חנויות הסקס המקוונות שהתווספו לחנויות הסקס הפיזיות הפכו את התחום לנפוץ ופופולארי משום שהמבחר גדל, התחרות הובילה לירידה במחירים, האפשרות לרכוש את המוצרים בדיסקרטיות סייעה לרבים ולצד כל אלו הצעצועים השתפרו והפכו לאיכותיים יותר.

 היום, כל מי שרוצה לרכוש צעצוע מין יכול לבצע את כל תהליך הרכישה מהמחשב האישי וליהנות מפרטיות, נוחות וביטחון. אך כדי ליהנות מכל היתרונות של חנות סקס יש לבחור אותה בצורה נכונה.

אם אתם מעוניינים לרכוש לעצמכם מוצר או שניים כדאי שתבחנו את החנויות הקיימות ותבחרו המתאימה. כדי לסייע לכם לקבל החלטה טובה הכנו לכם מספר טיפים שיוכלו לעזור לכם במשימה.

8 טיפים לבחירת חנות סקס איכותית

הטיפים שלפניכם יסייעו לכם לבצע בחירה נכונה וליהנות מהמוצר שרכשתם:

1. המלצות – אם אתם לא מתביישים תוכלו לפנות אל חברים ולבקש מהם להמליץ לכם על חנויות סקס. אופציה אחרת תהיה לגלוש בפורומים ואתרים ולקרוא חוות דעת.

2. מיקום החנות – והיה ומדובר על חנות פיזית כדאי להתחשב במיקום החנות כך שיהיה לכם קל יותר להגיע. אם אתם מעדיפים לבצע את הרכישה באופן דיסקרטי ולהימנע ממצבים שעשויים להיות מביכים כמו: מפגש אקראי עם המחנכת שלכם מכיתה ד' או שיחה עם מוכר פולשני עדיף לכם לבחור בחנות וירטואלית שתאפשר לכם לבצע את הרכישה באופן דיסקרטי ומהבית.

3. רמת השירות – לא משנה אם תבחרו בחנות פיזית או וירטואלית – בכל מקרה חשוב לבדוק את איכות השרות ולבחור בחנות שמעסיקה מוכרים שזמינים בטלפון או חוזרים במהירות ללקוחות שמילאו פרטים בטופס יצירת קשר. כמו כן יש לבדוק האם המוכרים מספקים הסברים, שומרים על דיסקרטיות ועונים בסבלנות.

4. מבחר אביזרים – בחרו בחנות סקס שמספקת מגוון אביזרי מין איכותיים שמגיעים בצורות, גדלים וצבעים שונים ועשויים מחומרים מגוונים. מבחר נרחב יאפשר לכם למצוא את האביזרים שמתאימים לכם.

5. מחיר – בדקו את המחירים של אביזרי המין. מומלץ לערוך השוואה בין כמה אתרים כדי לקבל מושג על מחירי השוק. בחרו בחנות שגובה מחירים הוגנים.

6. מידע על המוצרים – בחרו בחנות שמספקת מידע אודות המוצרים - רושמת מאילו חומרים הם עשויים, מה המטרה שלהם, האם הם דורשים סוללות, האם הם עמידים במים, איך שומרים על ניקיונם, מהו גודלם, באילו צבעים הם קיימים ומהו מחירם.

7. תקנון ומדיניות – בדקו את התקנון והמדיניות של החנות. חנות איכותית תספק מידע על אופן ביצוע המשלוחים, על רמת הדיסקרטיות, על האחריות ועל החזרת מוצרים.

8. אבטחה – בחרו אך ורק בחנויות וירטואליות שמקפידות על אבטחה גבוהה. מומלץ לבחור בחנויות שעובדות עם  PayPalאו עם חברות סליקה אחרות.

8 הטיפים שהצגנו בפניכם יוכלו לסייע לכם לבצע את הבחירה הנכונה ולבחור באביזרי מין מנצחים שיעשו לכם שמח במיטה ויהיו תמיד זמינים עבורכם.