע מצב של פגיעה גופנית חשוב להשתמש בחומר סיכה. אחד מחומרי הסיכה המומלצים למין אנאלי הוא "סילק טאצ'". החומר מבוסס על מים, חסר טעם וריח, עמיד ומגיע באריזת חיסכון שמכילה 100 מ"ל.

 כדאי גם לבדוק